Very good service… The van was impeccable, the driver very kind and concerned about us… HIGHLY RECOMMENDED!!!
事業者からの返答
Mil gracias por tu comentario y por la recomendación! Nos da muchísimo gusto saber que tuvieron una gran experiencia y que nuestro equipo las hizo sentir cómodas y bien atendidas en todo momento. ¡Será un gusto volver a viajar con ustedes en el futuro
Cordiales saludos
Del equipo de Cancun Travel Experience
R
Rich_K
June 21, 2026 · via Viator
Unreliable.
Made reservations day before.
Arrived to get location and no driver was there. Called company and was told that reservation hadn’t been received until 5am that morning. Therefore there wasn’t anyone available to transport us to our hotel. We had to to make other last-minute arrangements.
事業者からの返答
Hello
We are truly sorry for what happened and completely understand how stressful and disappointing this must have been for you, especially after arriving and expecting your transport to be ready.
This is not the experience we want any of our guests to go through, and we sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused, as well as the need for you to quickly arrange alternative transportation.
After reviewing your case, we were informed that the reservation was received in our system early that morning, which unfortunately left us with no time to properly assign a driver. That said, we completely understand that from your perspective this resulted in a failed service, and we take full responsibility for the impact this had on your plans.
We have already requested a refund for this service as a result of the issue, and it is currently being processed.
We are also working internally to improve our booking coordination and response times to prevent situations like this from happening again.
Thank you for taking the time to share your experience.
Best regards
S
shalonda_L
May 2, 2026 · via Viator
I never took this ride!...
I never took this ride! My flight was delayed due to a storm and they still charged me. I reached out to them way in advance,
事業者からの返答
Hi,
We’re truly sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating and disappointing this situation must have been, especially with the added stress of a flight delay due to bad weather.
After carefully reviewing your reservation, we can confirm that your service was scheduled and continuously updated on our end, including adjustments made to accommodate your delayed and missed flight. Our team made every effort to keep your transfer active and aligned with the new arrival details despite the disruption.
We sincerely regret if our communication did not meet your expectations during this time.
Please note that while we always do our best to accommodate changes, services remain subject to availability, particularly in cases of unexpected disruptions such as weather delays. That said, we truly regret that you were ultimately unable to use the service.
Your feedback is very important to us, and we will be reviewing this case internally to improve both our flexibility and communication in situations like this.
Kind regards,
D
Devonte_B
February 15, 2026 · via Viator
Absolutely terrible...
Absolutely terrible experience! My flight was delayed and I was told I would not be accommodated for that and if i did not Make it for my scheduled pick up time then I would miss it and be classified as a no show. I then had to make alternative pick up arrangements and then a driver called me asking where was I when before then I was told I would not be accommodated. I will never book with you all ever again!
事業者からの返答
Hello,
We are truly sorry that this situation caused frustration and confusion.
To clarify, the no-show status was not issued due to your flight delay itself. Our driver was dispatched and remained at the airport for an extended period beyond the complimentary waiting time included with your service. After waiting significantly longer than scheduled and without successful contact, the driver was unfortunately required to proceed to his next assigned service.
Due to operational commitments with other passengers who had services scheduled in advance, we are not always able to extend the waiting time indefinitely, especially on days with multiple flight disruptions.
We understand how stressful travel delays can be, and we regret that the timing and communication in this case did not align properly. Your feedback is appreciated, and we will continue working to improve coordination in situations involving unexpected delays.
Kind regards,
Customer Service Team
D
Dwight_C
December 24, 2025 · via Viator
Ride with Luis
Luis is the best. Great driver and patience to find our destination. A long drive from Cancun to Tulum was more pleasant because of him.
S
Shacoya_C
June 23, 2025 · via Viator
Don’t Book!!
Don’t book! When we arrived there was no one waiting for us. We had to ask multiple people for help before finding someone who told us to just wait. We were supposed to welcomed with our names on a board. Pickup DID NOT happen at all. Called and requested info, no one came or responded. I would not recommend booking through this company at all. Almost made us late for our flight.
A
Alicia_G
June 18, 2025 · via Viator
Stressful experience
Reached out a day before to see my flight information confirmed late I guess so they never came to get us. We called the help desk and the help desk couldn’t get them on the phone and this was a duration of 2 hours. When we finally got them on the phone it was around 12 and we scheduled for them to come at 9:30. The company informed me that they can have somebody in the area in the next 45 minutes but at that point we would’ve definitely missed our flight which was at 1:05 pm. I had to ask for a refund or a discount for the error on there end. Just wasn’t a good experience. The only good part which was already guaranteed was the refund.
事業者からの返答
Dear Alicia_G,
We apologize for any inconvenience we may caused.
Our records show that you selected the "Cancun" area, while your hotel was actually located at Playa del Carmen.
We tried to contact you with no luck, so your reservation not considered and actually canceled/refunded.
Regards
The Cancun Travel Experience
M
Michele_C
May 30, 2025 · via Viator
Very bad experience
I paid 140€ we wait but no driver. He sent us a picture of the sign with our name to prove that it was there but it is not true. We waited 1 hour and we had to find another driver who took us 200€. Very bad experience. Never again
G
Guinnessengineer
May 10, 2025 · via Tripadvisor
Cancun to Tulum, May 2025
Company had minor glitch with online so they reached out to me for additional details they were seeking. Very nice.
Driver was there early waiting for me, complete with fancy sign. Tomas was a very nice guy who got me where I needed to go, safely.
I definitely recommend this company and their shuttle services.
A
Amy_K
April 1, 2025 · via Viator
Hugo, our driver, was...
Hugo, our driver, was INCREDIBLE!! Between our hour flight delay and then the 40 minute luggage delay at the carousel, Hugo waited with the utmost patience. He was so attentive to us and our needs after traveling for 12 hours. The drive was smooth, fast and comfortable. I cannot recommend him or the company more!
事業者からの返答
Wow, thank you so much for your amazing review! We're beyond happy to hear that Hugo took such great care of you after a long travel day. His patience and attentiveness are exactly what we strive for, and we’re so glad you felt supported and comfortable.
We’ll be sure to pass along your kind words to Hugo. He’ll be thrilled! Thank you again for the recommendation, and we hope to welcome you back soon!
Tulumの類似ツアーを比較
最安値: Chichen Itza from Cancun : Cenote, Valladolid and Mayan Cuisine — $29
最高評価: Chichen Itza from Cancun : Cenote, Valladolid and Mayan Cuisine — 4.9 (3,095 件のレビュー)