Great the guide was very helpful and knowledgeable, we would travel with her anytime again. She made us feel more than welcome t
Our guide kathrin was outstanding, knowledgeable, helpful she couldn't do enough for us we recommend her for any traveller
事業者からの返答
Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that Kathrin's service was outstanding and enhanced your experience. Her knowledge and helpfulness truly represent the professional standard we aim for. We'll certainly pass along your wonderful recommendation. We hope to welcome you back soon!
A
Alan_S
October 10, 2025 · via Viator
The hotel pick-up and...
The hotel pick-up and activity were fine, but there was a problem with our admission tickets. We hadn't been sent the tickets with a QR Code on them, so there was about a 45 min delay while we went back and forth on the chat facility.
事業者からの返答
Thank you for your honest feedback, and we’re sorry for the inconvenience with the tickets. We appreciate you letting us know about the delay caused by the missing QR codes—this is something we’ll work to improve. Thanks for your patience, and we hope your overall experience was still enjoyable.
P
Puja_P
May 7, 2025 · via Viator
Not worth it
The gardens accept the purple ticket. They do NOT accept the voucher/e-ticket that’s generated on Viator. Was at the gardens for over an hour trying to get through to someone to get the right ticket. I had called over 10 times and no one picked up. I had
To then call Viator. They also were not aware that the correct tickets are in a specific format. There was no tour, no tour guide. So I’m not sure what I paid for. Just the taxi and tickets to the garden which I could have got myself. It was just a taxi to the gardens + eventually I got the purple looking tickets. Once I finally got the correct tickets , I was able to walk around.
But it’s not worth the amount I paid . Should have paid for taxi and garden tickets separately- would have been cheaper
事業者からの返答
Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry to hear about the inconvenience you experienced with the ticketing process and the confusion surrounding your visit.
We understand how frustrating it must have been to spend over an hour trying to resolve the issue, especially when you were expecting a smooth and enjoyable experience. Please accept our sincere apologies for the lack of clarity regarding the ticket format required by the gardens and the difficulty you had reaching our team. This is certainly not the level of service we aim to provide.
We also regret that the tour did not meet your expectations in terms of value and inclusions. Your comments have been shared with our operations team to ensure that ticket information is communicated more clearly in the future and that our support channels are more responsive.
While we’re glad you were ultimately able to enjoy your time at the gardens, we completely understand your disappointment and will use your feedback to improve our service for future guests.
Thank you again for bringing this to our attention.
A
Adeline_E
April 8, 2025 · via Viator
You can explore on your...
You can explore on your own and dont have to wait for anyone. However, we wasted half hour when the driver had to pick up another person and that person didnt show up.
事業者からの返答
Thank you for your valuable feedback. We're glad to hear you enjoyed the flexibility of exploring on your own during the tour. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the delay when the driver had to pick up another passenger who didn’t show up. We understand how frustrating this can be, and we’ll work to ensure a smoother experience in the future.
Your feedback helps us improve, and we appreciate you bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to provide you with a more seamless experience next time!
J
Jane_M
May 11, 2024 · via Viator
Beautiful and unique
Beautiful. Amazing use of space to grow many unique plants in an urban environment. Especially love the micro sized orchids! Wow!
1人が参考になったと回答
事業者からの返答
Thank you for your review! We're delighted to hear that you found the Singapore Gardens and Satay by The Bay Private Night Guided Tour beautiful and unique. It's fantastic that you appreciated the amazing use of space to grow many unique plants in an urban environment, especially the micro-sized orchids. Your feedback is greatly appreciated, and we hope to welcome you back for more memorable experiences in the future!