Great, high quality experience. Showed up right on time and driver was very kind. Absolutely recommend.





ロンドン・ヒースロー空港とサウサンプトン・クルーズ港間をプレミアム・プライベート・ハイヤー・サービスで移動する際に、期待通りの利便性と快適さをご体験ください。 到着、出発、またはこれらの主要拠点間の移動など、毎回シームレスで楽しい旅をお約束します。 専用サービスは、お客様のニーズに合わせたきめ細かな対応でスムーズなドライブをお約束します。 お客様のご旅行を、単に効率的であるだけでなく、本当に快適でストレスのないものにするために、私たちを信頼してください。
原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。
料金は日付によって異なります。表示は最安値です。
Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月17日確認)。
当社のドライバーは、ボードにお客様のお名前を記載して到着ホールでお待ちしております。または、合意されたお迎え場所でお待ちしております。
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
Great, high quality experience. Showed up right on time and driver was very kind. Absolutely recommend.
We booked a Southampton Cruise Terminal to Heathrow transfer that stopped at Stonehenge and Windsor Castle along the way...we had a few hours to burn. The company called me about 10 minutes before scheduled meeting time and confirmed driver was there for us. Found him easily and he drove us to spend appropriate amount of time at Stonehenge and Windsor Castle, then dropped us at Heathrow at the time we had requested. Will use Pinkberry again...highly recommend. Matt B/San Diego, Ca
I ordered several transfers for me and my family. Part of it from London Heathrow Airport and part of it from central London to SOUTHAMPTON. A total of about 5 vehicles for various rides. I received excellent service on WhatsApp and email. The attitude was polite and direct. The vehicles are of a high standard, the service is excellent. Payment is convenient and clear. Highly recommended. Without a doubt, I will use your service next time.
Our driver (Sri) was prompt and provided a pleasant and comfortable transfer from the cruise port to Heathrow airport. It was nice to have such a hassle-free last day of our holiday.
I did the online booking and reservation, which was a breeze. I set up a time to meet at the airport with two separate couples. The first couple who originally planned to arrive early ended up arriving later , we called Sai and explained our situation. He arranged to pick up the second couple first and then went to a different terminal and picked us up. He must’ve called us 6 to 8 different times arranging this. He was such a big help. Highly recommend excellent service.
We had a terrible experience. Ended up getting a taxi from the cruise port to the airport. We had to pay another $190 on top of the $309 we had already paid Viator. The company refused to grant a refund. I recommend using a taxi and not booking with this company!
Dear Vickie, Thank you for your valuable feedback. You requested a pickup at 07:30 am from the Southampton cruise port. Our driver arrived at 07:24 am and was waiting in front of the arrivals area with your name board clearly displayed. He remained there until 07:40 am, at which point we tried to contact you by phone. During the call, you kindly informed us that you had already departed with another taxi. We have provided the proof of our driver’s car park ticket, along with photos showing his location with the name board, as well as call records confirming we did not receive any calls from you prior to your departure. According to our records, our driver was on time and waited as agreed. It seems you were ready earlier than planned and opted to travel with another service. We value your feedback and hope to have the opportunity to assist you again in the future, ensuring everything runs as smoothly as possible. It would be our pleasure to welcome you on board again and provide you with the seamless service you expect from us. Also if you have any further concerns please drop us an email to info@pinkberrycars.com and one of our team member will get in touch with you
AVOID! if there was a way I could give this company 0 stars I would! When I booked I asked for 2 vans as we were 8 persons with a trolley hand luggage and a 20kg hold luggage each. The person I spoke to insisted that on a long wheeled van these luggaes fit ( I even sent them a picture of the largest luggages), so we booked 3 trips. First 2 trips were OK. A long wheel based van was sent and luggages fit. On our last trip a smaller van was sent despite me sending a reminder to the company to send a long wheel based van. We asked for a bigger van but we're told to wait for 90mins (which we couldn't coz we risked missing the flight). The other option was getting a refund but remain stranded in Southampton because there was no van available! We ended up squashed in a small van for almost 2 hours with luggaes on our laps (photo uplaoded).
Dear Sir/Madam, We hope this message finds you well. Thank you for bringing this matter to our attention. We are truly sorry for the inconvenience you experienced during your recent journey with us. We understand that the vehicle provided for your final trip did not meet your expectations or requirements, particularly regarding luggage space. When you enquired about two vehicles, we suggested sending a long-wheelbase vehicle in good faith to help keep your costs lower. Booking two vehicles would have meant paying double the cost. Even though we had limited availability of a long-wheelbase vehicle, we still made this suggestion because we did not want you to incur unnecessary extra expense. For the first journeys, we provided a long-wheelbase 8-seater. However, for the last trip, we sent a standard 8-seater, which unfortunately could not accommodate all of your luggage, despite your prior request for a long-wheelbase van. This caused you inconvenience, and for that, we sincerely apologise. In future, in situations like this, we will encourage passengers to book two vehicles for larger groups with substantial luggage to ensure both comfort and adequate space. Once again please accept our sincere apologies. We value your feedback and hope to have the opportunity to serve you better in the future.
Excellent service to transport the 7 of us from Southampton to Heathrow. Polite, prompt, very good and safe driving in a nicely maintained vehicle.
We were supposed to meet our driver at 8:30 coming off the cruise and realized we would be much earlier. Gave them a call and Gabriel was there at 8 am with my name on a board. Took us to Stonehenge on the way to Heathrow and patiently waited for us to finish. Car was comfortable, great driving would use this company again.
Used Pink Berry Car service to transfer from the Southampton Cruise terminal to London Heathrow airport. Excellent service and will gladly use them again.
| ツアー | 所要時間 | 評価 | 料金 | |
|---|---|---|---|---|
ロンドン・ヒースロー空港からサウサンプトン・クルーズ・ポートまで | 1h 27分–2h 11分 | 4.3 (12) | $304 | |
サウサンプトンクルーズポートからヒースロー空港へのプライベートトランスファー | 1h 30分 | 4.6 (279) | $297 | 見る |
サウサンプトン・クルーズ・ポートからストーンヘンジ経由でヒースロー空港へ | 5 時間 | 4.8 (6) | $508 | 見る |
ヒースロー空港とサウサンプトン港間のプライベート送迎 | 1–2 時間 | 5.0 (21) | $474 | 見る |
サウサンプトン港発着ヒースロー空港-プライベート+ミート&グリート | 1h 15分–1h 40分 | 5.0 (3) | $372 | 見る |
ロンドン中心部からサウサンプトンクルーズポートへのプライベート送迎 | 1h 30分 | 4.6 (165) | $368 | 見る |
ヒースロー空港からサウサンプトン港までの片道タクシー送迎 | 2 時間 | 4.4 (9) | $264 | 見る |