We were expecting a private transfer and ended up in an older van with another couple. I texted the driver that we were at the location and he didn’t respond. We waited more than 20 minutes and finally asked him if he was waiting for us. Not very impressed.
事業者からの返答
Dear Guest,
Thank you for reaching us and we are sorry to hear you have an uncomfortable experience. Should you need further assistance, please contact us by email “qa@elifelimo.com” and provide the relevant order information so that we can investigate
Best Regards
R
Rosalie_P
February 9, 2026
No go
Driver was not able to pick us up when we landed. Our flight was delayed and we informed the Viator contact of this delay.
The driver was not available via text because he was picking up another client. I tried calling once we had our luggage but he was not available nor could I understand the message it was in another language. 40 min after we arrived he finally picked us up. This is not the service experience we received with other drivers. I spoke to a Viator rep while this was happening and they apologized and told be we would not be charged for this transfer.
事業者からの返答
Dear Guest,
Thank you for reaching us and we are sorry to hear you have an uncomfortable experience. Should you need further assistance, please contact us by email “qa@elifelimo.com” and provide the relevant order information so that we can investigate
Best Regards
J
James_S
February 6, 2026
Better than Expected
Our driver contacted us in advance. He was on time, friendly. Loaded and unloaded our bags. Highly recommend.
事業者からの返答
Dear Guest,
Thank you for your valuable comment.
We are glad that you had such a wonderful experience.
Kind Regards
T
Tabetha_G
November 22, 2025
Great service
Great friendly informative about city. Good recommendations. On time and easy to find. Would book again
事業者からの返答
Dear Guest,
Thank you for your valuable comment.
We are glad that you had such a wonderful experience.
Kind Regards
A
Albert_K
August 29, 2025
Transportation nightmare
Absolutely horrible experience. Booked this private transfer over a month ago for our trip to Sydney for the marathon. No driver waiting for us, called the vendor and was told our reservation was not delivered to them, called viator and they blamed it on an IT error. Had to end up waiting for an Uber. Will probably never book transportation through viator again
事業者からの返答
Dear Guest,
Thank you for reaching us and we are sorry to hear you have an uncomfortable experience. Should you need further assistance, please contact us by email “qa@elifelimo.com” and provide the relevant order information.so that we can investigate
Best Regards
L
lsavino
April 5, 2025
Fraud Service
Transportation never showed up. When we called they said they had no information regarding our confirmation. When we called aviator they said they needed to call the service company before providing a fefund. 2 days later we received email saying that they would not refund our money with no explanation
事業者からの返答
Dear Guest, Thank you for reaching us and we are sorry to hear you have an uncomfortable experience. Should you need further assistance, please contact us by email qa@elifelimo.com and provide the relevant order information. Best Regards,
G
Gayle_B
February 20, 2025
They never showed up. I...
They never showed up. I had a confirmation number. I called them and messaged them. They said it wasn't confirmed
事業者からの返答
Dear Customer,
We are sorry to hear that you had an uncomfortable experience. If you need further assistance, please contact us via email at “qa@elifelimo.com” and provide the relevant order information. This will allow us to investigate and provide you with a satisfactory solution.We look forward to your response.
Best regards,
Customer Support Team
E
Elizabeth_E
November 19, 2024
3 couples on a bucket list trip!
Daniel was very friendly, helpful and professional. He drove safely and the van was perfect for 3 couples and lots of luggage. He went above and beyond.
Our booking with Go Sydney Shuttle did not go as well. We have been booking with Viator/Trip Advisor for several years and this is a big disappointment. We chatted with customer service at Viator more than 24 hours prior to the scheduled transfer to cancel due to a schedule change and Go Sydney refused to refund our money. Viator then chose to refuse as well. Trip info is below.
Shuttle Transfer from Sydney City Hotel to Sydney Cruise PortCity Hotel to Cruise Port BR-1190476589 Wed Nov 6, 2024 Go Sydney Shuttle
事業者からの返答
Dear customer, we are truly sorry to hear about your disappointment with the refund issue. Daniel is indeed one of our best and we're glad he provided you with a great service. However, regarding the cancellation and refund, our policy is usually quite strict as we need to manage our resources and bookings effectively. We understand that schedule changes can be unexpected, but we have to adhere to the terms and conditions agreed upon at the time of booking. We will look into this case further and see if there's anything we can do to make it up to you. We value your loyalty to Viator/TripAdvisor and hope we can regain your trust in our services.
G
GrandTour38816590973
September 29, 2024
Taxi Fares from Sydney Airport
The taxi fare from Sydney International Airport to Riley St ,Woollomoloo was $95 with GS Signature Taxis.We booked an Uber for our return journey to Sydney International Airport The fare was $36.15 (reduced from $45 .00, due to off peak time). I would use Uber from now on!!
C
Claudio_R
March 22, 2024
Transport from hotel to Sydney Airport
Although I still rate this a 5 star, I have experienced frustration an disappointment on the day of pick up. The drivers of both vehicles were nice and courteous.
事業者からの返答
Dear Guest,
Thank you for reaching us and we are sorry to hear you have an uncomfortable experience. Should you need further assistance, please contact us by email qa@elifelimo.com and provide the relevant order information.
Best Regards,
Sydneyの類似ツアーを比較
最安値: Sydney Opera House Official Guided Walking Tour — $36
最高評価: Blue Mountain Small Group Tour All Inclusive — 4.9 (5,474 件のレビュー)