優先入場の e チケットと魅力的なセルフガイド オーディオ ツアーをスマートフォンで利用して、自分のペースでリンドスのアクロポリスを体験してください。
含まれるもの
含む
スマートフォンでのセルフガイド音声ツアー (Android および iOS)
リンドスのアクロポリスへの大人の入場券
ローミング料金を回避するためのオフライン コンテンツ (テキスト、音声ナレーション、地図)
オーディオ ツアーにアクセスするためのアクティベーション リンク
含まない
ライブガイド
スマートフォンまたはヘッドフォン
食べ物や飲み物
交通手段
旅行者の評価
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
3.6
14 レビュー
5
7
4
3
3
0
2
0
1
4
Rhodesのツアーとの比較
最低料金$40は、Rhodesの同程度の所要時間のツアーの標準的な料金$57より30%安い
Viatorの492件のツアーをExcurgoが比較(毎日更新)。
重要情報
背骨に健康上の問題がある方にはおすすめしません
適度な体力が必要です
キャンセル
予約後の変更・取り消しは一切できません。 キャンセルされた場合、返金はできません。
0日前以上0%の払い戻し
レビュー(14)
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
I
Inspiration475702
September 21, 2026 · via Tripadvisor
Acropolis of Lindos
Very good experience and well worth getting the early entry (miss the crowds).
Only gripe would be with the audio option is not that easy to work.
事業者からの返答
Hello and thank you for your feedback!
We are happy to hear that you enjoyed your visit with us.
Our audio guide is designed to be easy and convenient to use throughout your visit. If you have any suggestions or feedback on how we can improve, we’d love to hear them.
Warm regards,
Claire
S
susanrE8677PS
August 12, 2026 · via Tripadvisor
Don’t waste your money-unusable
I wish I could give this ZERO STARS. It was unusable. I wasted $75.00 and never received a refund or even a credit. We just bought regular tickets at the entrance.
事業者からの返答
Hello and thank you for your review!
We are sorry to hear about your experience.
Unfortunately, we are unable to locate your reservation. Please reach out to our support team with your booking reference so we can locate your booking and further assist you.
Warm regards,
Claire
R
Relax57065214777
June 27, 2026 · via Tripadvisor
The climb is not THAT bad :) Worth it!
Don’t worry people, the climb up is not as bad as people make it seem😂 sure, it’s warm outside, and no you shouldn’t *run* up the stairs, but if you’re the average fitness, then you’ll have no problem. Lovely view and interesting sights!
事業者からの返答
Hello, and thank you for your feedback! 😊
We are happy to hear that you enjoyed your visit and appreciated the beautiful views and fascinating sights. It's great to know that you had such a positive experience.
We also hope that our audio guide added value to your tour and helped make your visit even more enjoyable. ✨
Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back on another adventure! 🌟
Warm regards,
Claire
S
susanticotskyrubino
June 25, 2026 · via Tripadvisor
ticket unusable-do not purchase
I gave this no rating because I was unable to use this ticket. We got to the gate and were told that we had to purchase a ticket and our ticket purchased through trip advisor was unusable.
事業者からの返答
Hello, and thank you for your feedback.
We are sorry to hear that you were unable to use your tickets.
Upon checking our records, it appears that your entry tickets were not downloaded, despite the reminder email we sent containing detailed instructions on how to access and download your tickets.
It might be that the voucher you received at the time of booking was presented at the venue instead of the actual entry tickets. As clearly stated in our email instructions, the voucher you received from our partner is not a valid entry ticket.
Should you have reached out to our support team, we would have been happy to assist you promptly and ensure you were able to access your entry tickets in time for your visit.
Warm regards,
Claire
F
Fulham1968
June 17, 2026 · via Tripadvisor
Buy tickets at the ticket booth on site
Bought tickets with an audio tour. Downloaded the tickets & added it to my Apple wallet. The bar code would not scan & so we had to buy tickets from the ticket booth. Clio Muse Tours who provided the ticket have refused to refund us.
事業者からの返答
Hello, and thank you for your feedback.
We are sorry to hear about your experience. Unfortunately, we were unable to locate a booking under the name used in this review.
Based on the information provided, it appears that the QR code presented may have been the Viator voucher rather than the actual entry ticket. As clearly stated in our booking instructions, the voucher is not valid for venue admission and should not be used as an entry ticket.
In addition, all customers receive an email with detailed instructions explaining how to download both their entry tickets and audio tour from the booking page.
Thank you for your understanding.
Warm regards,
Claire
T
Tammy_F
June 6, 2026 · via Viator
Recommended
Would recommend. We were able to download our tickets in advance without a problem and thoroughly enjoyed our time at the Acropolis
事業者からの返答
Hello, and thank you for your feedback.
We are happy to hear that you were able to download your tickets without any issues and that you enjoyed your visit to the Acropolis.
We hope to welcome you again the future. ✨
Warm regards,
Claire
P
Perry_J
January 23, 2026 · via Viator
Big climb but worth it.
Very good visit but don’t go if your knees are old lol. Big climb but apparently there are donkeys in the summer. Beautiful views and audio guide was good. Had to get a taxi there mind.
事業者からの返答
Dear Perry, thank you for your feedback! It's great you enjoyed your experience with us! We hope your knees have fully recovered after their unexpected adventure 😄 The climb can be a bit tiring, but we like to think the stunning views make it a fair trade!
We really hope to welcome you back in the future for your next travels!
Best regards,
Angeliki.
S
Simon_B
April 19, 2025 · via Viator
Ticketless- Refund
Purchased this event a couple of hours before the start time, we were drew to the skip the queue benefit having a small child, but the tickets were not available to download prior to the start time. I therefore had to request a refund.
The poor experience was due to the warm weather and having a little children's with us. Anyone with children will understand boredom can set in quickly when waiting around, especially in the midday sun.
In the end we requested a refund and then had to the join the queue which had become rather large with all the waiting around.
If your going to try this experience please pre-book the night/day before to avoid issues.
事業者からの返答
Dear Simon,
Thank you for your feedback, and we're sorry for the inconvenience. We understand how tiring hot weather can make such situations, and we truly sympathize. Last-minute reservations can sometimes be difficult to process, but we’re glad we could assist with your refund in time. We hope to guide you on a future trip!
Best regards,
Olga
J
Juan_S
September 2, 2024 · via Viator
Lindos A
Audio very helpful explaining what we were seeing and how to proceed. Highly recommend it as a source
事業者からの返答
Dear Juan,
It's nice to hear that you found our self-guided audio tour helpful and interesting! Thank you for sharing your feedback.
Warm regards, Olga, Marketing Dept.
G
gelias51
May 21, 2023 · via Tripadvisor
Stunning historic site
Lindos is a beautiful place and the Acropolis is the icing on the cake. We took the longer more gentle slope to the top relieved that on our visit it wasn't too hot! The entry to the site is quite uneven and the stairs up to the top have an open side and no handrails so be careful as it's a health and safety nightmare but worth the climb. Also there are no toilets! Loads of lovely restaurants and bars in Lindos to gather your thoughts
事業者からの返答
Hello, and greetings from Clio Muse Tours!
We are glad you had a great experience overall!
We hope to see you again in the future.
Best wishes