Amazing island, perfect water, beautiful beach bar and lounge area.
Great beach/bar/water! Would have been a much better experience if it didn’t take an hour after we arrived to get our first drinks.
We weren’t told there was VIP ahead of time. We paid for the VIP which included private waiter. We went to the bar for drinks which was faster.
Maybe be faster or just offer the VIP’s a welcome drink when they arrive. Also, an odd rule was we could only have one drink at a time which includes water, either you have water or a drink, not both. The food was subpar and they don’t offer any additional snacks.
事業者からの返答
Hello there.
We sre happy you had a good experience.
We will take your comment to improve our service.
Best regards,
C
chrisgC6488QL
October 14, 2025 · via Tripadvisor
Bachelor trip to Cartagena
Dennis and team did a wonderful job with the coordination and being responsive during our trip. Would recommend to everyone and will be using his team again!
事業者からの返答
Thank you Chris!
It was a fun time, we hope to have you guys back in the country soon.
Best regards,
A
amille2
August 5, 2023 · via Tripadvisor
Amazing Experience
J and T Colombia put together an excellent trip. The boat ride was fun and everything was taken care of. Definitely recommend you book with J and T Colombia.
1人が参考になったと回答
事業者からの返答
Thanks for this nice review.
We are happy you had a great time!
Best,
8
821hadiam
August 5, 2023 · via Tripadvisor
BOOK NOW!!!!
This is my second time using Dennis and his travel team to fulfill our travel needs and once again we were treated like VIP. They made sure we were well taken cared of and save you some coin. If you haven’t booked his services already, do yourself a favor and get it done NOW. I’ve already passed his info over to several ppl. Thanks Dennis as always for making me and my friends feel comfortable!
1人が参考になったと回答
事業者からの返答
Thanks for this great review!
We are very happy you enjoyed, hopefully we will see you next time.
Cheers!
R
ricardoareiza
July 27, 2023 · via Tripadvisor
Best way to island hop
Excellent service. The crew on the boat was excellent. I highly recommend it. Jose and Luis Fernando were warm and welcoming. They made the whole experience amazing.
1人が参考になったと回答
事業者からの返答
Thanks for your review.
The islands are the best way to relax and chill while in Cartagena.
Cheers!
R
rodrigoaN5733DW
June 27, 2023 · via Tripadvisor
Best trip ever!
By far one of the best trips I had with my friends, and the fact that we didn’t have anything to worry about because of the support and service J&T gave us! It was incredible!
事業者からの返答
What a trip guys! see you next time and get ready for round 2nd.
7
754mykec
June 27, 2023 · via Tripadvisor
Full Day Boat Tour
Great trip with great service. The crew took care of any and everything we needed and was fun and hospitable. Thank you!
事業者からの返答
Thanks a lot! buddy!
It was such a fun time.
I
Ivy_G
June 25, 2023 · via Viator
Do NOT book with this company! Classic bait and switch
We thought we were safe booking this JANDT Colombia tour with Viator, as we have had many positive Viator tours. This was by far the worst tour we have ever booked with Viator. If you wish to book a tour to the Rosario Islands, book through your hotel or the beach resorts in the islands directly.
We booked this tour through Viator and a representative, Dennis, from J and T tours reached out to tell us that we wouldn’t be able to go on the normal tour because it was booked up. Instead, he offered a tour that had an open bar, cabanas (see pictures he sent us), towels, and lunch. We agreed to this alternative tour in good faith.
When we arrived, we weren’t greeted with a drink or towels or a cabana or an open bar. We were greeted with hot, empty beach chairs and told that we had to pay for towels and drinks. The VIP section above had an open bar, cabanas, and towels, but we were informed that our tickets were for a classic ticket only (no towels, no alcohol, no cabanas).
We spoke with others from our boat and a staff member from the beach resort. We were informed that we had paid 30% more than the price of a VIP ticket and had received a classic ticket. I messaged with Dennis and asked him to fix the situation but he kept saying he was confused even though he was communicating in English very clearly. We had to have a kind, bilingual friend of ours call Dennis, our tour operator. Despite my messages, he kept saying he didn’t understand the problem and was confused. As soon as our friend threatened to call the police and report him and his company, he dropped the facade and agreed to fix our tickets. He called the beach resort and changed our tickets to VIP so that we were given all of the tour inclusions we had been promised.
This situation took almost an hour and by the time we were admitted to VIP, all of the cabanas were taken, except for the ones in the back next to the giant subwoofer and out of the view of the beach. We did not find this experience relaxing or luxury. Please do yourself a favor and do not book with this company.
事業者からの返答
Hello Ivy,
Thank you for your feedback as always we will use it to improve our service.
We are very sorry your experience was not as we usually do 5 starts, please allow me to give you a explanation.
You booked a trip to Gente de Mar, however as you noticed, the tour was confirmation pending since that resort it self is not longer available.
For that reason we contacted you and provide you the information about the new place and showed you the photos; in this case, the tour was correctly booked by the system and gave you the correct ticket, I (Dennis) sent you the wrong images and description due to be overwhelmed working with 4 groups (30 people at the same time).
As soon as I realized the mistake, I fixed it with the operator and the service was given.
We never had any conversation about police with the person on the phone who was so understanding and helped to expedite the process.
We would also let you know that every experience you book through TripAdvisor will be more expensive due to they charge their commission which is from 25% to 30% depending on the agreement between the company and TripAdvisor.
We will never overcharge a customer.
As you can evidence in our profile we are a very legit company that operate in the entire country and also in 2 countries abroad, sadly on this opportunity a human mistake resulted in a very disappointing experience.
If you visit the country in a next opportunity please contact us directly, we will be glad to provide some courtesies for you and your group.
We hope you had a good time in the end at the beach and visiting the city.
Best regards,
E
E8224HEcynthiac
July 22, 2022 · via Tripadvisor
A+ experience—thank you Marlon!!
We were a little nervous about picking a Rosario day trip after looking at the options and reading some of the other reviews for other companies’ trips. But we hit the jackpot! This was a perfect experience! Fantastic boat rides both ways (a little bumpy, but I kinda love that, and no one else got sick or seemed to mind much).
The island we went to had a couple of nice little separate beach areas, not too crowded, shady, and only a couple of local vendors trying to sell us stuff. We had a couple hours to rest and play in the water. Water is shallow all the way to buoys, but the bottom is pretty rocky and grassy. Nice lunch (warning: if you order the fish, it’s a full fried fish, head, tail, bones, etc. as is the traditional serving in Cartagena), then a couple more hours and we returned to shore.
Huge shoutout to the tour guide Marlon, who spoke very good English and went out of his way at every step of the trip to be sure that the handful of us who didn’t speak much Spanish were given the information we needed in English. Super nice and friendly! Thank you for making us feel so safe and comfortable!
1人が参考になったと回答
事業者からの返答
Thank you for your review!
We are glad your experience was nice!
C
camilocaldas
March 2, 2022 · via Tripadvisor
Perfect tour Beatiful and calm place
Wonderful tour. They offer a stay on a private beach, very safe, beautiful, quiet and with excellent infrastructure. Something much better than what I read in reports from other companies. There were towels and beds available on the beach. Very good lunch with vegetarian option. Showers and clean toilet. Punctual and well organized tour. Great communication from the team. I recommend it.
1人が参考になったと回答
事業者からの返答
Thank you for your review!
Cartagenaの類似ツアーを比較
最安値: Cartagena Street Food Tour: 10 Local Tastings in the Walled City — $52
最高評価: Cartagena: Private Walking Tour of the Walled City & Getsemaní — 4.9 (1,637 件のレビュー)
最短: Cartagena Street Food Tour: 10 Local Tastings in the Walled City — 2h 30分