This was a stressful tour, we started out 15 minutes late from pickup point. We never received the tickets for Windsor palace and so we had difficulty entering. After wasting 20 minutes we ended up purchasing 2 tickets, we only had an hour to spend in the palace. Hampton court went much better. For the 1100.00 dollars spent on this tour It was mostly a bust and very stressful trying to see these two beautiful places in such a short time
Good morning. Thank you for your review. We Provided you with your driver details, a day before your tour. We informed you that the meeting point is the lobby, but you decided to wait on the street. Your driver was inside the hotel looking for you, he arrived 10 minutes before pick up time. No one at the hotel could locate you anywhere, finally you contacted us saying you are waiting on the street. By the time the driver came to the main road and found you it was 15 past your pick up, but you cannot blame us for this. in terms of spending time in the palace and Castle, you spent over 2 hours in Hampton court palace and 2 hours in Windsor castle. If wanted to stay longer you could have contacted us, and we would have informed your driver, to give you more time, but you never contacted us. We cannot read your mind unless you tell us, what you need. If only you aliased with us then we can have allowed you more time.












