Unfortunately, we have not received any money back to this day, although we were assured that the costs for the cancelled tour, minus the transfer, would be transferred back. We messaged back and forth with Lagum Adventure via WhatsApp. They had our name and also informed us that the tour was cancelled. They wanted to pass it on to the finance team so that we could get our money back.
事業者からの返答
Hello 133chris,
We process refunds as soon as they are approved for refund.
May we know the name used for the booking? Please send us a message with the booking details so we can check and confirm the refund status. If the booking is eligible for a refund, we will process it accordingly.
Thank you.
W
W6121EClindsaym
July 15, 2026
Bad communication about service
This experience was one of the worst "tours" I did in the Philippines. I was picked up late with no communication. Then, what I booked (van to underground river, tour, then van to Puerto Princesa) was not allowed due to weather but this was not communicated either. There was no guide, only a driver, who was not even aware of what I had booked and did not speak English which is rare in the Philippines. It was then offered to me that I go to the company office in Puerto Princesa and wait for a town tour instead and to be given a refund of the difference. Needless to say, I did take that option, but have not had any refund of the price difference as promised and have not had any communication since.
D
Discover641697
April 14, 2026
Tour ok transport terrible
The tour itself was fine we got to see the river and the tour guide Harry and driver Mike were good to deal with. The drive to El Nido was clearly not with Lagum and just a generic shared van that stopped to pick up people of the side of the road every 5 minutes, there wasn’t enough space for people’s luggage. When we arrived at El Nido van terminal we asked why we weren’t being dropped at the accommodation and were told vans couldn’t go to the centre. I have two emails from Lagum confirming drop off to our accomodation which in one email they confirmed we would be dropped off - after a 4-5 hour van ride + tour having left at 7am in the morning and arriving there at 8pm that wasn’t what we wanted to deal with. So far the operator has come back with generic responses like we should have known vans don’t drop off in the centre and haven’t responded to the fact that there are emails confirming hotel drop off or the additional cost.
事業者からの返答
Thank you for your feedback.
We’re glad you enjoyed the Underground River tour and our team’s service.
For clarity, our shared van transfers operate terminal-to-terminal, as vans are not permitted to enter El Nido town center. We also do not have a record of a confirmed hotel drop-off, but we will review this internally to ensure no miscommunication occurred.
As a gesture of goodwill, please feel free to contact us directly so we can assist you further.
Thank you again—we appreciate your feedback and are continuously working to improve.
K
Kat_N
February 17, 2026
Wonderful private trip
Our driver Will was kind, efficient and accommodating. The underground river tour is a must see! Our trip was flawless! Thanks Will!
D
Dan
February 17, 2026
Very bad communication from tour operator but good scenery and great driver and tour guide
Our driver Bayani was great. The tour guide Jesrille was also great. The underground river was impressive. I would have rated the experience 5-star except for the poor communication of the local tour operator. The local tour operator texted us 2 days before the tour to confirm. But they sold our contract in the last moment to another operator which dispatched the driver with the wrong passenger names. The driver showed up at our hotel at 8:30 AM with the paper work showing the local travel agent’s name that we didn’t recognize from our communication the previous day, and with passenger names that did not match ours. We contacted Viator for clarification. Both Viator and I tried to call the original local operator Lagum Adventure but nobody answered the phone until after 9:30 AM. After we finally cleared things up and started our private tour an hour late, Lagum texted me and told me that because our drop-off hotel was too far from downtown El Nido, I had to pay an extra PHP 1200. I booked the trip more than a 3 weeks in advance. They could have told me about the extra charge much earlier.
B
Brian730
February 12, 2026
Canceled with no refund yet
Who was canceled at the last minute and I have not received a refund. I had to take a different ride to El Nido to my hotel. Probably a good tour, but I didn’t be able to go.
2
282wendil
January 31, 2026
Great Experience to See a Natural Wonder & Get to El NIdo
Amazing Tour with friendly driver and tour guide. The Underground River Tour is a crowded place. So be ready for crowds. Our driver, Carl, was SUPER friendly and helpful and the tour guide was also good. To avoid the crowds / line we did another little side trip where you could either zipline or you could take a boat through a mangrove forest and see monkeys and snakes. By the time we got to the Underground River there was almost no line for the boats. The lunch was yummy. The drive to El Nido after the tour is LONG, but this is not the fault of the tour company, it just is what it is. HIGHLY RECOMMEND!!
C
Christoph M
January 23, 2026
The trip was cancelled due to weather 1 hour before pick up at the hotel - no money back to date!!!
Trip was cancelled by the organizer due to the weather, despite daily demand and complaints no money back to date! Not recommended, communication is terrible!
事業者からの返答
We’re truly sorry for the inconvenience and frustration this caused you.
Your trip was cancelled due to unsafe weather conditions, and as much as we do everything we can to operate as planned, safety always comes first and these conditions are beyond our control.
Regarding your refund: we understand how upsetting it is to wait. Please note that refunds can take up to 14 days to process, as stated in our Terms & Conditions, depending on the payment channel and bank processing time. Rest assured, your refund is being processed, and you will receive confirmation as soon as it has been completed.
We also apologize if our communication did not meet your expectations during this situation. We’re taking your feedback seriously and working to improve our response time and clarity, especially during weather disruptions.
If you can share your booking reference (or the name used in the booking), we will gladly re-check the status and update you right away.
S
SerenaD708
January 15, 2026
Just do it!
Great experience. An extraordinary example of the nature’s grandeur.
There are many people and it takes time both to board and to enter the cave, but it's worthwhile.
The organization might be a little bit more accurate in communication.
A
alexmW4766JO
January 10, 2026
A nightmare
The tour organized by Lagum Adventure was the worst experience of our lives. Everything was extremely poorly organized. We were given a meeting time in the morning, and the transfer arrived one hour late.
The van driver seemed to think he was on an F1 racetrack; we did not feel safe at all — quite the opposite. At a certain point, we were dropped off at a rest stop without any notice, where we were picked up by another van. Only then did the situation improve slightly, allowing us to finally enjoy the Underground River.
However, on the return trip, once again we were left in the middle of nowhere for several hours waiting for another van, without receiving any clear information about who would arrive or when.
Strongly not recommended — truly awful. A continuous nightmare, especially because even on the return journey the driver was driving at reckless speeds, with all of us crammed inside, packed tightly against one another.
事業者からの返答
Hi Alex,
Thank you for your feedback, and we’re truly sorry your experience felt stressful.
For clarity, the Underground River tour you booked is a shared tour, and the transfer flow includes scheduled waiting time and vehicle coordination between drop-off points (both going to the Underground River and returning to your final destination). All details about these waiting times and transfer arrangements are clearly stated on our website under the tour information before booking.
That said, we understand that waiting can still feel frustrating, and we agree that updates during transfers should be clearer. We will review our coordination and communication with the transport team, especially during handovers.
Regarding the driving, safety is a priority for us and we will address this with the drivers and our transport partner, as guests should never feel unsafe.
For guests who prefer direct travel with no waiting time, we also offer a private Underground River option with a dedicated vehicle and schedule.
Thank you again for sharing your experience.
Puerto Princesaの類似ツアーを比較
最安値: Half-day Puerto Princesa City Tour — $15
最高評価: Puerto Princesa: UNESCO Underground River Day Tour — 4.6 (76 件のレビュー)