excurgo
目的地ツアーブログ
優秀 · 5点満点中4.9128,000件以上の旅行者レビューに基づく
Powered byViator
excurgo

世界中の何千もの認証済みツアーと体験。信頼できるパートナーから追加料金なしで比較・予約できます。

企業情報
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
旅行者
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
探索
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
© 2026 Excurgo. Viatorを活用したツアーアグリゲーター。
プライバシー利用規約Cookie
ツアー/Monteverde/モンテベルデ最長・最高エクストリームジップライン3時間

モンテベルデ最長・最高エクストリームジップライン3時間

4.5(82)Monteverde3 時間
VIATOR4.4(63)TRIPADVISOR4.7(19)
モンテベルデ最長・最高エクストリームジップライン3時間
モンテベルデ最長・最高エクストリームジップライン3時間
モンテベルデ最長・最高エクストリームジップライン3時間
モンテベルデ最長・最高エクストリームジップライン3時間
モンテベルデ最長・最高エクストリームジップライン3時間
モンテベルデ最長・最高エクストリームジップライン3時間
モンテベルデ最長・最高エクストリームジップライン3時間
モンテベルデ最長・最高エクストリームジップライン3時間

概要

所要時間
3 時間
料金
$100 / 人
場所
Monteverde, コスタリカ
評価
4.5 / 5 · 82 件のレビュー
言語
EN, ES
グループ
少人数(最大65名)
キャンセル
下記の規定をご覧ください
確認
即時
チケット
モバイルチケットまたは印刷したチケットの受付可
事業者
Calypso Adventures
集合場所
公園まで車でお越しの方は、集合場所の案内をお問い合わせください。チケットを交換する必要はありません。デジタル確認は受け付けています。ご持参ください:動きやすい服装つま先の閉じた靴雨天時はレインジャケット長い髪は束ねてください。

説明

追加費用なしで含まれるもの ― -通常の9つのジップライン、 -スーパーマンジップライン2本、 -ハンモックブリッジ1基、 -1ラペル -1メガターザンスイング ・安全装備と保険 -キャノピーツアーに参加する人の最大重量は253ポンド(115キロ)で、ハーネスが適切にフィットしている必要があります ・スーパーマン、ラペル、ターザンスイングのアクティビティに参加する人の最大体重は220ポンド(100kg)で、ハーネスが適切にフィットしている必要がある ・最低体重は110ポンド(50kg)です。 各ケーブル間をかなり集中的にハイキングすることになりますので、ご準備ください。

ツアーオプション

モンテベルデ最長・最高エクストリームジップライン3時間
  • 送迎を含む

含まれるもの

含む
個別の移動手段
すべての手数料および税金
セキュリティ機器

集合場所と時間

公園まで車でお越しの方は、集合場所の案内をお問い合わせください。

旅行者の評価

4.5
82 レビュー
5
61
4
11
3
4
2
1
1
5

重要情報

  • 近くに公共交通機関があります
  • 背骨に健康上の問題がある方にはおすすめしません
  • 妊娠中の方にはおすすめしません
  • 心血管疾患のある方にはおすすめしません
  • 適度な体力が必要です

キャンセル

予約後の変更・取り消しは一切できません。 キャンセルされた場合、返金はできません。

0日前以上0%の払い戻し

レビュー(82)

M
Mark_G
June 15, 2026
Great Experience

Great experience from pickup to drop off. All the staff were great communicators and the equipment was new, clean and felt safe. They staff is very safety conscious. The adventures were all excellent. We highly recommend this activity while in Monteverde.

J
Jeanette_K
June 14, 2026
Best part of the trip

Absolutely amazing experience it was out kids first time ziplining and they had a fantastic time. Definitely the highlight of the trip and the Tarzan swing is not to be missed.

D
Desirae_D
March 29, 2026
Amazing views and guides! So fun!

This experience was so fun and well managed! Though sometimes I was scared, I felt safe the whole time. The Tarzan Swing was the scariest thing I've ever done, but the guides were so kind and patient, and it turned out to be one of the highlights of my trip. The views were breathtaking. I'd recommend wearing shorts/pants long enough to protect from the harness, and a t shirt or jacket to protect from the lines and chilly weather (we ended up having to buy sweatshirts from the gift shop). Closed toe shoes are a must! We had a great time and it's a must do when in Costa Rica!

E
Eduard_S
March 29, 2026
Scam!!!

Soooo bad. I paid for the whole thing. 400$ down the drain. I tried to communicate with the guides so they could tell me where to meet them, they were extremely unresponsive. Eventually I called support from the app, they were even less helpful. HORRIBLE both the guides and the app. I wish I could swear on this review because these thugs basically just stole 400$ from me. Pieces of…

事業者からの返答

Hello Eduard Sievers, Thank you for your review, but as we sent you via email, we received the following from Viator's Trust and Safety team: Hello, Supplier product name: 3 hours of the Longest and Highest Extreme Zi... Booking BR1378333247 for Eduard Sievers, for travel date 3/29/2026, has been cancelled due to concerns regarding the authenticity of the payment. If this is a future booking, please do not accept the voucher. If the customer contacts you directly and has any concerns, please direct them back to Viator. Kind regards, Trust and Safety Team Please contact their customer service as we do not have access to your card/payment information when you book through a third party website.

P
Preiya_H
March 23, 2026
Amazing zipline, exciting long superman lines

My husband and I went in March, it was super fun overall! There are a couple of short runs, then two really long rides where you can do the superman pose. Repelling drop was a bit lame. The scenery is beautiful, and even moving between the lines is quick but still part of the experience. You get to do the Superman style twice, and there’s an epic Tarzan swing at the end which we skipped. It all felt really safe and we would definitely recommend if you’re looking for an awesome zip line experience!

R
ryanbN7427WF
March 15, 2026
Zipline

Kids had an awesome time. I have zip lined in Mexico and this was by far a way funnier experience.

J
Jurre_E
March 15, 2026
Nice day!!

At first it was a bit difficult to get in touch with the organization but in the end everything worked out and we were helped. The experience was well organized and very nice.

V
Vincent_C
March 2, 2026
A sensational experience

A sensational experience Very well organized A little waiting at the beginning Tarzan recommended Friendly staff

I
I3166HAdank
February 19, 2026
A must do if in Monteverde!

Awesome time and great staff. Tarzan swing will stop your heart but oh so worth it.

S
SarahMarie_L
February 18, 2026
Unfairness

I am extremely disappointed with this company’s lack of fairness and customer care. We booked an excursion for the same day and were told transportation could not be arranged because we were outside their service area. As tourists unfamiliar with the area, we took the initiative to arrange our own transfer so we could meet their required time. The transport company confirmed a 10:30 AM pickup, but they never showed up, leaving us stranded and at a $300 USD loss. We notified the excursion company by WhatsApp, email, and through the app at 11:00 AM , well before the meeting time , to cancel because we had no way to get there. They can clearly verify that the service was never rendered. Despite this, they refused to issue a refund for the $205 excursion. This shows a complete lack of understanding and customer service, especially given that we acted in good faith and provided advance notice. Very upsetting and disappointing experience. I would not recommend booking with a company that refuses to be reasonable when circumstances are clearly beyond the customer’s control.

事業者からの返答

Hello Sarah Marie! We are sorry to hear that you feel disappointed. However, we must clarify several important points, as this review does not accurately reflect the full situation. At the time of booking, you were clearly informed that your accommodation was outside of our transportation service area and that the distance to our meeting point was significant. We offered assistance in arranging third-party transportation to help ensure you could arrive on time. You chose to organize independent transportation instead. Additionally, in an effort to accommodate you, we offered an alternative zipline tour located much closer to your accommodation to avoid exactly this type of situation. That option was also declined. Unfortunately, the private transportation provider you independently hired did not arrive. While we understand how frustrating that must have been, this service was neither arranged nor operated by our company, and we have no control over third-party providers booked separately. Our cancellation policy ( agreed to at the time of booking ) applies in these situations. The tour was confirmed, staffed, and prepared to operate. The inability to attend resulted from transportation arranged independently, which falls outside of our responsibility. We always operate in good faith and make every effort to provide solutions and alternatives. It is therefore disappointing to receive a review that omits the fact that you were informed of the distance, offered assistance with transport, and even offered a closer alternative tour. We truly sorry that your independently arranged transportation did not show up and wish you smoother travels moving forward.

$100/ 人
4.5(82)
所要時間3 時間
言語EN, ES
確認即時
Viatorで空き状況を確認 →
Viatorの公式サイトで予約
無料キャンセル

予約後の変更・取り消しは一切できません。 キャンセルされた場合、返金はできません。

最安値保証 — パートナー間で比較
公式パートナーサイトでの安全な予約
Excurgoサポート 24/7

Monteverdeの類似ツアーを比較

  • 最安値: Monteverde Cloud Forest Guided Nature Walk with Expert Naturalist — $28
  • 最高評価: The Original Canopy Tour Monteverde, Zipline — 4.9 (1,476 件のレビュー)
  • 最短: Extreme Bungee Jumping in Monteverde — 1h 30分
ツアー所要時間評価料金
モンテベルデ最長・最高エクストリームジップライン3時間モンテベルデ最長・最高エクストリームジップライン3時間3 時間 4.5 (82)$100
The Original Canopy Tour Monteverde, ZiplineThe Original Canopy Tour Monteverde, Zipline2h 30分 4.9 (1,476)$80見る
Monteverde Cloud Forest Guided Nature Walk with Expert NaturalistMonteverde Cloud Forest Guided Nature Walk with Expert Naturalist2–3 時間 4.7 (627)$28見る
Selvatura Park Hanging Bridge Tour in MonteverdeSelvatura Park Hanging Bridge Tour in Monteverde2 時間 4.1 (566)$56見る
Monteverde Cloud Forest Night Wildlife ExperienceMonteverde Cloud Forest Night Wildlife Experience2 時間 4.6 (400)$41見る
Extreme Zipline tour in MonteverdeExtreme Zipline tour in Monteverde2–3 時間 4.4 (274)$72見る
Extreme Bungee Jumping in MonteverdeExtreme Bungee Jumping in Monteverde1h 30分 4.5 (206)$107見る
料金$100
4.5(82) 無料キャンセル
空き状況を確認