excurgo
目的地ツアーブログ
当サイトのリンクからViatorで予約されると、Excurgoは手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。
Powered byViator
excurgo

世界中のViatorのツアーと体験。ここで比較してViatorで予約 — 追加料金はかかりません。

企業情報
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
旅行者
  • サポート
  • キャンセル
  • よくある質問
探索
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
  • サポート
  • キャンセル
  • よくある質問
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
© 2026 Excurgo. Viatorを活用したツアーアグリゲーター。
プライバシー利用規約Cookie
ツアー/Key West/マラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャー

マラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャー

4.2(59)Key West3 時間
VIATOR3.9(19)TRIPADVISOR4.3(40)
マラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャー
マラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャー
マラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャー
マラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャー
マラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャー
+2 photos
マラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャー
マラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャー
マラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャー
マラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャー
マラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャー
マラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャー

概要

所要時間
3 時間
料金
$110 / 人
場所
Key West, アメリカ合衆国
評価
4.2 / 5 · 59 件のレビュー
言語
EN
グループ
少人数(最大49名)
キャンセル
24時間前まで無料キャンセル
確認
即時
チケット
モバイルチケットまたは印刷したチケットの受付可
事業者
Attractions4us LLC

説明

世界で最も素晴らしいサンゴ礁の 1 つであるマラソン キーで、3 時間のシュノーケリング アドベンチャーをお楽しみください。ソンブレロリーフは生きています。アオブダイが生きたサンゴを食べ、トランペットフィッシュがその枝に溶け込もうとする場所です。サンゴ礁は保護されているため、岩に隠れて餌を探している大きなハタの間を泳ぐイサキやフエダイの大群を見ることができます。私たちの惑星の偉大な堡礁は貴重です。水中の熱帯雨林のように、そこには野生生物や色とりどりのサンゴがたくさんいます。 食べ物や飲み物の持ち込みは大歓迎です。

原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。

催行日と料金

催行日
毎日
開始時刻
8:30、9:00、13:00、17:00
最短の空き日
10月15日(木)
大人 (10歳以上)
$110
子ども (1〜9歳)
$106

夕日の時間帯に:17:00発の回は日没時(今後数週間は18:51ごろ)にツアー中です。

人気:今後120回の催行のうち30回はすでに満席です。

Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月14日確認)。

ツアーオプション

サンセットクルーズシュノーケリング

サンセットクルーズ: シャンパンで乾杯! 所要時間: 2時間

マラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャー

含まれるもの

含む
シュノーケリング用具の使用
含まない
グラスの持ち込みはご遠慮ください

旅行者の評価

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

4.2
59 レビュー
5
43
4
3
3
2
2
1
1
10

Key Westのツアーとの比較

  • 最低料金$110は、Key Westの同程度の所要時間のツアーの標準的な料金$73より50%高い

Viatorの342件のツアーをExcurgoが比較(毎日更新)。

重要情報

  • あらゆる体力レベルの方に適しています

キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

1日前以上100%の払い戻し
0〜1日前まで0%の払い戻し

レビュー(59)

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

J
Jessie_G
September 12, 2026 · via Viator
Loved it

It was a great experience for sure. Loved being in the ocean around the reef. Definitely recommend it.

P
P3752JQkatherinej
July 16, 2026 · via Tripadvisor
Fun trip despite the wind

Captain Candace and Tanner were great but unfortunately the weather was not our friend The water was VERY ROUGH Made for a VERY limited time in the water for me (65 yr old, first time snooker) My 16 year old granddaughter LOVED her time in the water Definitely a must do

A
angelgoldberg
June 24, 2026 · via Tripadvisor
Beautiful underwater experience!

It was a fabulous experience. So many different fish and corals. We will definitely do this experience again on our next trip to the Keys.

T
TammieA992
June 17, 2026 · via Tripadvisor
Excellent Snorkeling Adventure

Great snorkel adventure! Captain Candace and First Mate Corey were awesome! Excellent stewards of the reef and super helpful to everyone. No condescension, very helpful and genuinely concerned that a good time at was had by all. And we did have a great time! Highly recommend!

A
Aaron_T
June 8, 2026 · via Viator
Great time in Sombrero Reef

Great experience! Loved snorkeling in Sombrero Reef. Our boat captains were fantastic and you can tell they loved what they do.

事業者からの返答

Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear you had a great time snorkeling at Sombrero Reef. It means a lot to know that our captains helped make your experience special. Their passion for the water and for sharing the beauty of the Florida Keys with our guests is something we're very proud of. We appreciate you choosing to join us and hope to welcome you back aboard for another unforgettable adventure soon!

W
William_B
April 13, 2026 · via Viator
Swithed to lower priced tour without refund.

The tour operator and contact # were never provided and the meeting point was an empty parking lot behind Marathon City Offices. The parent company in N.J. switched me to another operator of a catamaran the following day which I could have done myself for almost half that price.

事業者からの返答

We understand how frustrating it must have been not having the proper contact information or a clear meeting point, and we sincerely apologize for the lack of communication. Your feedback is very important to us, and we would really appreciate the opportunity to look into this situation further and make things right. Please kindly contact our office at your earliest convenience so we can review your case in detail and assist you accordingly. We’re here to help and want to ensure you receive the experience you originally expected. Thank you again for bringing this to our attention.

J
jenniferpZ2556II
March 6, 2026 · via Tripadvisor
Deceptive & manages remotely. Look elsewhere for reliability + knowledge

Didn’t show up & lied re refund timeline

事業者からの返答

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you were disappointed with your experience. According to our records, the refund was processed, and once a refund is issued it may take several business days for the funds to appear on your statement depending on your bank or credit card provider. We also want to clarify that this experience is operated by a local captain in Marathon, and the activity runs directly from the marina. We always encourage guests to contact us through the booking platform if they have questions so we can assist as quickly as possible. We appreciate your feedback and wish you the best with your future travels.

P
Peter_S
March 3, 2026 · via Viator
I was over charged for...

I was over charged for the trip by booking through Viator. The price was double compared to booking straight through the snorkeling vendor.

事業者からの返答

Thank you for your feedback. The price shown on Viator includes taxes and the booking platform service fees, which may make the total appear higher than the base price advertised directly by the local operator. In many cases, the price guests see elsewhere is before taxes and fees are added at checkout. All pricing shown on Viator is the final price at the time of booking, so there are no additional charges when you arrive. We appreciate you sharing your comments and hope you still enjoyed your snorkeling experience at Sombrero Reef.

S
Suzanne_L
February 25, 2026 · via Viator
Go directly to snorkle company not Viatot

Lack of communication from Viator or from Snorkle company. Text from one company reservation was with another. Almost missed it. Trip was great. Price through Viator was double what I would have paid going directly to company. I had good experiences throughout Greece Malta and Italy. Disappointmened this time.

1人が参考になったと回答
事業者からの返答

Thank you for your feedback. We’re glad to hear that you ultimately enjoyed the snorkeling trip at Sombrero Reef. Regarding the price, the cost is the same whether guests book directly or through the platform, as taxes and processing fees apply in both cases. Sometimes travelers compare the final price to a base rate shown before taxes and fees, which can make it appear different. We also appreciate your comments about communication and will continue working with our partners to make the check-in process as smooth as possible for all guests. Thank you for sharing your experience.

A
Amy_B
February 21, 2026 · via Viator
Scammed and out of money

Would have given it zero stars if I could. We were scammed. Given a pin on Google maps, no address, no one there when we arrived. No answer on the phone number. It was behind the City building. They were very sweet and said they've never heard of any tours there. So sad. Last day of vacation. Too late to get another tour. Reputable companies were sold out and very sweet. They said that they have never heard of this buisness. Zero contact information. Says based out of NY. Do NOT get tricked. After looking further, says 3 hour snorkeling cruise as title THEN, no snorkeling, 2 hour cruise- comes with snorkeling equipment! Haha. Out $178 for me and my 8 year old daughter. Trying to get a refund. Viator was easy to get on the phone and tried to call the company as well, no luck. Scammed, sad, and out a lot of money:(

事業者からの返答

We’re sorry to hear about your frustration and disappointment. The meeting location and address are clearly listed on the voucher and tickets provided after booking. The check-in location is at the Visitor Services building by the marina, on the bayside of the road, which is a large building with a gift shop and a common meeting point for several local water activities. Many guests successfully check in there each day using the instructions provided. If there was any difficulty locating the meeting point, our team is normally available by phone to assist. The tour is a 3-hour experience that includes time on the water and snorkeling equipment, depending on sea conditions and the day’s schedule. If you contacted Viator regarding your reservation, their support team can also assist in reviewing the booking details. We appreciate your feedback and are sorry your day did not go as planned.

$110/ 人
4.2(59)
所要時間3 時間
言語EN
確認即時
Viatorで空き状況を確認 →
予約と支払いはViator.comで行います
24時間前まで無料キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

Excurgoの予約手数料はかかりません
支払いと予約確定はViatorが行います
Excurgoサポート

このリンクから予約されると、ExcurgoはViatorから手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。

Key Westの類似ツアーを比較

  • 最安値: マラソンシュノーケリングアドベンチャー — $60
  • 最高評価: キーウェストのサメと野生動物観察アドベンチャー — 5.0 (3,402 件のレビュー)
  • 最短: オープンバー、ライブミュージック、オードブル付きキーウェストサンセットセイル — 2 時間
ツアー所要時間評価料金
マラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャーマラソン キー: ソンブレロ リーフのポンツーンでの 3 時間のシュノーケリング アドベンチャー3 時間 4.2 (59)$110
ソンブレロ・キー・ライトリーフでのリーフシュノーケルアドベンチャーソンブレロ・キー・ライトリーフでのリーフシュノーケルアドベンチャー3 時間 4.7 (62)$96見る
マラソンシュノーケリングとサンドバーアドベンチャーマラソンシュノーケリングとサンドバーアドベンチャー4 時間 4.8 (5)$129見る
マラソンシュノーケリングアドベンチャーマラソンシュノーケリングアドベンチャー3 時間—$60見る
マラソンシュノーケルとサンドバーアドベンチャーマラソンシュノーケルとサンドバーアドベンチャー3h 30分—$104見る
オープンバー、ライブミュージック、オードブル付きキーウェストサンセットセイルオープンバー、ライブミュージック、オードブル付きキーウェストサンセットセイル2 時間 4.7 (3,870)$75見る
キーウェストのサメと野生動物観察アドベンチャーキーウェストのサメと野生動物観察アドベンチャー2 時間 5.0 (3,402)$99見る
料金$110
4.2(59) 無料キャンセル
空き状況を確認