excurgo
目的地ツアーブログ
当サイトのリンクからViatorで予約されると、Excurgoは手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。
Powered byViator
excurgo

世界中のViatorのツアーと体験。ここで比較してViatorで予約 — 追加料金はかかりません。

企業情報
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
旅行者
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
探索
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
© 2026 Excurgo. Viatorを活用したツアーアグリゲーター。
プライバシー利用規約Cookie
ツアー/San Jose/ホワイト ウォーター ラフティング サラピキ川 |サンノゼからのクラス II - III

ホワイト ウォーター ラフティング サラピキ川 |サンノゼからのクラス II - III

4.0(20)San Jose10 時間
VIATOR3.9(16)TRIPADVISOR4.0(4)
ホワイト ウォーター ラフティング サラピキ川 |サンノゼからのクラス II - III
ホワイト ウォーター ラフティング サラピキ川 |サンノゼからのクラス II - III
ホワイト ウォーター ラフティング サラピキ川 |サンノゼからのクラス II - III
ホワイト ウォーター ラフティング サラピキ川 |サンノゼからのクラス II - III
ホワイト ウォーター ラフティング サラピキ川 |サンノゼからのクラス II - III
+2 photos
ホワイト ウォーター ラフティング サラピキ川 |サンノゼからのクラス II - III
ホワイト ウォーター ラフティング サラピキ川 |サンノゼからのクラス II - III
ホワイト ウォーター ラフティング サラピキ川 |サンノゼからのクラス II - III
ホワイト ウォーター ラフティング サラピキ川 |サンノゼからのクラス II - III
ホワイト ウォーター ラフティング サラピキ川 |サンノゼからのクラス II - III
ホワイト ウォーター ラフティング サラピキ川 |サンノゼからのクラス II - III

概要

所要時間
10 時間
料金
$105 / 人
場所
San Jose, コスタリカ
評価
4.0 / 5 · 20 件のレビュー
言語
EN, ES
グループ
少人数(最大30名)
キャンセル
24時間前まで無料キャンセル
ホテル送迎
あり
確認
即時
チケット
モバイルチケットまたは印刷したチケットの受付可
事業者
Destination Services Costa Rica

説明

...サラピキ川は、冒険と自然の完璧な組み合わせです。このセクションは、サラピキの熱帯雨林を通り抜けるクラス II-III の急流と透明でさわやかな水で満たされ、真の楽園になっています! サンノゼのホテルに迎えに行き、サラピキのジャングルまで 1 時間半の美しいドライブをお楽しみください。途中、独特の美しさ、動植物で有名なブラウリオ・カリージョ国立公園を通り抜けます。

原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。

催行日と料金

催行日
毎日
開始時刻
8:30、9:00、13:00
最短の空き日
10月6日(火)
大人 (9〜60歳)
$105

人気:今後90回の催行のうち60回はすでに満席です。

Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月5日確認)。

ツアーオプション

ラフティングサラピキクラスII-III

 ラフティングサラピキクラスII-III: 2 1/2時間 送迎を含む

含まれるもの

含む
サンホセホテルからの往復送迎
包括的な安全ブリーフィング
季節の新鮮なトロピカルフルーツスナック
コスタリカの伝統的なランチ
シャワー設備、更衣室、トイレ設備
ツアーは最低2人の旅行者で運営されています
プロのバイリンガルラフティングガイド
含まない
アルコール飲料
チップ
お土産写真(購入可能)
個人的な費用

集合場所と時間

ツアーはサンノゼのホテルから出発します。 予約を確認するにはホテル名を入力する必要があります。 ツアーの少なくとも 24 時間前までに、電子メールでご連絡の上、お迎え時間をご確認ください: roy.madrigal@ds.destinationservices.com

旅行者の評価

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

4.0
20 レビュー
5
14
4
1
3
0
2
0
1
5

San Joseのツアーとの比較

  • 最低料金$105は、San Joseの同程度の所要時間のツアーの標準的な料金$195より46%安い

Viatorの738件のツアーをExcurgoが比較(毎日更新)。

重要情報

  • 背骨に健康上の問題がある方にはおすすめしません
  • 妊娠中の方にはおすすめしません
  • 心血管疾患のある方にはおすすめしません
  • かなりの体力が必要です
  • 持ち物:リバーシューズ、ストラップ付きサンダル(テバ)、日焼け止め、水着、濡れる軽い服、タオル、乾いた服
  • ホテルのピックアップ再確認や日々のオペレーションに関する問い合わせ窓口。 + 506 8813 4239.
  • クラスⅡ~Ⅲの急流は冒険初心者やファミリー向き
  • 野生動物の目撃情報は自然条件に依存し、保証はできません。
  • ラフティング後はシャワーや更衣室も利用可能

キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

1日前以上100%の払い戻し
0〜1日前まで0%の払い戻し

レビュー(20)

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

J
jodiej551
September 9, 2026 · via Tripadvisor
It's a must do

What an amazing experience!! Our guide David made it soo fun!! This has been the highlight of my trip!! Definitely worth the money. Food was amazing!! Would definitely do it again, but this time the bigger rapids!!! Thank you all so much for the memories

事業者からの返答

Thank you for your amazing review! We're thrilled to hear this was the highlight of your trip! It’s fantastic that you had such a great time on the river and that David helped make the experience so much fun. We'll be sure to pass along your kind words to him. We're also happy you enjoyed the food and felt the adventure was worth every penny. It sounds like you're already ready for the next challenge with the bigger rapids! Thank you for choosing us and for sharing your experience.

M
Martin_G
May 23, 2026 · via Viator
The most unprofessional...

The most unprofessional service. We were not picked up. No one reached out to at least say we're canceling your tour. We sent messages to them and didn't get any replies. They were going to still keep our money without providing any services. Don't do this tour and avoid the experience we had.

事業者からの返答

We’re very sorry to hear about your experience. Not being picked up and not receiving any communication is completely unacceptable, and we understand how frustrating and disappointing this must have been. This is not the level of service we strive to provide, and we sincerely apologize for the lack of follow-up and support. We take your feedback seriously and will be reviewing what happened to ensure this does not occur again. Please contact us directly with your booking details so we can investigate this matter urgently and work toward making things right, including addressing your refund.

J
JOSHUA_C
May 22, 2026 · via Viator
Disappointing experience due to communication issues

Unfortunately, our group never actually made it onto the rafting trip due to communication and coordination issues this morning. The staff we spoke with were polite, and the area itself was beautiful, but the experience did not go as planned and was very disappointing given the time and planning involved. I’m hopeful the company will work with us toward a fair resolution.

事業者からの返答

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear that your rafting trip didn’t go as planned—especially after the time and planning you put into it. We completely understand how disappointing that must have been. We appreciate you recognizing our staff and the beauty of the area, but we sincerely apologize for the communication and coordination issues you experienced. That’s not the level of service we aim to deliver. Please reach out to us directly with your booking details so we can review what happened and work with you toward a fair resolution. We’re committed to making this right and improving our processes to prevent this from happening again.

M
Munir_N
April 18, 2026 · via Viator
Terrible managing

Very bad service, they didn't go through me, I missed the opportunity to do another tour. I texted them immediately after booking and they never responded. I wish them the worst damn

事業者からの返答

Lamentamos sinceramente la experiencia que tuvo y el inconveniente ocasionado al no poder realizar el tour. Entendemos la molestia y la frustración que esto puede generar, especialmente cuando afecta sus planes de viaje. Sin embargo, revisamos nuestros registros y no encontramos respuesta pendiente por parte de nuestro equipo, lo cual nos preocupa y estamos investigando internamente qué pudo haber fallado en la comunicación. Nuestro objetivo siempre es atender y responder a nuestros clientes de manera oportuna.

V
Victoria_V
March 12, 2026 · via Viator
Highlight of our trip!

We had a blast. Don’t miss out on this activity! Felix (raft guide), Enrique (photo guy), & John (driver) were all excellent! Food was delicious and everyone was nice!

J
jennifercI4443LB
January 7, 2026 · via Tripadvisor
Fast and fun!

It was a long drive to get to the river. That said, the rafting was a blast. Our guide Joseph was fun and funny. The rapids were exciting but not scary. The facilities were clean and well kept and the lunch was delicious. Great time for sure.

G
Giddygav
January 5, 2026 · via Tripadvisor
Very uncool

They cancelled on me last minute claiming there was not enough people for the trip and that they had messaged me yesterday, which I never got. I could have completely booked another excursion had I had enough notice. It’s not nice to disregard someone’s time when they are on vacation. I also notice they only have one review so maybe this is a common practice. My card better not be charged.

S
Sandra G
December 26, 2025 · via Tripadvisor
Highlight of our Vacation

Highly recommend this excursion! Our driver Kedor was the best, David was the quintessential host and there is no rafting guide better than Randal! We started the day being greeted by our very personable and knowledgeable driver who pointed out certain sites as we passed them. When we arrived on site, David was kind and thorough with the rundown of the day and was patient with any questions we had. He even managed to adjust the arrangements last minute to ensure that we were on the correct class of rapids. Once on the water, Randal made learning the basics very easy and fun and helped us feel more confident about the ride ahead. During the ride he was amazing in guiding us so that we had an absolute blast! He was also very patient with my son so I would definitely say this is a family friendly excursion. I couldn't recommend them enough!

事業者からの返答

Thank you so much for the fantastic review and the strong recommendation. We’re thrilled to hear how much you enjoyed the experience from start to finish. Kedor, David, and Randal will be very happy to know their efforts made such a difference. From the drive and local insights, to clear explanations on site, to an exciting and confidence-building time on the river—that’s exactly the experience we aim to deliver.

J
Jeilene_J
October 29, 2024 · via Viator
DO IT!

I recently had the chance to experience white-water rafting sarapiqui River Class, and it was an absolute blast! The adrenaline rush and beautiful scenery made for an unforgettable adventure. We had an exceptional time! Don't second guess it! Do it!

事業者からの返答

Thank you for your very positive feedback. Your comments are very important for us to improve our services and I am glad you had a lovely experience with us and we met your travelling expectations. We hope to be your choice for your future holiday destinations. Kind regards, Customer Service team

W
Walter_R
September 13, 2024 · via Viator
Exceptional.

This was the first rafting trip for my wife and I, and we absolutely loved it. Not just the rafting but the entire experience. From the driver that drove us, to our raft guide, to the food after. It all was just an amazing experience. Would, will, and have recommended to family and friends.

事業者からの返答

Thank you for your very positive feedback. Your comments are very important for us to improve our services and I am glad you had a lovely experience with us and we met your travelling expectations. We hope to be your choice for your future holiday destinations. Kind regards, Customer Service team

$105/ 人
4.0(20)
所要時間10 時間
言語EN, ES
確認即時
Viatorで空き状況を確認 →
予約と支払いはViator.comで行います
24時間前まで無料キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

Excurgoの予約手数料はかかりません
支払いと予約確定はViatorが行います
Excurgoサポート 24/7

このリンクから予約されると、ExcurgoはViatorから手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。

San Joseの類似ツアーを比較

  • 最安値: San Jose: Bites and Sights Walking Food Tour including Markets — $31
  • 最高評価: Arenal Volcano Full-Day Combo Tour with Lunch and Dinner — 4.9 (3,728 件のレビュー)
  • 最短: San Jose Walking Nature Tour: Sloths, Birds and Trees — 2h 30分
ツアー所要時間評価料金
ホワイト ウォーター ラフティング サラピキ川 |サンノゼからのクラス II - IIIホワイト ウォーター ラフティング サラピキ川 |サンノゼからのクラス II - III10 時間 4.0 (20)$105
Arenal Volcano Full-Day Combo Tour with Lunch and DinnerArenal Volcano Full-Day Combo Tour with Lunch and Dinner14 時間 4.9 (3,728)$185見る
San Jose: Bites and Sights Walking Food Tour including MarketsSan Jose: Bites and Sights Walking Food Tour including Markets3h 30分 4.8 (1,923)$31見る
Arenal Volcano Experience Full-Day Tour from San JoseArenal Volcano Experience Full-Day Tour from San Jose14 時間 4.9 (1,671)$165見る
San Jose Walking Nature Tour: Sloths, Birds and TreesSan Jose Walking Nature Tour: Sloths, Birds and Trees2h 30分 4.9 (1,225)$35見る
Manuel Antonio National Park Sightseeing and Wildlife Day Tour from San JoseManuel Antonio National Park Sightseeing and Wildlife Day Tour from San Jose12 時間 4.9 (837)$169見る
Full Day Poas Volcano, La Paz Waterfall Gardens and Coffee Plantation ExperienceFull Day Poas Volcano, La Paz Waterfall Gardens and Coffee Plantation Experience10 時間 4.9 (816)$185見る
料金$105
4.0(20) 無料キャンセル
空き状況を確認