excurgo
目的地ツアーブログ
当サイトのリンクからViatorで予約されると、Excurgoは手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。
Powered byViator
excurgo

世界中のViatorのツアーと体験。ここで比較してViatorで予約 — 追加料金はかかりません。

企業情報
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
旅行者
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
探索
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
© 2026 Excurgo. Viatorを活用したツアーアグリゲーター。
プライバシー利用規約Cookie
ツアー/Punta Cana/プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験

プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験

4.1(12)Punta Cana1h 30分
VIATOR4.0(10)TRIPADVISOR4.5(2)
プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験
プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験
プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験
プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験
プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験
+3 photos
プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験
プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験
プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験
プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験
プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験
プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験
プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験

概要

所要時間
1h 30分
料金
$70 / 人
場所
Punta Cana, ドミニカ共和国
評価
4.1 / 5 · 12 件のレビュー
言語
EN, FR, ES
グループ
少人数(最大14名)
キャンセル
24時間前まで無料キャンセル
ホテル送迎
あり
確認
即時
チケット
モバイルチケットまたは印刷したチケットの受付可
事業者
Dominican Tours and Transfers

説明

8 つのジップラインと吊り橋をご用意しています。 8 つの異なるジップラインでパノラマ空域を移動 Carbon Fibre Lines (炭素繊維ケーブルで構築されたドミニカ共和国で最初で唯一の場所) 2 本の高い木の真ん中にある吊り橋に加えて。 1号棟と8号棟の2棟の荘厳な木造塔もお楽しみいただけます。 プラットフォーム #1 は、地面から 45 フィートの高さにあり、そこから私たちの風景や建造物の素晴らしい景色を眺めることができます。 プラットフォーム #8 は地面から 60 フィート離れており、雄大なパノラマのヤシの木と丘を眺めながら、何マイルにもわたる自然の美しさを堪能できます。

原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。

催行日と料金

催行日
毎日
開始時刻
8:00、11:00、13:00
最短の空き日
10月4日(日)
大人 (10〜65歳)
$70
子ども (5〜9歳)
$35

料金は日付によって異なります。表示は最安値です。

Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月3日確認)。

ツアーオプション

プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験

送迎を含む

含まれるもの

含む
認定ガイド

旅行者の評価

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

4.1
12 レビュー
5
7
4
3
3
0
2
0
1
2

Punta Canaのツアーとの比較

  • 最低料金$70は、Punta Canaの同程度の所要時間のツアーの標準的な料金$57より23%高い

Viatorの2,655件のツアーをExcurgoが比較(毎日更新)。

重要情報

  • 幼児や小さなお子様は乳母車やベビーカーに乗せることができます
  • 近くに公共交通機関があります
  • 幼児用の座席があります
  • 背骨に健康上の問題がある方にはおすすめしません
  • 妊娠中の方にはおすすめしません
  • 心血管疾患のある方にはおすすめしません
  • あらゆる体力レベルの方に適しています

キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

1日前以上100%の払い戻し
0〜1日前まで0%の払い戻し

レビュー(12)

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

N
Nastassia_G
February 18, 2026 · via Viator
Again I’ll do this

Absolutely enjoyed the experience. The staff was very communicative very informative very helpful. This isn’t my first time zip lining, but this is my first time being so high up zip lining. The staff gave me extra confidence on each ramp. Definitely would do this again.

J
Jerome_B
October 12, 2025 · via Viator
Not happy with customer service

My experience wasn't good. I book a excursion at 8:00 am. They changed the time twice. Again at 9:30 and Again for 1:00 pm. I reached out with no response about anything. I already made plans for 1:00 prior to this book. I'm looking for a refund due to its on their end of not being able to provide service at the time the event is scheduled.

事業者からの返答

We are very sorry for this inconvenience. Unfortunately, the ranch experienced unexpected technical issues that day, which caused several changes to the opening hours. It happened on a Sunday when they were also holding internal meetings, and we completely understand how frustrating this situation was for you. As for your refund, yes — you are entitled to a full refund. Please contact Viator and submit a refund request, and it will be granted. You should receive your money back in full shortly after they process it. Once again, we sincerely apologize for this situation and appreciate your understanding. Warm regards, Cristian Luna Manager – HQT Punta Cana

K
Kimberly_B
October 13, 2024 · via Viator
Good times

Beautiful views and the staff was friendly and helpful. I’m afraid of heights but they made me feel comfortable. I did it!!!!

事業者からの返答

Thank you for sharing your amazing experience! We’re thrilled to hear that you enjoyed the beautiful views and felt supported by our friendly and helpful staff. Conquering a fear of heights is no small feat, and we’re so proud of you for taking on the challenge and saying, “I did it!” Your kind words mean a lot to us, and we hope to welcome you back for more adventures in the future! Best regards, Cristian Luna Dominican Tours and Transfers

T
Tom_C
July 12, 2024 · via Viator
Very Unhappy and Disappointed!

Driver was 20 minutes late for pick up and was unaware of how many passengers he was taking to Zip Line destination. Also the Zip Line destination was over 90 minutes away from Cap Cana, which was unclear on Viator, and we only learned this when the driver finally showed up. All of these circumstances made us feel very unsafe and uncomfortable, so our party declined to go on the trip. Also the Tour Operator and Viator have refused our initial request for a partial refund. Very disappointing and frustrating that no one cares about the safety of customers!

事業者からの返答

Thank you for sharing your feedback. We genuinely regret that your experience with our service did not meet your expectations, and we would like to address your concerns. Firstly, we apologize for the delay in the driver’s arrival. While we strive to be punctual, unforeseen circumstances can sometimes cause delays. We notified you in advance about the delay to keep you informed and prevent any inconvenience. Regarding the number of passengers, our records indicate that the correct information was provided to the driver. However, we will review this internally to ensure there are no misunderstandings in the future. We understand that the distance to the Zip Line destination may have been unclear. We will work with Viator to improve the clarity of this information to avoid any future confusion. We want to emphasize that at no point should you have felt unsafe. Our drivers and vehicles are clearly marked with our company’s uniform and logos to ensure your comfort and security. Additionally, we provide private transportation exclusively for your group to ensure a safe and personalized experience. Regarding your refund request, our policy states that you will receive a full refund if you cancel at least 24 hours in advance of most experiences. In this case, spaces were reserved specifically for your group, which is why the initial request for a refund was denied. We care deeply about the safety and satisfaction of our customers and would like to discuss this matter further. Please contact us directly at so we can address your concerns. Thank you for bringing this to our attention. Your feedback helps us improve our services.

N
Nicole_B
June 25, 2024 · via Viator
Great time!

We had a great time! The views are amazing! The staff was friendly, helpful, and supportive. I would highly recommend this place, especially if you don't want to be bothered with the crowds of having multiple excursion activities in one place.

K
K210SFcrystalh
April 25, 2024 · via Tripadvisor
Zip line fun

This was my first zipline and it was great! The staff made me comfortable and I felt very safe. The views were beautiful. The experience was exhilarating and well worth the price. It did feel a little rushed from one platform to the next. Cost $40 extra for pics and a helmet cam, so bring cash if you want to take home photographic proof. Also to tip the guides and driver. No secure place to leave your stuff so only bring what you need and be prepared to leave it amongst strangers.

J
Jason_L
April 24, 2024 · via Viator
Fun with a view

A great experience with fantastic views. Staff were informative and helpful with great detail regarding safety

1人が参考になったと回答
M
Mariah_W
December 18, 2023 · via Viator
Fun Experience

This was a first time experience for me and it was fun. The staff was friendly and made me feel safe. We booked on a sunday and they stated they didn't work long on sundays so we only got to do 4 lines instead of the 8 that were mentioned. If you plan on booking don't book on a sunday.

R
Rena_B
September 21, 2023 · via Viator
Wonderful experience!

Had a great time at the zipline tour in Punta Cana! The guides were patient and very safety oriented. Our chauffeur may have had a few detours along the way, but we arrived safely and had a blast! It was just me and my husband, so we had the place to ourselves. They even took photos and videos of our awesome experience. Definitely recommend this zipline tour! 😃🌴 #ziplinetour #PuntaCana #adventure

K
KimAnh_N
July 20, 2023 · via Viator
Awesome Zip Line Experience

The crew was friendly and helpful. They were very reassuring to members of my family that was there for their first time zip lining experience. The only thing we did not like was the way we slowed down with a block instead of an electronic one. One of my cousins bumped her head several times on that block and it was a good thing we wore helmets, otherwise she would’ve gotten injured. The location was beautiful and all 8 of the zip lines were amazing!!! My family and I had so much fun even with the wood block issues.

$70/ 人
4.1(12)
所要時間1h 30分
言語EN, FR, ES
確認即時
Viatorで空き状況を確認 →
予約と支払いはViator.comで行います
24時間前まで無料キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

Excurgoの予約手数料はかかりません
支払いと予約確定はViatorが行います
Excurgoサポート 24/7

このリンクから予約されると、ExcurgoはViatorから手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。

Punta Canaの類似ツアーを比較

  • 最安値: Punta Cana Airport Private Transfers to Hotels — $23
  • 最高評価: Punta Cana Zipline Adventure with Buggies and Horseback Riding — 4.9 (5,395 件のレビュー)
  • 最短: Punta Cana Airport Private Transfers to Hotels — 15 分
ツアー所要時間評価料金
プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験プンタ・カナのジップライン・アドベンチャー:スリリングなキャノピー体験1h 30分 4.1 (12)$70
Punta Cana Zipline Adventure with Buggies and Horseback RidingPunta Cana Zipline Adventure with Buggies and Horseback Riding6 時間 4.9 (5,395)$100見る
Monkeyland and Plantation Safari Tour from Punta CanaMonkeyland and Plantation Safari Tour from Punta Cana6 時間 4.8 (4,808)$95見る
Punta Cana Airport Private Transfers to HotelsPunta Cana Airport Private Transfers to Hotels15 分 4.9 (4,604)$23見る
ATV Adventure to Water Cave and Macao Beach in Punta CanaATV Adventure to Water Cave and Macao Beach in Punta Cana4 時間 4.8 (3,435)$38見る
Saona Island Day Trip From Punta Cana with Lunch and Open BarSaona Island Day Trip From Punta Cana with Lunch and Open Bar9 時間 4.3 (3,309)$82見る
Small-Group Cruising and Snorkeling Catamaran TourSmall-Group Cruising and Snorkeling Catamaran Tour3h 30分 4.9 (2,651)$99見る
料金$70
4.1(12) 無料キャンセル
空き状況を確認