Magical insight to the city of Venice. Very well organized and informative tour. We had a blast! Thank you for a great experience!
事業者からの返答
Thank you for your feedback! You're very important to us! We always choose the best
guides
to offer excellent service! Thank you!
L
Lynne_S
October 20, 2024 · via Viator
I wouldn’t do it , waste of money
Tour guide was nice , but really only walked us around the areas you can easily find your self
She took us down small side streets
Which was terrible for two ladies , they had their purses taken
Gondola ride wasn’t much , he was on his phone the the whole time
事業者からの返答
Thank you for your feedback. Our tours are designed to provide unique local experiences, and we ensure guides lead visitors safely through selected areas. We appreciate your input as we continue to refine our services.
R
Robyn_B
May 20, 2024 · via Viator
Not worth it
Very average tour. The guide did not introduce herself, was rude, didn’t answer questions properly, actually said to one person that she didn’t have to tell them all about the city and finished the tour earlier than was advertised. The gondola ride was scary as I thought our gondola would capsize or sink with the size of the people in it (ie no attempt at even weight distribution between gondolas. The gondolier did not engage with us at all.
事業者からの返答
Hello,
Thank you for your feedback. We are very sorry to hear about your disappointing experience on the tour.
We have forwarded your comments to the relevant department to investigate the guide's behavior. We apologize for any rudeness and for not providing the service you expected. Your feedback is essential for us to improve.
Regarding the gondola ride, we regret that it was not up to standard. Safety and enjoyment are our top priorities, and we will address these issues with our team.
We apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding.
Sincerely,
M
Michelle_P
May 11, 2024 · via Viator
Disappointed
Walking tour was cancelled due to the Pope arriving the next day. We were not notified until after we stood in line at the ticket counter- an email or a text would have been nice. We were only able to do the gondalla ride which we had already done the day before. We still have not been reimbursed for the tour that was cancelled.
事業者からの返答
Hello,
Thank you for sharing your experience with us. We deeply regret the inconvenience caused by the unexpected cancellation of the walking tour. Unfortunately, the Pope's arrival is not always communicated in advance, and we are often informed only on the same day, which makes it extremely difficult to adjust logistics.
We sincerely apologize for not being able to notify you before you arrived at the ticket counter. We understand the importance of efficient communication and are working to improve our processes to ensure that situations like this do not occur in the future.
Thank you for your understanding, and we apologize for any inconvenience caused.
Sincerely,
K
Katrina_S
April 29, 2024 · via Viator
Canceled part of tour with no offer of refund
The Pope was visiting the day of our tour so we found out the evening before that part was canceled with no offer of a partial refund. We couldn’t even get to the gondola part and I messaged the operator back about it but got no response.
事業者からの返答
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your tour with us.
We apologize for any frustration or disappointment this may have caused you and the other members of your group. We fully understand how important this part of the tour was to you.
Once again, we apologize for the setbacks and appreciate the opportunity to learn and improve from this experience.
Sincerely,
N
Neera_G
March 10, 2024 · via Viator
Disappointing as not as described
I was disappointed with this tour. Online, it advised we would go to San Marco piazza, Doge’s palace and Rialto bridge. None of this occurred. Also, we were advised to arrive 20 mins early. The Tour guide arrived after 3pm. Although she was lovely, it involved walking the various streets of Venice rather than the main tourist attractions, which is not what I booked. I have given 1 star as the gondola ride was fun, and the only thing that they followed through with.
Had I known the tour was not as described, I would have booked elsewhere.
1人が参考になったと回答
事業者からの返答
Good Morning,
We must address your recent feedback with utmost clarity. Despite your tardiness, which inconvenienced the entire group, we accommodated your late arrival and proceeded with the tour as scheduled. Throughout the entirety of the tour, our guide demonstrated professionalism and courtesy, despite your evident displeasure.
Your unwarranted demands for a refund, following a completed tour as described in our itinerary, were rightfully denied. We uphold the standards outlined in our policies, and your request did not meet the criteria for reimbursement.
We implore you to reflect on your actions and consider the impact of your behavior on both our staff and fellow tour participants. Respect and adherence to agreed-upon terms are essential in maintaining a harmonious and enjoyable experience for all involved.
We extend our sincerest wishes for a pleasant day ahead.
V
Vivian_T
March 5, 2024 · via Viator
Underwhelmed
The walking part of the tour was fun and informative. It showed us parts of the city that would normally be missed as they aren’t common touristy areas. And our tour guide showed passion for his city!
The gondola ride left much to be desired and was a disappointment. The gondalier wasn’t pleasant and actually a little rude. He spent the entire time chatting it up with passing gondolas and playing catch with fruit.
1人が参考になったと回答
事業者からの返答
We appreciate your feedback regarding your recent tour experience. While we're pleased to hear that you enjoyed the walking portion of the tour and found it informative, we regret to learn about your disappointment with the gondola ride.
We want to assure you that we take your feedback seriously and are investigating the matter further. It's essential for us to ensure that all aspects of our tours meet the high standards we strive for.
However, we must clarify that the behavior you described from the gondolier does not align with the professionalism and service quality we expect from our partners. Rest assured, we will address this issue promptly to ensure that similar incidents do not occur in the future.
We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you during your tour. We hope that despite this setback, you were still able to enjoy the unique sights and experiences our city has to offer.
Thank you for bringing this matter to our attention, and we hope to have the opportunity to provide you with a more satisfying experience in the future.
B
B8921XVhelenav
October 18, 2023 · via Tripadvisor
Venice Unveiled. A Unique Gondola Tour
Venice is beautiful, and this tour made it even more special. The walking tour was informative, and the Gondola ride allowed us to see the city from a different perspective. It's a must-do when in Venice.
事業者からの返答
Hello how are you ? We appreciate your comment.
We are happy for your satisfaction,
We hope you come back soon to repeat this beautiful experience.
Hugs!
9
926ursulaa
October 13, 2023 · via Tripadvisor
Magical Adventure
This tour was a magical adventure. The gondola ride added a unique perspective to the city, and our guide made the history come alive. Loved every moment.
事業者からの返答
Hello how are you ? We appreciate your comment.
We are happy for your satisfaction,
We hope you come back soon to repeat this beautiful experience.
Hugs!