The designated meeting place was unclear, no one that we asked seem to know where we should go to wait for the boat, we moved to 7 different lines based on instruction, and finally boarded a boat 15 min late, with only 6 people on the boat. The tour was less than an hour, and we didn’t learn anything. It was lovely being on a boat, but the trip was very disappointing overall.
事業者からの返答
Dear Customer,
Thank you for sharing your feedback with us. We are truly sorry to hear about the difficulties you experienced in finding the meeting point and that the tour did not fully meet your expectations.
We would like to clarify that, upon booking, all specific details regarding the departure are provided in the voucher. Our instructions advise guests to arrive a few minutes in advance directly in front of Pier 1A, where a member of our staff arrives shortly before departure to greet passengers and accompany them directly to the boat. Because pier assignments in Venice depend on real-time availability managed by local authorities, we cannot predict the exact berth in advance, which is why our staff member meets you at Pier 1A first.
We also provide a direct contact phone number for real-time assistance. Our customer service office is open continuously from 9:00 AM to 6:00 PM, Monday through Friday, precisely to assist guests with any on-the-spot navigation or timing questions.
We appreciate your kind words about enjoying the boat ride itself, and we take your feedback seriously as we continuously work to improve our guests' experiences.
Best regards,
Consorzio Vidali Group
8
827luiscarlosg
September 20, 2026 · via Tripadvisor
HORRIBLE, SHAMEFUL AND DISGUSTING EXPERIENCE!!!
This actually has a rating of less then 1 star because at least a 1 star had to be selected to move forward so in actuality they receive a negative 3 stars for this event experience! We arrived to the dock in time ready to take this trip and then the boat left without us. There was very poor organization from all the other groups offering the same tour with no ropes or announcements by representatives indicating they will be accepting so and so group organizations for the panoramic tour including the one we were scheduled with. In addition everyone in representation was very belligerent and very rude towards us and others around us. Regardless of the fact of having no 1 hour tour provided due to negligent representation from the organization, is there any support and/or assistance for a refund of the amount a paid below on this forwarded e-mail in the amount of $52.68 since nothing ever came of it. I felt totally robbed of this experience and all I have to take from it is the rudeness of the employees of this organization and other organizations in the same docking area. Very very very poorly arranged and monitored. Regardless of what amount was paid there has to be structure from these organizations moving forward. Overall, it was the WORST EXPERIENCE ever on the face of this planet and was not handled at all very well!! What's worse is that we are not from the area of Italy and this is experience is all that we have of to take back with us to share to others about! It's so very sad!!!
事業者からの返答
Dear Guest,
We are very sorry to hear that you were unable to join the tour and understand your frustration. However, we would like to clarify a few important points regarding your review.
The meeting point and all the necessary information for the tour are clearly indicated on the booking voucher. The departure area is shared by several operators, so it is important to follow the instructions provided with the reservation.
You mention having spoken with representatives who were rude and unable to assist you. However, if the boat had already departed, we are unsure who you spoke with, as this was apparently not a member of our team. Our staff are available to assist our guests, and we also provide customer assistance 7 days a week. Had you contacted us at the time, we would have done our best to assist you and clarify the situation immediately.
We are particularly sorry that you were unable to enjoy the experience you had booked, especially while visiting Venice from abroad. We understand that this was disappointing.
We hope this clarification helps provide a more complete picture of what happened.
Kind regards,
Consorzio Vidali Group
A
acut
September 7, 2026 · via Tripadvisor
Total waste
There was no information by anyone at the dock for this company. Finally a Vidali boat pulled in so we got on. They never checked tickets. The driver played with his phone as we went out into the bay and then he drops everyone off at this dock to get off. We stayed on which surprised him. He said it was a transfer boat! Ha, nobody told us! This company is a waste! $35 for nothing and we had to walk back. Don’t waste your money and time! Maybe clearer directions and boat information would help!?!
事業者からの返答
Dear customer,
We’re sorry to hear that you had difficulty finding the correct information at the dock. However, we would like to clarify that our staff is always present at the dock in advance of the scheduled departure time to assist passengers and provide information.
We also have a 24-hour customer service team available to help with any questions or difficulties before and during the journey. We encourage our customers to contact us whenever they need assistance so that we can help immediately.
We regret that you experienced confusion during your trip, and we appreciate your feedback. We will continue working to make the information and directions at the dock as clear as possible for all our passengers.
Best regards,
CVG
C
Charity_G
September 3, 2026 · via Viator
The boat arrived 20...
The boat arrived 20 minutes late with no clear communication or signage or staff there to let you know what was going on. Once the boat arrived we did have an hour tour with some commentary about the canals. Met expectations for price - crew was friendly and it was nice seeing some of the city from the water.
事業者からの返答
Dear customer,
thank you, for sharing your experience with us.
We would like to clarify the point regarding the waiting time. The boat was not 20 minutes late. On days with particularly high numbers of passengers, the boarding procedures can take a little longer than usual, as we need to ensure that all guests are safely and correctly accommodated on board. This can sometimes create the impression of a delay at the meeting point. The time required for boarding is then recovered during navigation, and the tour itself is carried out according to the planned itinerary and duration.
We are sorry if the situation was not clear enough while you were waiting, and we appreciate your feedback regarding communication at the meeting point. We will certainly take it into consideration to make the boarding process even clearer and more comfortable for our guests.
Thank you again for choosing our tour and for sharing your feedback. We hope to welcome you again and give you an even smoother experience of Venice from the water!
Best regards,
Consorzio Vidali Group
D
DayTrip19113053771
August 23, 2026 · via Tripadvisor
Scam, avoid.
Complete waste of money. The trip ended up being 40 minutes long, not an hour. The trip midway point was by the KFC (near the train station).
事業者からの返答
Hello, thank you for sharing your feedback.
We checked our operations system, and we can confirm that the tour took place regularly within the full expected duration. As specified in our description, the panoramic itinerary runs through the Giudecca Canal.
We are sorry to hear that the route did not meet your personal expectations, but we always ensure that all scheduled itineraries and timings are fully respected.
Best regards,
CVG
R
Rajan_W
August 4, 2026 · via Viator
Best panoramic experience
Once onboard, it was a great experience. Very affordable price and complete value for money. Boat’s 2nd level had roof so it wa very comfortable even during high temprature. Only thing is it’s a bit messy during boarding - boat arrived 20 min late and there was no one at the pier to guide/suggest, had to call/run around to figure out where the boat is going to come and to not miss out. Everything else was great.
事業者からの返答
Thank you so much for your review! We are delighted to hear that you enjoyed the experience, found it great value for money, and had a comfortable journey on board.
We sincerely apologize for the delay and the confusion at the pier prior to boarding. Please rest assured that we take your feedback seriously—every comment is crucial in helping us improve our communication and coordination on the dock.
Thank you for sharing your experience, and we hope to welcome you on board again in the future!
Best regards,
Consorzio Vidali Group
M
Mandy_E
May 24, 2026 · via Viator
Panoramic Tour
The boat was 45 minutes late. The directions were very confusing, so we had a hard time finding the pickup place.
事業者からの返答
Dear Customer,
Thank you for your feedback; we will use it to further improve our services in the future.
Best regards,
Consorzio Vidali Group
J
Julian_K
August 8, 2025 · via Viator
Value
It was a good, short ride with the kids. It is was informative, while getting to see the South part of Venice. I didn't have any expectations, which made it a little more enjoyable. If you want a ride to see the different islands, this is not the ride for you. The staff were pleasant.
事業者からの返答
Dear Customer,
We're happy that your experience was positive.
We hope to see you again soon!
Best regards,
Consorzio Vidali Group
H
Hind_E
July 10, 2025 · via Viator
We lost the race...
We lost the race even if they were there 30 min before, you do not calicate which boat and no one gives you directions, more than the money we are disappointed, I do not recommend it
事業者からの返答
Gentile cliente,
ci dispiace che non abbia potuto prendere parte all'esperienza.
Al meeting point è sempre presente una persona dotata di cartello blu identificativo, inoltre i nostri recapiti telefonici sono sempre attivi 24 su 24 per rispondere ad ogni dubbio o esigenza.
Ci auguriamo di vederla in futuro a bordo delle nostre barche cosi da poterle offrire una magnifica esperienza.
Cordialmente,
Consorzio Vidali Group
L
lauracY4344ZY
April 20, 2025 · via Tripadvisor
Never again, terrible experience
No more terrible experience with staff and organization. The rude tour guide. I recommend not booking with this company
事業者からの返答
Gentile cliente,
ci dispiace sapere che il tour non è stato all'altezza delle sue aspettative.
Cordialmente,
Consorzio Vidali Group
Veniceの類似ツアーを比較
最安値: ボートで巡るヴェネツィアの 1 時間パノラマ ツアー — $14
最高評価: Venice In a Day St Mark's Doges Palace Gondola Ride and City Tour — 4.8 (5,041 件のレビュー)