excurgo
目的地ツアーブログ
優秀 · 5点満点中4.9128,000件以上の旅行者レビューに基づく
Powered byViator
excurgo

世界中の何千もの認証済みツアーと体験。信頼できるパートナーから追加料金なしで比較・予約できます。

企業情報
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
旅行者
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
探索
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
© 2026 Excurgo. Viatorを活用したツアーアグリゲーター。
プライバシー利用規約Cookie
ツアー/Nusa Penida/ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行

ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行

4.2(32)Nusa Penida10 時間
VIATOR3.9(9)TRIPADVISOR4.3(23)
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
+12 photos
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行

概要

所要時間
10 時間
料金
$62 / 人
場所
Nusa Penida
評価
4.2 / 5 · 32 件のレビュー
言語
EN
グループ
少人数(最大10名)
キャンセル
無料キャンセル
確認
即時
チケット
モバイルチケットまたは印刷したチケットの受付可
事業者
Discova Southeast Asia
集合場所
ホテル送迎&ランチオプションを除く:当社のツアーガイドとドライバーがビールブラザーズの隣にある本社マルティグループ前でお待ちしています住所Jl. Matahari Terbit, Sanur Kaja, Denpasar Selatan, Kota Denpasar, Bali 80227, Indonesia.注意:ツアーガイドはブラックディスコバTシャツを着用しています

説明

このツアーでは、ターコイズブルーの海をスピードボートで巡る丸 1 日の探検を体験してください。マタハリ タービット港から出発し、スピードボートに乗ってケリンキング ビーチへ向かいます。ティラノサウルスの岩層に驚嘆した後は、ブロークン ビーチと、ギザギザの火山岩に囲まれた「インフィニティ プール」であるエンジェルズ ビラボンを探索してください。クリスタル ベイの息をのむような景色を満喫し、シュノーケリング用具をレンタルして水中を覗いてみることもできます。このツアーには、入場料、ソフトドリンク、ミネラルウォーター、エアコン付き車両がすべて含まれています。

ツアーオプション

グループツアー: ピックアップ&ランチ
  • 注: 含まれるホテルピックアップ&ランチ 送迎を含む
プライベートツアー: ランチ&送迎
  • プライベートグループ 注: 含まれるものランチ、ホテルピックアップ-ドロップオフ 送迎を含む
グループツアー
  • 注意: : ホテル送迎&ランチは含まれていません

旅程

Nusa Penida
45 分

ペニダ島までの楽しい 45 分間のスピードボートの旅をお楽しみください。フェリーの降車地点でドライバーがお待ちしています。出発して、一連の息をのむような発見に一日中畏敬の念を抱く準備をしましょう。

Kelingking Beach
入場料込み120 分

最初の目的地は、インドネシアで最も印象的な自然のランドマークの 1 つであるケリンキング ビーチです。ケリンキングは英語で「小指」を意味しますが、息を呑むような視点はティラノサウルス レックスに驚くほど似ていることで最も有名です。急な崖の上に立って、水中に突き出て白い砂浜を囲む有名な岩石層に驚嘆してください。

Broken Beach and Angel’s Billabong
入場料込み120 分

次に私たちが立ち寄るのは、地元ではパンタイ パシ ウグとして知られる小さな入り江、ブロークン ビーチです。ブロークン ビーチは自然に形成されたラグーンで、岩の露出部にある円形の穴で、一見すると完全に崖で囲まれているように見えます。近くの屋台でココナッツを飲みながら、海から澄んだ水が流れ込んでくるこの自然の光景に驚嘆してください。 ブロークン ビーチのそびえ立つ高地から、エンジェルズ ビラボンの海に近づいてみましょう。この天然の「インフィニティ プール」は、千鳥状のギザギザの火山岩に囲まれたラグーンです。水は十分に透明で、プールの床にある奇妙な岩の模様が見えます。

Crystal Bay
入場料込み120 分

岸からそう遠くないところには健全なサンゴ礁があり、シュノーケリング道具を借りて水中を覗く絶好の機会です。 温暖な波で泳いだり潜ったり、ココナッツの木陰でリラックスしたり、フレンドリーな「ワルン」や地元の小さなお店やレストランで軽食や冷たい飲み物を無料で楽しめます。 一日の探検とリラクゼーションの後は、港に戻りスピードボートに乗ってバリ島へ戻ります。

Bali
45 分

後 探検とリラクゼーションを満喫して丸 1 日過ごしたら、港に戻り、スピードボートに乗ってバリ島に戻ります。

含まれるもの

含む
ホテルピックアップ-ドロップオフ(オプション)
ソフトドリンク1杯(ノンアルコール飲料)
ランチ(プライベートオプションとランチ付きオプション)
英語を話すツアーガイド
ミネラルウォーター
すべてのアトラクションの入場料
ヌサ・ペニダ往復スピードボート
含まない
チップとチップ

集合場所と時間

プライベートツアー(送迎付き): ピックアップポイントエリア: クタ、レギャン、スミニャック、マクDジンバラン、サヌール、空港、ウブドセンターと外のピックアップエリア。 グループツアー(送迎付き): ピックアップポイントエリア: クタ、レギャン、スミニャック、マクDジンバラン、サヌール、空港、ウブドセンター。 お客様の所在地がピックアップゾーン外の場合は、追加料金がかかります。 ツアー催行会社は、正確なお迎え時間をメールで確認します。 メールの再確認を忘れずにお願いします。 ピックアップ予定時刻の15分前までに、ホテルロビーにてツアーガイドと集合してください。

旅行者の評価

4.2
32 レビュー
5
24
4
1
3
1
2
1
1
5

重要情報

  • 幼児は大人の膝の上に座る必要があります
  • あらゆる体力レベルの方に適しています

キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

1日前以上100%の払い戻し
0〜1日前まで0%の払い戻し

レビュー(32)

C
Culture00139211111
January 11, 2026
The most dangerous tour in my life and one of my group almost died.

Don't choose this tour. I went snorkeling tour for 9 persons and we got free photos and video with GoPro and the guide will take them for us. The whole trip, we got only 61 for photos and videos, half of them are blurred. And it cost 1,400,000 Rupian per person. No lifejackets enough for us. So life risky. Whlie snorkeling, the guide couldn't help my uncle get back to the boat while he had trouble with too small lifejacket they provided. My uncle almost passed out.

事業者からの返答

We are very sorry to hear about your experience and take these concerns seriously. Guest safety is our top priority, and what you described is not acceptable. We will urgently review equipment standards, guide training, and service quality to ensure this does not happen again. Thank you for bringing this to our attention. Please send your feedback to daytours@discova.com

T
tvpham91
May 5, 2025
Do not and I mean do not book with this company!

My husband and I went to Bali for our honeymoon and this is one of the tours we booked. We were aware crystal bay might still be closed but was told by the rep that it is open and the tour guide would let us know if we would be able to visit. Come the day of the tour I asked the tour guide if we could go to crystal bay and he said many times that due to the landslide it is closed. By the end of our tour, we were asked by another tour guide if we enjoyed our tour and crystal bay. We were confused because we thought it’s closed? Turns out our tour guide lied to us! I gave this feedback to the tour company and the tour guide told the company that he actually offered to take us to Crystal bay but we declined because of the landslide and rough road conditions. THAT IS A COMPLETE LIE! I have communicated that to the company and they stand behind his lies and won’t acknowledge or admit their wrong doing. I’m so disappointed in such disgusting business practices. We’ve been back and forth in contact and they still won’t admit that they’re wrong. They keep offering 25% off the next time we book a tour with them but that is a slap in the face considering they’re still believing that we “lied about not wanting to go to Crystal bay” Tell me, how does it make sense that I asked before going on the tour if Crystal bay was open and if we were offered multiple times on the tour, why would we pick a stupid restaurant with an infinity pool when the hotel we’re staying at (alila Seminyak) has multiple infinity pools. It’s sad that we will be leaving Bali and not be able to visit a much anticipated beach. Shame on this discova company. Shame on their tour guide. Shame on them for not acknowledging that they were wrong. Please save your money and book any other tour company.

事業者からの返答

Thank you for taking the time to share your experience. We truly regret to hear that your tour did not meet your expectations, especially during such a special occasion as your honeymoon. We sincerely apologize for the confusion and disappointment surrounding the visit to Crystal Bay. It was never our intention to mislead you. Our team strives to provide clear and accurate information at every step, but it’s clear that in this case, communication fell short, and for that, we are very sorry. We understand how frustrating it must have been to feel misinformed and unheard. Your feedback has been taken seriously and reviewed internally with the guide and relevant team members. While there may have been differing accounts of what happened, we acknowledge that your experience left you feeling dismissed, and that is something we never want for our guests. Please know that we are continuing to review this matter to avoid such misunderstandings in the future. The goodwill offer extended was meant as a gesture of apology, not to diminish your experience, and we are truly sorry it came across otherwise. We deeply appreciate you bringing this to our attention, and again, we’re sorry that your time with us was not what it should have been. If there's anything further we can do to make amends, we would welcome the opportunity. Wishing you all the best on the rest of your journey together.

U
U5262XBtonyn
May 4, 2025
DO NOT BOOK THIS TOUR. Terrible guide who lied to us. Poor communication.

There was poor communication from the beginning w this tour. We were dropped off in the wrong area and then almost didn’t make it to the office on time. to joij our group. Then our guide Suman lied to us that Crystal bay was closed because of the landslide/road closure, however we found out while waiting for the speed boat back that it was in fact open and that other Discova groups went to Crystal Bay while we were at a restaurant/pool for 2 hours. The other tour guide asked us how we liked Crystal Bay which blew his cover. It’s a shame because we may never be back in Bali and didn’t get to experience that because of a lazy, misleading tour guide. At the end of our tour we waited over 30 mins while the office was trying to figure out transportation for us that we pre-paid! The girl in the office was barely any help. Management should check on the staff that works here. If you’re reading this, please do yourself a favor and BOOK WITH ANOTHER COMPANY!

事業者からの返答

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience and regret that it did not meet your expectations. We sincerely apologize for the confusion at the start of the tour and the delay in arranging your return transportation. That is certainly not the level of service we aim to provide, and we completely understand how frustrating this must have been. Regarding Crystal Bay, we have investigated the matter thoroughly with our Operations Team and the guide involved. At the time, we were advised that the area was temporarily inaccessible due to safety concerns. Based on this information, our team made a decision to reroute the itinerary. We fully understand your disappointment, especially since this was a highlight you were looking forward to. Please note that the tour product does mention that Crystal Bay may be substituted with Amok Sunset Bar in such cases. Your feedback has been shared with our Bali team for further review and improvement. We’re also re-evaluating our internal communication and coordination processes to help ensure a smoother experience for all our guests moving forward. We truly appreciate your comments and hope you’ll accept our sincere apologies. While we cannot change what happened, we would welcome the opportunity to restore your trust if you choose to travel with us again in the future.

T
THU_P
May 2, 2025
I would not recommend...

I would not recommend this tour. Pickup was on time but we waited over half an hour for our driver for the way home. Communication was a mess, we didn’t know where we were getting picked up. Our tour guide walked us back to the office but the driver was at the port. The excursion itself was okay. The communication on crystal bay being open was vague. When I messaged through Viator, the rep said crystal bay was open but the tour guide would let us know if it’s open to tourists or not. Come the day of the tour, our guide said it still wasn’t open due to the landslide, but when we talked to another tour guide at the end of the day, he asked if we enjoyed crystal bay and he mentioned how it was low tide and nice that day, so…it is open??? The Amok restaurant had a nice view with infinity pool but we would’ve preferred crystal bay, especially since our hotel is nice with an infinity pool and a view already. Overall, just okay. We ended up feeling like we wasted an entire day on an average excursion.

事業者からの返答

Thank you for your feedback, and we're truly sorry to hear about your experience. We sincerely apologize for the confusion regarding the pickup arrangements and the unclear communication about Crystal Bay. This is not the standard we strive to uphold, and we take your comments seriously. We will be investigating these issues further with our team to ensure they are addressed and improvements are made. Update: Thank you once again for taking the time to share your feedback. We truly appreciate your comments, as they help us continuously improve the quality of our services. Following a thorough internal review, we would like to offer some clarification regarding the concerns you raised: 1. Delayed Return Pickup We sincerely apologize for the delay you experienced during the return transfer. While the vehicle arrived at the harbour on time, there was a miscommunication in identifying the correct pickup, which led to confusion for both you and our guide. Our standard procedure relies on clear signage and direct communication between the transport team and our guests. Unfortunately, this process did not go as smoothly as intended in this instance. After the misunderstanding, our guide brought you to the office nearby to wait, but due to heavy traffic congestion in the port area, it took more than 15 minutes for the driver to reach the location. We are currently reviewing this situation with our operations team to ensure better coordination and more visible identification methods moving forward. 2. Communication Regarding Guide & Driver Setup We understand there may have been some confusion regarding the arrangement of your guide and driver. Based on your comments, it seems there was an expectation that the guide and driver would accompany you together throughout the transfer, which is common in a private tour format. However, you booked the shared tour which includes shared transfers, and as per the arrangement, the driver picked you up from your hotel while the guide was waiting at the meeting point to join the group for the start of the tour. We acknowledge that this could have been communicated more clearly, and we will work to improve how we set expectations for different tour formats. 3. Crystal Bay Visit Clarification Regarding the visit to Crystal Bay, our guide did offer the option during the tour. However, we understand that you had read online about the beach being closed and opted not to go. The option was offered again later in the day, with the guide available to accompany you, but we respect your decision to instead relax at Amok Sunset with the rest of the group. As for the guide you may have seen after the tour while waiting for your transfer, we believe they were from a different group, as we did not have another tour operating at that time under our service. 4. Itinerary Concerns We’re sorry to hear that the itinerary did not fully meet your expectations. This particular program is designed for shared group tours, with Amok Sunset included as both a lunch stop and a scenic location. That said, we take your feedback seriously and will be sharing your comments with our Product Team for future improvements. Once again, we truly regret any inconvenience you experienced. We are committed to continuously improving and ensuring a better experience for all our guests.

N
novenim
November 27, 2024
Awesome tour with the nicest guide!

I had a great time touring the West Coast of Nusa Penida Island. The team from Discova Travel, which operares this tour, was really looking after me throughout the whole day's journey. From picking me up & dropping me off from/to my Sanur hotel on time; to getting on/off the fastboat, to the car journey around the island. Sana, our tour guide was so informative & helpful with everything, including going above & beyond in helping a solo traveller like me to take the best photos at the tourist attractions. My only regret was not carrying enough Rupiah with me to tip the guide at the end of the day. Thank you Sana, July & Discova Travel team.

事業者からの返答

Thank you for sharing your wonderful experience! We’re thrilled to hear you had such a great time touring Nusa Penida with our team. Sana and the whole Discova Travel team are grateful for your kind words, and we’re happy to have been part of your journey. We look forward to welcoming you on another adventure in the future!

N
Noveni_M
November 27, 2024
Awesome tour with the nicest guide!

I had a great time touring the West Coast of Nusa Penida Island. The team from Discova Travel, which runs this tour, was really looking after me throughout the whole day's journey. From picking me up & dropping me off from/to my Sanur hotel on time; to getting on/off the fastboat, to the car journey around the island. Sana, our tour guide was so informative & helpful with everything, including going above & beyond in helpinf a solo traveller like me ro take the best photos at the tourist attractions. My only regret was not carrying enough Rupiah with me to tip the guide at the end of the day. Thank you Sana, July & Discova Travel team.

事業者からの返答

Thank you for sharing your wonderful experience! We’re thrilled to hear you had such a great time touring Nusa Penida with our team. Sana and the whole Discova Travel team are grateful for your kind words, and we’re happy to have been part of your journey. We look forward to welcoming you on another adventure in the future!

R
Rebecca F
November 16, 2024
Terrible communication

I tried to communicate with the travel guide about a pick up time days in advance. I would get the same message about how they would get back to me on a time when we would be departing. The day before the trip I messaged several times asking for a pick up time so we could be ready. We went to sleep with no reply and a plan to be ready by 0700. They had messaged during the night saying they would pick us up at 0600 however that’s when we woke up. They gave us less than a 9 hour notice of when we would be leaving. We rushed to get ready and were in the lobby waiting for the driver at 0620. I tried contacting through the app and through the emergency number which was not in service. We attempted to speak to a driver waiting to see if he was ours and he waved us off. Finally at 0700 we started walking away and the same drive approached us asking where we were going. He was our drive all along. By then he told us we were too late for the trip because the boat was leaving by 0730. He told us we could reschedule for an additional fee. I tried talking with TripAdvisor about rescheduling or a refund but they stopped answering my messages. I do not recommend this trip on the account that we couldn’t even start the trip. I’m still trying to get in contact with someone about a refund.

事業者からの返答

We sincerely apologize for the frustrating experience you had regarding the communication about your pick-up time. We understand how stressful it must have been to receive such short notice and not have the support you needed when trying to get in touch with the guide or driver. This is certainly not the level of service we aim to provide, and we regret that we fell short in ensuring clear communication and timely responses. We are actively reviewing our internal processes to ensure this situation doesn't happen again, and we deeply appreciate you bringing it to our attention. Please rest assured that we take your concerns seriously, and we are committed to resolving this issue. If you haven’t already, please reach out to us directly so we can address the refund or rescheduling concerns you mentioned. We truly value your feedback and hope to have the opportunity to make experience better

P
pierrecS695BP
July 7, 2024
ANAM IS THE BEST !!!

Anam Is really nice guy. Amazing day with him He take time to take good photos of us. Keep smile and enjoy your life Big love Anam

事業者からの返答

Thank you for the kind words! It’s wonderful to hear that Anam made your day special and took the time to capture great photos of you. His positive attitude and attention to detail clearly made a big difference. We’ll be sure to pass along your big love and best wishes to him!

D
Daydream09500381956
June 15, 2024
Review

Sukarta is the best guide. He answers all the questions. He knows alot about Bali. He has passion for his job and we have learnt a lot from him.

事業者からの返答

Thank you so much for your kind words about Sukarta! We’re thrilled to hear that his passion and expertise made your experience in Bali so memorable. It’s wonderful to know that you learned a lot and felt well taken care of. We’ll be sure to pass along your compliments to him!

G
Go56861191610
June 15, 2024
Amazing experience in Bali with wonderful guides

Bali is beautiful and Sukarta was an amazing guide who was warm and patient with my wife who had a broken foot a week before. Kind and caring and always thinking about us, and taking a lot of great photos and videos! Bagas was a punctual and diligent driver. Sudi (guide in Training) was knowledgeable and helpful as well when wanting to see statues and sites. All really great people

事業者からの返答

Thanks for your feedback. It sounds like you had a wonderful time in Bali despite the challenges! I'm so glad to hear Sukarta went above and beyond to make sure you and your wife were well taken care of—his warmth and attentiveness really shine through. It’s also great to know Bagas was punctual and reliable, and that Sudi was knowledgeable and helpful. It sounds like you had a fantastic team supporting you throughout your trip!

$62/ 人
4.2(32)
所要時間10 時間
言語EN
確認即時
Viatorで空き状況を確認 →
Viatorの公式サイトで予約
無料キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

最安値保証 — パートナー間で比較
公式パートナーサイトでの安全な予約
Excurgoサポート 24/7

Nusa Penidaの類似ツアーを比較

  • 最安値: Snorkeling Manta Ray Safari in Nusa Penida — $6
  • 最高評価: Nusa Penida Snorkeling & Manta Tour from Bali — 5.0 (788 件のレビュー)
  • 最短: Ubud Bali ATV Kuber Through Waterfall & Long Tunnel — 1h 30分
ツアー所要時間評価料金
ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行ヌサペニダのビーチ 少人数またはプライベート日帰り旅行10 時間 4.2 (32)$62
Nusa Penida Snorkeling & Manta Tour from BaliNusa Penida Snorkeling & Manta Tour from Bali8–10 時間 5.0 (788)$616見る
One Day Nusa Penida Island West with SnorkelingOne Day Nusa Penida Island West with Snorkeling9 時間 4.5 (597)$67見る
One Day Nusa Penida Island West & EastOne Day Nusa Penida Island West & East9 時間 4.6 (483)$50見る
Ubud Bali ATV Kuber Through Waterfall & Long TunnelUbud Bali ATV Kuber Through Waterfall & Long Tunnel1h 30分 5.0 (217)$30見る
One Day Nusa Penida Island WestOne Day Nusa Penida Island West8 時間 4.7 (197)$36見る
Snorkeling Manta Ray Safari in Nusa PenidaSnorkeling Manta Ray Safari in Nusa Penida2h 30分 4.2 (184)$6見る
料金$62
4.2(32) 無料キャンセル
空き状況を確認