excurgo
目的地ツアーブログ
当サイトのリンクからViatorで予約されると、Excurgoは手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。
Powered byViator
excurgo

世界中のViatorのツアーと体験。ここで比較してViatorで予約 — 追加料金はかかりません。

企業情報
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
旅行者
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
探索
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
© 2026 Excurgo. Viatorを活用したツアーアグリゲーター。
プライバシー利用規約Cookie
ツアー/Anchorage/アラスカ野生生物保護センターエクスプレス

アラスカ野生生物保護センターエクスプレス

4.3(61)Anchorage3h 30分
VIATOR4.3(38)TRIPADVISOR4.4(23)
アラスカ野生生物保護センターエクスプレス
アラスカ野生生物保護センターエクスプレス
アラスカ野生生物保護センターエクスプレス
アラスカ野生生物保護センターエクスプレス
アラスカ野生生物保護センターエクスプレス
アラスカ野生生物保護センターエクスプレス

概要

所要時間
3h 30分
料金
$99 / 人
場所
Anchorage, アメリカ合衆国
評価
4.3 / 5 · 61 件のレビュー
グループ
少人数(最大14名)
キャンセル
24時間前まで無料キャンセル
確認
即時
チケット
モバイルチケットまたは印刷したチケットの受付可
事業者
Alaska's Finest Tours & Cruises

説明

アラスカ野生生物保護センター(AWCC)への最速かつ最も快適なアクセス方法は、ワイルドライフ・エクスプレスに乗車することです。 素晴らしい景色と魅惑的な野生動物が織りなす1時間の冒険で、忘れられないアラスカの体験をしましょう。 シャトルハイライト ターンアゲインアーム沿いの絶景ドライブ 旅は、アラスカで最も壮大なハイウェイの1つであるターンアゲイン・アーム沿いのドライブから始まります。 ドラマチックな山頂、クック・インレットのきらめく海、チュガッチ州立公園などをお楽しみください。 ドールヒツジや、運が良ければベルーガクジラも観察しましょう。 アラスカ野生動物センターを探索 200エーカー以上の広さを誇るAWCCでは、アラスカを代表する野生動物を1時間かけて見学。 雄大なクマやそびえ立つヘラジカ、放浪するバイソン、つかみどころのないオオカミなど、より在来種に迫ります。 環境保全の取り組み この聖域は、孤児、怪我、病気の動物に安全な避難所を提供しています。 自然の生息地を再現するために作られた囲いを探索しながら、彼らのストーリーやセンターの取り組みについて学びましょう。

原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。

催行日と料金

催行日
毎日
開始時刻
8:00、9:00、10:00、12:00、16:00
最短の空き日
10月4日(日)
大人 (5歳以上)
$99

夕日の時間帯に:16:00発の回は日没時(今後数週間は18:45ごろ)にツアー中です。

人気:今後150回の催行のうち58回はすでに満席です。

Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月3日確認)。

ツアーオプション

ワイルドライフ・エクスプレス

ワイルドライフ・エクスプレス

旅程

Alaska Wildlife Conservation Center
入場料込み

このツアーは、時間と予算に制約がある人向けです。これは、ワイルドライフセンターへの直行シャトルで、ベルーガポイントの景色の良い停留所です。 アラスカの最も風光明媚な高速道路に沿ったガイド付きドライブのために、ターナゲインアームシャトルに乗ります。最初から最後まで、山の景色とクック湾のドラマチックな景色があります。 140エーカーのアラスカ野生生物保護センターでは、アラスカの壮大な野生生物を見ながら、顎がeven敬の念を抱きます。 AWCCの使命は、孤立した動物、負傷した動物、病気の動物、つまり野生では生き残れない動物に避難を提供することです。シャトルでアラスカ野生生物保護センターに直接案内され、アラスカ野生生物を間近で見ることができます。 アラスカ野生生物保護センターへの1時間の訪問には、レジャーで1時間散歩し、その後アンカレッジに戻る直接の旅行が含まれます。アラスカワイルドライフセンターのギフトショップから時間通りに出発します。出発時間については運転手にお尋ねください。また、直前にゲストを見つけるのは難しいので、出発時間に備えてください。 ターナゲインアームは、ターナゲインアームシャトル経由の「必見の目的地」です。

含まれるもの

含む
野生生物保護センターへの入場
含まない
チップは必須ではありませんが、感謝いたします。 ガイドは専門的な知識であなたの経験を高めます。

旅行者の評価

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

4.3
61 レビュー
5
45
4
5
3
4
2
1
1
6

Anchorageのツアーとの比較

  • 最低料金$99は、Anchorageの同程度の所要時間のツアーの標準的な料金$189より48%安い

Viatorの192件のツアーをExcurgoが比較(毎日更新)。

重要情報

  • 幼児や小さなお子様は乳母車やベビーカーに乗せることができます
  • 近くに公共交通機関があります
  • 背骨に健康上の問題がある方にはおすすめしません
  • 心血管疾患のある方にはおすすめしません
  • 適度な体力が必要です

キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

1日前以上100%の払い戻し
0〜1日前まで0%の払い戻し

レビュー(61)

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

R
Ruth_M
September 29, 2026 · via Viator
Waste of money

Waste of money. This is a drive to the center. That is it. You are spending $100 for a $30 ticket and a drive. Rent a car and drive there yourself if you have more than one person. It will be cheaper. Plus, you only get 1 hour there. My mother has mobility issues, and we couldn't do that in an hour. We discussed this with Viator and they stated to meet at the bus to get the ticket and drive ourselves. We did that and the company refused to give us the tickets and the owner refused to refund our money. We contacted Viator ahead of time and they said it was ok, but the company refused.

A
Amy_M
September 18, 2026 · via Viator
Amazing and interesting bus tour to Alaska Wildlife Conservation

The hubs and I thoroughly enjoyed this guided bus tour!!! It was amazing to see and learn about the animals and the facility’s efforts to repopulate dying out species

D
Diana_S
September 9, 2026 · via Viator
It was well worth it....

It was well worth it. Lunch there was ordinary. Don’t get the Mac and cheese.viewing the animals was fantastic even though it was raining. The guide was interesting Melissa and well spoken.

C
Cheryl_M
September 2, 2026 · via Viator
Tour operator cancelled excursion the night before. Please issue refund.

Tour operator cancelled the night before excursion. Please issue refund. It has been over 2 weeks and I have not seen a credit.

L
Liza_S
August 31, 2026 · via Viator
Nature at its best

All the places that we went to are beautiful and we are given enough time to explore. Our visit to the wildlife conservation was great but to windy conditions we were not able to walk around too much.

A
Amelia_P
August 28, 2026 · via Viator
Loved it

Gary is awesome! We had such a good time on this tour (note that we were upgraded to a slightly longer tour, not the express). The wildlife center is definitely worth a visit (we honestly could have stayed longer!) and we learned so much more from Gary than we would have on our own. Gary also took us to some scenic spots for pictures and we did a very easy/short walk. It’s a perfect tour for all ages, including my parents in their late 60s.

M
marciamarciamarcia
August 9, 2026 · via Viator
Glad we went

We enjoyed seeing the animals at the conservation center. We had a beautiful sunny day and most of the animals were outside and moving around. The tour director/ van driver gave us lots of information, and stopped off a couple of times to view wildlife. It was an hours drive from Anchorage.

N
Natascha_R
August 9, 2026 · via Viator
Great Day Trip South of Anchorage Highlights!

Brooks was an excellent tour guide — so knowledgeable. This was a great way to explore south of Anchorage!

M
Marion_W
August 8, 2026 · via Viator
Left Feeling a Bit Disappointed

I wasn't overly happy with this tour right from the word go. Our tour driver was friendly enough, but unfortunately not particularly engaging. He shared the bare minimum information and, although he made a few bonus stops along the way, he didn’t provide any history or point out interesting places or points of interest during the journey. It felt like there was a missed opportunity to make the journey itself part of the experience. The visit to the park itself was very rushed and I felt that we didn't get much time to explore the park at all. The actual wildlife park was quite sad and disappointing. Yes, you get to see the animals relatively close up, but they are behind wire fencing, and in some areas the fencing was so thick that you could barely see the animals, let alone take decent photographs. The beautiful wolf was particularly heartbreaking. He was in the distance and spent much of the time howling, seemingly because he was on his own. The brown bear/grizzly was also just pacing backwards and forwards along the fence line and looked incredibly sad. While the opportunity to see these animals up close was certainly memorable, I left feeling quite uncomfortable about their living conditions. For me, seeing wildlife should be an experience that leaves you feeling inspired and connected to nature, rather than wondering whether the animals are happy and well cared for. Overall, this was probably one of the more disappointing experiences of my trip.

事業者からの返答

Thank you for sharing your feedback. We do want to clarify several points because your review appears to evaluate the experience based on expectations that were not part of the service you purchased. You purchased our Wildlife Express, which is transportation—not a narrated sightseeing tour. The description explains that the Wildlife Express provides transportation directly to the Wildlife Center, where guests have approximately one hour to visit the facility, followed by transportation back. The Wildlife Express does not advertise a narrated tour, scenic stops, or a guided sightseeing experience along the route. For that reason, we were surprised to see the service criticized because the driver did not provide extensive narration, history, or points of interest throughout the journey. Those services are simply not part of the Wildlife Express product. We do offer fully narrated tours, and there are other tour operators that offer narrated sightseeing experiences as well. Those services are priced accordingly because they include a different level of guiding, narration, sightseeing, and tour content. The price of the transportation reflects the service you purchased. You did not purchase one of our fully narrated tours; you purchased the Wildlife Express transportation service. It would not be reasonable to purchase a transportation service and then judge it against the standards of a completely different, fully narrated tour. In fact, your own review acknowledges that our driver made bonus stops and provided additional information along the way. We appreciate that you recognized this. Those were extras provided by the driver and were beyond what was advertised. In other words, the driver actually provided more than the basic Wildlife Express description promised, rather than less. You mentioned that the driver was not particularly engaging and that there was a missed opportunity to make the journey part of the experience. We understand that you personally may have preferred a narrated sightseeing experience, but that is not what you booked. You purchased transportation to the Wildlife Center, and the driver provided that transportation while also making additional stops and providing information that were not required as part of the service. Regarding the amount of time at the Wildlife Center, the approximately one-hour visit is part of the Wildlife Express description. This is a scheduled transportation service rather than an open-ended excursion, so the departure and return times are established in advance. The driver provided the time that was promised and departed as scheduled. We also want to address your comments about the Wildlife Center and the animals. The animals there are rescued wildlife, including orphaned and injured animals that require human care and rehabilitation. This is not simply a conventional zoo where animals are kept for display. The facility is specifically focused on the care, rehabilitation, and long-term well-being of rescued wildlife. The animals are provided substantial areas in which to move and live, considerably different from the small enclosures many people associate with traditional zoos. The bears, in particular, have an exceptionally large area in which to roam. The Wildlife Center has developed a strong reputation for its work rehabilitating and caring for rescued wildlife. Seeing an animal behind fencing, pacing, or howling does not, by itself, establish that the animal is unhappy, neglected, or improperly cared for. The fencing is necessary for the safety of both visitors and the animals, and individual animal behavior can have many explanations that a visitor cannot determine simply from observing it for a short period. We certainly respect that you may have personal feelings about wildlife facilities or may prefer seeing animals in the wild. However, your description of the animals as “sad” and your suggestion that their living conditions are necessarily inappropriate do not accurately reflect the purpose of the facility or the rehabilitation work being done there. It is also important to distinguish our company from the Wildlife Center. We provide transportation to the facility; we do not operate the Wildlife Center or make decisions regarding its animal care, enclosures, exhibits, or rehabilitation practices. Those concerns are more appropriately directed to the Wildlife Center itself. When we look at the service you actually purchased, the facts are fairly straightforward: the driver arrived on time, provided the transportation advertised, gave you the hour at the Wildlife Center that was promised, departed on time, and even provided additional stops and commentary that were not included in the description. So perhaps the review could more accurately have read: “The driver showed up on time, gave us the hour promised at the Wildlife Center, and left on time. The driver also talked about the area and made some bonus stops, which I thought was great. The tour description did not advertise narration or scenic stops, so I was pleasantly surprised by the additional effort. I understood when booking that I was purchasing a ride to the Wildlife Center, and that is what I received, along with some extras.” That would be a much more accurate description of the service that was actually purchased and received. We welcome legitimate and constructive feedback. However, we believe reviews should evaluate a service based on what was actually advertised, what was purchased, and what was delivered, rather than comparing it to services that were never included. Ultimately, you bought a ride, not a narrated tour—and the price reflected exactly that. Had you wanted a fully narrated sightseeing experience with extensive commentary and scenic stops, that is a different product and is available at a different price. In this case, the driver provided the transportation you purchased, delivered the scheduled Wildlife Center visit, departed on time, and went beyond the basic description by providing additional stops and information. We are sorry that the Wildlife Center itself did not meet your personal expectations, but that should not be confused with the transportation service our company advertised and provided.

Q
Qiaosha_Z
August 7, 2026 · via Viator
Extremely Overpriced

Extremely over priced! Priced at the entrance is $30. Phone number don’t work. No one contact you until you trying to cancel it. Then they show up 1 hour late at the place they told us to meet. I never write bad reviews. I really hope no one gets scammed again! They are very rude people as well!!

事業者からの返答

We are disappointed by this review because several of the claims made are simply not accurate, and the actual circumstances are very different from what you have portrayed. First, your claim that our phone number “doesn’t work” is simply not true. Our company has a designated phone number that goes directly to our dedicated reservation center, something many tour companies do not have because their staff are out conducting tours and may not be available until their tour is finished. Our phone system is specifically designed to make sure customers have multiple ways to reach us. If our reservation agent does not answer, the call goes to dispatch, then to the owner. If those lines are not answered, the system is then answered by AI as another point of contact, and as a last resort it goes to our answering service where you can leave a message. There are multiple ways to get in touch with our company. More importantly, our call records show no attempted call from you prior to your arrival at the Wildlife Center. The Wildlife Center called us because you arrived there and they needed authorization from us to admit you. That was when we first became aware of the situation and first heard from you. You were scheduled to check in and board our tour at our Anchorage office—not at the Wildlife Center. Instead, you went to the Wildlife Center, approximately an hour away, and demanded to be admitted using your tour confirmation. The Wildlife Center contacted us to make sure your admission was authorized and paid for, and we authorized your entrance using our account. Then, after gaining entrance to the Wildlife Center through our authorization, you attempted to cancel your tour and receive a full refund. Let's be very clear about what that would have meant: you would have received the benefit of our authorization to enter the Wildlife Center while our company was left responsible for the entrance expense, and you would then have received your entire tour payment back. That is not a reasonable basis for a refund. You were also already outside our 24-hour cancellation policy. Yet after using our confirmation to gain admission, you attempted to cancel and then claimed you could not reach us. Again, our call records do not support that claim. You also attempted to take the cancellation issue through Viator, apparently hoping they would override the situation. However, Viator has its own cancellation policies and procedures, and they stood by their cancellation policy after reviewing the circumstances. They agreed that the cancellation was outside the applicable policy and did not issue the refund you were requesting. In other words, attempting to pressure the booking platform into overriding the policy did not change the facts. Despite all of this, we still offered a solution. We explained that you had missed our scheduled Anchorage departure and the scenic stops because you went to the wrong location, but our driver would meet you and continue the remainder of the tour with you. We made an effort to provide the service you paid for rather than simply leave you at the Wildlife Center. And regarding your claim that our tour is “extremely overpriced,” that is equally misleading. The tour price was $99, not $30, because you were not purchasing a $99 admission ticket to the Wildlife Center. The $30 entrance fee is only one component. The tour price also covers the driver, vehicle, fuel, insurance, operating expenses, reservation services, and the actual tour itself. Once those expenses are paid, very little remains for the company. If the only thing you wanted was admission to the Wildlife Center, then yes, the admission price is $30. But that is not what you booked. You booked a transportation and tour experience, not simply an admission ticket. Our pricing is competitive with comparable tour operators, and suggesting that the entire $99 price is somehow an inflated Wildlife Center entrance fee is simply inaccurate. We have no issue with a customer expressing disappointment. However, there is a significant difference between being unhappy with an experience and presenting an inaccurate version of events in an attempt to justify a refund. You arrived at the wrong location, missed the scheduled Anchorage departure and scenic stops, used our confirmation to gain admission to the Wildlife Center, and then attempted to cancel outside our cancellation policy while claiming you could not reach us—despite our records showing no prior attempt to contact us. Had we refunded you after authorizing your entrance, you would have received the benefit of our account at the Wildlife Center while our company absorbed that cost, in addition to refunding your tour. That would have left our company paying for services you received while you walked away with your full payment. We believe our staff went above and beyond by authorizing your entrance and then offering to have our driver meet you and continue the tour after you arrived at the wrong location. We also stand by our pricing and our cancellation policy. The facts were reviewed, the cancellation policy was applied, and the refund was not granted. A negative review does not change those facts. We stand by our records, our cancellation policy, our pricing, and the efforts our staff made to accommodate you.

$99/ 人
4.3(61)
所要時間3h 30分
確認即時
Viatorで空き状況を確認 →
予約と支払いはViator.comで行います
24時間前まで無料キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

Excurgoの予約手数料はかかりません
支払いと予約確定はViatorが行います
Excurgoサポート 24/7

このリンクから予約されると、ExcurgoはViatorから手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。

Anchorageの類似ツアーを比較

  • 最安値: Anchorage Trolley's 1-Hour City Tour — $25
  • 最高評価: PRISTINE - Wilderness, Wildlife, Glacier Experience in Anchorage — 4.9 (3,364 件のレビュー)
  • 最短: Anchorage Trolley's 1-Hour City Tour — 1 時間
ツアー所要時間評価料金
アラスカ野生生物保護センターエクスプレスアラスカ野生生物保護センターエクスプレス3h 30分 4.3 (61)$99
PRISTINE - Wilderness, Wildlife, Glacier Experience in AnchoragePRISTINE - Wilderness, Wildlife, Glacier Experience in Anchorage6 時間 4.9 (3,364)$220見る
Anchorage Trolley's 1-Hour City TourAnchorage Trolley's 1-Hour City Tour1 時間 4.7 (2,816)$25見る
Anchorage Trolley's Deluxe City TourAnchorage Trolley's Deluxe City Tour1h 30分 4.8 (1,780)$50見る
Anchorage City Tour w/ Taste of Wild Smoked Salmon & Reindeer SausageAnchorage City Tour w/ Taste of Wild Smoked Salmon & Reindeer Sausage3h 30分 4.5 (940)$69見る
Wildlife and Glaciers with a walk in the RainforestWildlife and Glaciers with a walk in the Rainforest4h 30分 4.7 (752)$149見る
Matanuska Glacier Hike Day TourMatanuska Glacier Hike Day Tour10 時間 4.9 (454)$329見る
料金$99
4.3(61) 無料キャンセル
空き状況を確認