When a person buys 2 audio guide tickets but only gets one entrance ticket, that’s very wrong. What exactly did I pay for?!? We had to buy a second entrance ticket at the castle.
事業者からの返答
Hello, and thank you for your feedback!
We’re sorry to hear about the inconvenience you encountered.
Upon checking our records, your booking includes 2 entry tickets with audio guides to the Moorish Castle, and both tickets were successfully downloaded.
As such, we believe the service was provided accordingly. If you have any further concerns or require clarification, please feel free to reach out to our customer support team. We’ll be happy to assist you further.
Warm regards,
Claire
D
dp2107
August 23, 2026 · via Tripadvisor
Nice break
It was a lovely trip /walk the castle ruins. Great view from the top of tower - panoramic view of Sintra and good look at the Pena castle. Lovely way to spend an hour or so !
Very busy when the peak hours
事業者からの返答
Hello and thank you for your feedback!
We are happy to hear that you enjoyed your visit and hope that the audio guide added value to your experience. We look forward to welcoming you back.✨
Warm regards,
Claire
3
35thereseb
May 5, 2026 · via Tripadvisor
I could not get my ticket downloaded, and they did not want to let me in. They eventually let me in but I could not get
I could not get my ticket downloaded, and they did not want to let me in. They eventually let me in but I could not get the audio
事業者からの返答
Hello, and thank you for your review.
We are sorry to hear that you had trouble entering the venue and downloading your audio guide.
Our records show that you did not download the official entry ticket and audio tour from your booking page before your visit. Please note that the voucher sent by our partner is not a valid entry pass, as indicated in the email instructions sent after booking confirmation.
Our team is always available, and you could have reached out to us at the time so we could assist you right away.
Best regards,
Claire
D
Deborah_W
June 19, 2025 · via Viator
Well worth!
Buying tickets ahead saved us so much time. This was our favorite of the three “big” sites in Sintra. Highly recommended!
T
tomobsm
May 6, 2025 · via Tripadvisor
Zero.
Tickets we bought through Trip
Advisor were not accepted by the gate attendant. We had to buy new tickets onsite to get in. Gate attendant tried to help us but the Trip Advisor tickets did not allow us the access promised. Our mistake was to buy our tickets through Trip Advisor were.
事業者からの返答
Dear traveler,
We’re sorry to hear about this inconvenience and any confusion. It seems you may have shown the voucher instead of downloading your actual ticket, as outlined in the instructions sent with your booking. As mentioned in the communication, the voucher is not valid for entry—you need to click the provided link to download both your ticket and audio tour. In such cases, we’re always happy to assist at support@cliomusetours.com or via WhatsApp.
Best regards, Olga
D
dohertyb28
March 10, 2025 · via Viator
Ticket not honored at venue 🤯
These tickets were not honored at the Moorish Castle. The gentleman scanning said they were not valid.
I would like a refund.
事業者からの返答
Dear Doherty,
We sincerely apologize for any confusion. The voucher you received from Viator is not your actual entry ticket. Your entry ticket, along with detailed instructions on how to download both your tickets and the audio tour, was sent to you directly by Clio Muse Tours via a link.
Please note that the messages you received mentioned that the Viator voucher isn’t valid for entry and kindly reminded you to download your tickets using the provided link.
Regarding your refund request, the ticket is non-refundable. However, please reach out to our customer care team to examine possible alternative solutions. You can contact us at support@cliomusetours.com or via WhatsApp at +30 210 322 6986. We’re happy to help you!
Best regards,
Olga, Marketing Dept.
R
readerboehm
December 27, 2024 · via Tripadvisor
Afraid of Heights
We absolutely loved this castle, except for the steps. There are a lot of steps. One of us was afraid of heights, so going to the guards' tower was anxiety ridden. A long rocky drop on one side and no rails( we wouldn't expect there to be any) on the other. If you can get over your fear and just do it, the view is spectacular. We carried our 20 month old and watched people struggle with strollers on the cobble stones. Save yourself the trouble and don't bring one. Bring lots of water and maybe a snack. The cafe was being renovated on our visit.
事業者からの返答
Dear traveler,
Thank you for your feedback! It´s nice to hear that you enjoyed the experience and we hope to guide you again on your next trip!
Best regards,
Olga. Marketing Dept.
T
Tim N
September 16, 2024 · via Tripadvisor
Views for Miles
Fantastic views and cool old castle. Be prepared to walk and climb a lot of stairs. Absolutely not for folks with physical limitations.
事業者からの返答
Dear Tim,
It's nice to hear you enjoyed your visit to the Moorish Castle! It’s definitely a place that requires a good physical condition, and we appreciate you taking the time to mention that in your feedback. We look forward to guiding you on your next trip!
Warm regards,
Olga, Marketing Dept.
K
Kate_A
July 26, 2024 · via Viator
BUYER BEWARE - again!
This is a stunning place with steep steps. When we got to the ticket area, the download did not work but the gentlemen were nice enough to admit us anyway. This was our second time giving Viator a chance, and it was just too difficult. Buy from the park website itself. Don’t bother with VIATOR!
事業者からの返答
Dear Kate,
We are glad they let you in, even if you weren't able to download your tickets. This is why we try to emphasize to all of our customers that they need to have downloaded their tickets and audio tours prior to reaching the venue. The email we sent you includes all the details on when and how to download your entrance ticket and audio tour. It's nice to know you enjoyed the venue! Have a great day!
Best regards,
Olga, Marketing Dept.
D
ductops
November 2, 2023 · via Tripadvisor
Great experience, beautiful castle, must visit
Great historic castle, beautifully kept and maintained, wonderful vieuws of Portugese countryside and lots of historic information
事業者からの返答
Greetings from Clio Muse Tours!
Thank you for your feedback. We hope you enjoyed your visit using our app!
We are looking forward to welcoming you back on your next travels.
Best,
Angeliki, Product Dept.
Sintraの類似ツアーを比較
最安値: シントラ: 音声ガイド付きムーア城入場Eチケット — $21
最高評価: Private Tour Sintra from Lisbon Palaces of Pena and Regaleira — 5.0 (751 件のレビュー)