Ahmed was wonderful! He was not only very friendly and helpful but as he was taking us out of the city to the airport, he gave us a guided tour of areas of London we hadn’t seen and made our ride very enjoyable.




ロンドンシティ中心部のホテルからロンドンヒースロー空港までのドアツードアの専用送迎サービスで、ロンドンシティでの滞在を手間のかからない仕上げにします。ホテルでドライバーに会って、最大8人の乗客を収容できる、温度調節された専用車両に乗り込みます。次に、ゆったりと座って、スムーズでスムーズなターミナルへの旅をリラックスしてください。送迎サービスは24時間年中無休で、お客様のスケジュールに合わせてご利用いただけます。 •ロンドンシティのシティホテルからロンドンヒースロー空港への片道プライベート出発トランスファー •プロのドライバーによるドアツードアサービス •料金は、1〜8人の乗客のプライベートグループを対象としています。 •プライベート送迎は24時間年中無休で運行しています
原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。
料金は日付によって異なります。表示は最安値です。
料金は2名で予約した場合の1人あたりです。1名で参加する場合は$155です。
人数が多いほど1人あたりの料金が下がります。
Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月17日確認)。
ピックアップのタイミングを48時間前にウェブポータルで再確認してください。 乗客は、ピックアップ時間の開始時に、ホテルのロビーのコンシェルジュデスクでチェックアウトして待機する必要があります。ドライバーは出発前に10〜15分間待機します。この時点で、送迎はノーショーと宣言されます。プライベートアドレスからピックアップする場合、ドライバーはブザーまたは連絡先番号のうち必要な方を鳴らします。
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
Viatorの4,762件のツアーをExcurgoが比較(毎日更新)。
出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
Ahmed was wonderful! He was not only very friendly and helpful but as he was taking us out of the city to the airport, he gave us a guided tour of areas of London we hadn’t seen and made our ride very enjoyable.
Driver arrived a few minutes early for pickup, was courteous & friendly. Drop off went smoothly. Would highly recommend
The driver was excellent. It was an early morning transfer but the experience was amazing. I highly recommend this service.
Do Not Book this company-this company came to pick us up an hour earlier than I had booked the ride for without informing me of the time change -then they insisted I pay an extra 25 pounds for driver to stay an extra half hour to drive us to the airport-Viator did not take any action when I informed them-save your money and book with any other booking website and definitely go with another car service other than this one.
Hi, Thank you for your review. I believe that you are confused about your booking. When the booking was made you have only provided a pick up location, NO flight information and NO pick up time has been provided. We have then send you message requesting the flight information and the booking has been confirmed according to the flight information you have provided , again NO PICK UP TIME was requested. Transfer was booked as per guidelines as pick up scheduled to 4 hours prior to flight departure so your transfer was scheduled for 08:25. Also there is information available on the product page and voucher issued to the passengers that passengers are requested to reconfirm the pick up time 48 hours prior to departure on the link provided. The vehicle has arrived at the hotel at the scheduled time and not one hour early as claimed. If you have provided a different time to Viator and not our company unfortunately that is not our fault.
Our driver was very attentively, on time, and was very efficient, taking us from the hotel to the airport.
Stress free process from booking to actual pickup at the hotel. Driver was courteous , arrived early and so we got to the airport with time to spare!
Again, a professional, courteous driver on our drive to LHA. Traffic was a bit heavier in some spots and he clearly knew his way around via some side streets. Seemed he got to the highway leading to the airport much quicker than anticipated. As with each of our drivers (LHA to Southampton, Southampton cruise terminal to London hotel, hotel to airport), I give each driver a two thumbs up for how well they handle themselves. No way would I try to drive myself!
It all ran smoothly. Driver was on time, took care of our bags, drove safely, was very cordial......
First, this is a sub contractor/agent operating on behalf of Viator. On our departure the provider sent a car that could not accommodate 2 large and 2 carry bags on as requested. Then, they would not provide a refund because their agent did not want to. I had to pay an additional 100BP for alternate service Horrible experience, I donot recommend as they have proven to not providing reputable service
Hi, Thank you for your feedback. We actually sent a vehicle able to accommodate 2 pieces of luggage and 2 carry ons however you don't seem to remember that you actually had extra luggage and you were traveling with 3 pieces of luggage and 2 carry ons. This incident could have been avoided if you would have communicated this when making the booking or when exchanging messages with our staff. Viator did not refunded your transfer because the picture clearly shows that you had excess luggage for the service.
The app didn't show my pickup location and time to expect my driver. I was able to call an agent and give him the information on location and time, and he sent me a confirmation email. It all worked out good in the end. Except for this small issue, I am giving a positive review
| ツアー | 所要時間 | 評価 | 料金 | |
|---|---|---|---|---|
ホテルからロンドン ヒースロー空港 (LHR) への出発専用送迎 | 2 時間 | 4.0 (36) | $78 | |
ロンドン・ヒースロー空港(LHR)の空港出発共有送迎-ホテルから空港 | 2 時間 | 4.5 (24) | $56 | 見る |
ロンドンからロンドンヒースロー空港(LHR)-出発専用車による送迎 | 40 分 | — | $127 | 見る |
出発送迎:高級バンでロンドンからヒースロー空港 LHR へ | 45 分 | 5.0 (1) | $145 | 見る |
ロンドンヒースロー空港出発PrivateTransfer-LHRへのドックランズ宿泊施設 | 2 時間 | — | $101 | 見る |
ホテルからヒースロー空港へのプライベート出発 | — | 4.4 (179) | $122 | 見る |
ロンドン中心部からヒースロー空港への高級車出発LHR | 50 分–1h 10分 | 5.0 (2) | $138 | 見る |