Wasn’t on list for pick up at the Airport even though I paid for 2 Round trip tickets for pick up to resort and departure from resort. Scary situation. Will be requesting a refund





この賞を受賞したカンパニーでジャマイカでの休暇をスタートして終わりましょう。 手頃な価格でありながら、非常に便利です。 私たちは空港内に直接位置しており、モンテゴベイ空港とホテル間の往復送迎と空港への往復送迎を提供できます。 モンテゴベイの国際空港に着いたら、コストのかかる長いタクシー列を脇道にそれ、乗り合いシャトル車両でホテルまで移動します。 そして、休暇が終われば、スムーズで手間のかからない空港への移動をお楽しみください。 この交通機関は、モンテゴ・ベイ、ネグリル、オチョ・リオス、ランナウェイ・ベイとトレローニー、ルチェアエリアのホテルが利用できます。
到着 税関と入国審査を終えた後、メイン到着ホールのデスク 8 までお越しください。出発 ホテルロビーまでお迎えに上がります。
出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。
Wasn’t on list for pick up at the Airport even though I paid for 2 Round trip tickets for pick up to resort and departure from resort. Scary situation. Will be requesting a refund
Seamless booking.. found them in the airport very easy... air conditioned bus, safe and friendly drivers.. being a solo traveler i felt very safe and would definitely be booking again.
They were professional and on time. No complaints at all. Bernard was also a very nice driver.
Great customer service! Driver was friendly and knowledgeable about the city. He talked about the city’s history and was overall friendly. It was just my dtr and myself and felt very comfortable all the way to Ocho Rios! Would definitely recommend!!
Thank you for the wonderful review! We’re delighted to hear that your driver was friendly, knowledgeable, and made you and your daughter feel comfortable throughout the journey to Ocho Rios. We’re glad you enjoyed learning about Jamaica’s history along the way, and we truly appreciate your recommendation! 🇯🇲😊
Great ride! He was very informative with the culture of Jamaica. Had complimentary Water, Rum punch and free WiFi. Would definitely recommend.
Thank you for the great review! We’re delighted you enjoyed the ride, learned more about Jamaica’s culture, and appreciated the complimentary water, rum punch, and Wi-Fi. We truly appreciate your recommendation and hope to welcome you back again! 🇯🇲😊
Excellent customer service Greatbride to Negril Alot of information shred along the way. Nice stop to.refresh along the way
Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear you enjoyed the excellent customer service and the ride to Negril. We're glad the information shared along the way and the refreshment stop added to your experience. We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back to Jamaica! 🇯🇲😊🚐
Service was exclusive and on time. Rode with family and they were very accommodating when it came to the children. No complaints.
Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that your service was on time, comfortable, and accommodating for your family and children. We truly appreciate your kind words and look forward to welcoming you back to Jamaica! 🇯🇲😊🚐
Good will recommend the transportation to all my friends and family. Will always use this mechanism to travel.
Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you would recommend our transportation service to your friends and family. We truly appreciate your trust and look forward to being your preferred transportation service on your future visits to Jamaica! 🇯🇲😊🚐
Pleasant friendly service. The bus operator was very professional and courteous . There was a little wait for the transportation.
Thank you for your kind review! We're pleased to hear that you enjoyed the friendly service and found our bus operator professional and courteous. We appreciate your patience with the short wait and look forward to welcoming you back to Jamaica soon! 🇯🇲😊🚐
Trip was July 13-18 Drive from airport was fine. We had a drop off at our resort with no problem. The following day , a lady from bookings (I guess) called because she saw my party was a no show. I confirmed that indeed the shuttle service dropped me off at my destination. She then confirmed pick for departure on Saturday at 9:10. The same day I received confirmation in my trip advisor account of the pickup details. On Saturday morning at 7:22, I messaged to confirm pickup for 9:10. I reached out serval times after in the app with no one responding. I called several times about 9:15 and after with no one picking up the phone. Finally I was able to speak with someone around 9:33 and was told we were still marked as a no show and there was no one available to pick us up on time to get to the airport before departure. He told me to book another shuttle at resort and he would refund half the fees. We barely made it to the airport within the hour frame that I needed to verify my passport and check in since I couldn't do it online. I do not recommend this shuttle service as I have continued to reach out to the with no response. I will be disputing the charge still for breach of contract. I ended up paying $25 more for shuttle service as well as cell phone charges for placing 3 international phone calls, as the first connection they hung up. The 2nd we were disconnected and the third was the "resolve".
Thank you for your feedback. We're sorry your departure transfer did not go as planned. After reviewing our records, your booking was recorded as a no-show for both arrival and departure, and our attempts to contact you before the services were unsuccessful. On the morning of your departure, we were contacted around your scheduled pickup time, by which point we were no longer able to accommodate the transfer. As a gesture of goodwill, we offered a refund for the unused departure service. We regret the inconvenience and appreciate you taking the time to share your experience.
| ツアー | 所要時間 | 評価 | 料金 | |
|---|---|---|---|---|
モンテゴベイ空港(MBJ)からホテルまでの片道または往復送迎 | — | 4.2 (1,497) | $19 | |
Private Airport Transfer from MBJ to Ocho Rios | 1h 30分 | 5.0 (91) | $60 | 見る |
Jamaica Dunn's River Falls Party Cruise with Snorkeling | 4 時間 | 4.2 (1,004) | $133 | 見る |
Triple Action pack Combo (Blue Hole, Horse back riding and river tubing) | 5 時間 | 4.8 (769) | $157 | 見る |
Bamboo Rafting and horseback | 4h 30分 | 4.7 (630) | $143 | 見る |
Ocho Rios Blue Hole and Dunn's River Falls Tour | 4–5 時間 | 4.9 (441) | $90 | 見る |
Jungle River Tubing and Beach Adventure with Transportation | 3 時間 | 4.8 (402) | $89 | 見る |