Reservations must be made with al
Less than 24 hours in advance even if the app lets you book
This private tour pays for it the same day for the day and no one showed up. I'm still waiting to get my funds back. I understand that Viator will contact you to return the funds of this unrealized excursion since no one showed up at the meeting point
事業者からの返答
We are very sorry that we could not provide you with the tour. The departure was scheduled for 8:00 am, and since your booking was made overnight, it was not possible to organize the service within just a few hours. For this reason, we offered you a later departure that same day or to reschedule for another date, but we understand that you did not accept.
Regarding the refund, this is always handled directly by Viator, as we do not receive your funds. We recommend that you remain in contact with them, as they will take care of the refund process.
J
JaysonTaylor
January 11, 2025 · via Viator
A great day out with...
A great day out with stunning scenery and locations.
Our guide had little knowledge of the places visited, so was not able to talk about the area or the history of the country.
Slazburg was nice, but the 2 hour trip back to Vienna does make it a very long day
事業者からの返答
Thank you for your review! We're glad to hear you enjoyed the stunning scenery and locations. We would like to clarify that our tour includes an experienced driver, not a local guide, as it is primarily focused on providing general experience of places. We did offer the option of a local guide for a more in-depth experience, but we understand that you chose not to take it. We appreciate your feedback and hope you still had a memorable day!
C
Christos_T
January 8, 2025 · via Viator
Very unpleasant experience
We booked the trip through the site on 1/1/2025 at 6:00 pm and it was confirmed and charged to the card. The morning at 7:00, we found an email sented at 2:01 informing us that the trip could not be carried out because it had been booked only a few hours before. If you cannot hold up the excursion, why are you leaving free the option to book on the site? Very unpleasant experience, also because if I knew, I might try to book something else for that day.
事業者からの返答
We are sorry about your experience, but you booked a tour for 2.1.2025 and we only got your reservation at 2.00am, we replied to you straight away that it was a high season and we will not be able to do this tour for you and we offered you an alternative date which you refused. We are again sorry about this matter ,but it was probably caused by the viator system. Hope you had a good time in Vienna.
T
Trek88629
January 1, 2025 · via Tripadvisor
Great day at Hallstatt amd Salzburg
It was a great experience with a very perfect gentleman Darko. He went out of his way to make this day a true unforgettable one. We recommend this tour and wish you will have this person to led this private tour as its' a great asset for the travellers.
F
fredrick_j
December 27, 2024 · via Viator
Won’t do it again
A hatchback sedan was not suitable for 3 person , the middle seated person was not comfortable . Type of vehicle should be mention for customers to make better decisions .
1人が参考になったと回答
J
Joseph_M
June 1, 2024 · via Viator
Beautiful little town
Wished we would have started in Hallstätt I don’t think we would have left that beautiful little town. We were only there a1/2 hour but honestly would have stayed all day. The other 2 were just ok but Hallstatt was out of a storybook.
The drivers because, we had 2 cars were very nice and took good care of us pointing out things we should see and do while in each town. It was a rainy day but somehow we still enjoyed the trip.
事業者からの返答
Thank you for your review, but we would just like to clarify, tour includes at least 1hour in Hallstatt and if you wish to extend your stay, its always possible just talk with our driver