Worst experience ever in this platform!!!
I have recommended this platform to my family and friends and I’m very disappointed because I was cancelled at the last minute for this tour, and I am still waiting to receive the refund of my money!
Totally unfair and really bad experience.
I already have booked some tours to my next trip at Oaxaca Mexico, I really hope those trips would be much better.
I really expect to receive the refund of my money as soon as possible!
Thanks.
事業者からの返答
We sincerely apologize for the disappointment and frustration this experience caused. We understand how upsetting a last-minute change can be, especially when you have planned your day around a tour.
As your booking was made at the last minute, our team did its best to accommodate your reservation. We also offered alternative options to help you proceed with your plans, but we understand that these did not meet your needs.
We regret that we were unable to provide the experience you expected and understand your concern regarding the pending refund. We have already reached out to Viator to request that your refund be processed as soon as possible. Please contact us directly at contact@extranomical.com or call +1 (415) 357-0700 so we can review your booking and assist you with the refund status.
Thank you for your feedback. We’re sorry we fell short of your expectations and appreciate the opportunity to address your concerns.
Q
Q1138RRannew
September 29, 2026 · via Tripadvisor
Muir Woods and Sausalito
Our tour guide, David, was knowledgeable and engaging.
事業者からの返答
Thank you for the wonderful review! We're so glad David's knowledge and engaging personality made your tour enjoyable. We'll be sure to share your kind words with him, and we hope to see you again soon! 😊
C
ctaylorsr27
September 16, 2026 · via Tripadvisor
A Great Tour!!
The excursion was fabulous and I must say from the beginning pickup by Sara was excellent!!! Sarah was very polite, friendly, professional and knowledgeable! This excursion to the Muir Woods to see the Red Wood Trees and Sausalito was top notch and we'd do again!!
事業者からの返答
Thank you for the fabulous review and recommendation! We're so glad Sarah's polite, friendly, professional, and knowledgeable service made your Muir Woods and Sausalito excursion so enjoyable from start to finish. We'll be sure to share your kind words with her! 🌲😊
D
Dream17415814885
July 13, 2026 · via Tripadvisor
Muir Woods unique experience
Extraordinary place, excellent organization
事業者からの返答
¡Gracias por tomarse el tiempo de dejarnos una reseña! Agradecemos su apoyo y esperamos verle de nuevo.😊
J
jo F
June 23, 2026 · via Tripadvisor
Top tour
Second tour we took in San Francisco
Was another great experience
Very interesting and informative tour guide
Took us to places you’d never get to go , played us great music that evoked the REAL sam Francisco
Always on time
Amazing
事業者からの返答
We’re thrilled to hear you had such a great Yosemite experience! Thank you for your wonderful feedback and for recognizing driver's efforts in making your tour special.❤️
T
T K
June 1, 2026 · via Tripadvisor
Simple and great tour!
The tour was relaxing and scenic. The Muir Woods and Sausalito were beautiful. Our tour guide had lots of interesting facts and made sure we reached the destination safely.
事業者からの返答
We truly value your feedback and appreciate you taking the time to share your experience with us. 😊
M
Molly_P
November 25, 2025 · via Viator
Easy way to see Muir Woods!
De Lillo was an awesome guide! Muir Woods was amazing. Please retire that van. It’s falling apart. The door never closed.
事業者からの返答
Thank you for your review and for highlighting De Lillo’s great guiding — we’re glad to hear you enjoyed Muir Woods!
We’re truly sorry about the condition of the vehicle. That should not have happened, and we appreciate you bringing it to our attention. We’ve passed this along to our operations team so the van can be inspected and addressed right away.
Thank you again for letting us know, and we hope to give you a much smoother experience next time.
P
Patricia R
November 16, 2025 · via Tripadvisor
Disappointing
Not recommended. We took it because there was an audio guide in Spanish and it never worked. The driver explained everything in English and I didn't understand anything. Then we were taken to Sausalito where the beautiful thing is the houseboats but they leave you in the port and you do not have time to see them. We let the bus go and we did it for free.
事業者からの返答
Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry to hear about your experience, this is not the level of service we aim to provide.
We’d really appreciate the opportunity to understand more about what happened during your tour so we can address it properly. Please reach out to us at contact@extranomical.com or call us at +1 415-357-0700 so we can discuss your experience in more detail and work toward a resolution.
D
Dulani_H
September 13, 2025 · via Viator
The experience was good!...
The experience was good! Our guide was on time, knowledgeable, and friendly. I would have liked a little more time at Muir Woods, but otherwise, this was a great way to see the redwoods and Sausalito.
事業者からの返答
Thank you for your review! We’re glad you enjoyed the tour and appreciated your guide’s knowledge and friendliness. We’ll keep your feedback about more time at Muir Woods in mind for the future.
A
Alejandra_G
August 31, 2025 · via Viator
I was disappointed
Hire a tour with audio guide in Spanish for what you pay a premium price.When the time came the tour was entirely in English, and they answered that they never had that Service.
事業者からの返答
Thank you for your feedback, and we’re truly sorry for the disappointment you experienced. Our tours are conducted in English only, which is stated in the tour description. However, to support our guests who speak other languages, we provide access to audio guides in several languages. These are sent out in advance to guests whose reservations are flagged for this option.
We regret that this was not clear before your tour and sincerely apologize for the misunderstanding. We appreciate you bringing this to our attention and will work on improving how we communicate this information so future guests have a smoother experience.