Alfred was kind and courteous! There was plenty of room for 5 people and 10 days of worth of luggage!
事業者からの返答
Thank you! We're glad our driver Alfred made your ride comfortable and spacious. We appreciate your kind words and hope to assist you with future trips worldwide
Laura- Rhomtrip.com
D
Deborah_D
August 10, 2024 · via Viator
Great Experience
Our flight was delayed over an hour... it was easy to communicate with our driver. He was waiting with a sign and we had a great experience. The vehicle was great, and accomodated all of our luggage. Would highly recommend. Our driver was wonderful.
事業者からの返答
Dear Deborah, thank you for your kind words! We’re glad you had a great experience despite the delay. Your recommendation means a lot to us! We hope to assist you with future trips worldwide
Laura- Rhomtrip.com
E
Elizabeth_R
June 13, 2023 · via Viator
Trip to Vancouver
The customer service was excellent from booking to the actual transport. Our driver was exceptional and very informative.
事業者からの返答
Hello! thank you for leaving your feedback on the services provided in Vancouver. This helps
other travelers when they need to choose from different suppliers.
We hope to assist you for future trips worldwide. Please visit our website RhomTrip.com
Regards.
F
Fletcher_H
July 6, 2022 · via Viator
So easy
I was blown away by how easy the process and pick up was at a cruise port terminal with thousands of passengers in the terminal.
事業者からの返答
Hi Fletcher! Thank you for your comment!! We are really happy that you enjoyed it!!! You can have
the same experience and transportation all over the world with us, starting a great vacation!
Kind regards, Javier
B
Brett_W
June 4, 2022 · via Viator
Terrible experience
The fact that I booked months in advance only to find out that the company hired another company to do the pick up and no one registered with the port authority making pick up 30 minutes late
S
Sarah_B
May 17, 2022 · via Viator
We were cancelled less...
We were cancelled less than 2 hours before the transfer was needed, from our cruise ship to hotel. We ended up having to wait an extra hour before we could find taxi service.
事業者からの返答
Hello Sarah,
Unfortunately we cancelled your reservation at Vancouver cruise port because we didn´t have availability and also you informed that you had 12 suitcases and 4 carry on, you cannot fit in an SUV with all that luggage. Viator already full refund your payment. Let us know if you need asssitance with any other private transport or departure transfer to the cruise port on the next days.
Leonardo
L
Laurie_S
May 2, 2022 · via Viator
Excellent transportation from cruise port to airport
Fantastic experience. Driver was very professional and courteous. There was a marathon going on so he was patient and tried a couple different routes. We were so appreciative of him.
事業者からの返答
Hello Laurie! Nice to hear your feedback! Thank you for leaving your comments on the services provided in Vancouver. This helps other travelers when they need to choose between different providers. We hope to see you soon at any of our destinations worldwide!
Regards,
Leonardo
Vancouverの類似ツアーを比較
最安値: Hop-on Hop-off Tour by Double Decker Bus with Stanley Park — $52
最高評価: Vancouver Half-Day Whale Watching Adventure with Free Photos — 4.9 (5,686 件のレビュー)