Really enjoyable and informative small group tour of this beautiful & important landmark in Florence! Our guide, Ivan, was super knowledgeable, as well as thoughtful and personable. Tour was just the right length.





古代メディチ宮殿に隠されたすべての秘密を発見するための経験。 この90分の間に、あらゆる隅々、あらゆる傑作、そしてあらゆる伝説を体感できます。これはルネッサンスがフィレンツェで始まった宮殿です。 ヴェッキオ宮殿は、メディチ家の昔の家であり、また現在および現在の政府庁舎です。 ガイド付きで90分で宮殿を訪問することは、建物の中に隠されている秘密、伝説、そして傑作を発見することを意味します。 Eleonoraのアパートメントから "Salone dei Cinquecento"まで、このツアーは建物全体を通ります。 忘れがたいことではない経験:ダン・ブラウンでさえヴェッキオ宮殿に恋をし、それについて彼の著書「インフェルノ」に書いています。
原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。
料金は日付によって異なります。表示は最安値です。
料金は2名で予約した場合の1人あたりです。1名で参加する場合は$221です。
人数が多いほど1人あたりの料金が下がります。
Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月14日確認)。
シニョリーア広場にあり、自治体の本拠地です。メディチ家がピッティ宮殿に移ると、コジモ 1 世メディチ公爵はここを邸宅とし、街の政治の中心地となりました。
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
Viatorの3,217件のツアーをExcurgoが比較(毎日更新)。
出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
Really enjoyable and informative small group tour of this beautiful & important landmark in Florence! Our guide, Ivan, was super knowledgeable, as well as thoughtful and personable. Tour was just the right length.
Beautiful artworks and frescoes demonstrating the greatness and power of the Medici. Fillipo was a great guide, effortlessly mixing history and artistic appreciation into an engaging 1:30 tour. Highly recommended!
The place is to be enjoyed with a guide. It is very worthwhile and you learn beyond just enjoying such a beautiful place visually. Highly recommended!
We had a great tour with a very knowledgeable and enthusiastic guide Francesca. I felt it was just the right length to give a good overview plus interesting details, but not overly long, especially considering it was extremely hot that day. Well worth the money.
Political intrigue and so much Medici history! You can’t visit Florence without learning about the Medici family and the Palazzo Vecchio is a key location in the family’s history, and the history of the city as well. Our guide Fabio was terrific! We enjoyed it so much we came back the next day and did the Secret Passageways Tour.
We walked off this tour today. DNF - did not finish…and we paid $65 per person. I have been on 30+ tours in 13 different countries, and this was the first one I have ever walked off from. Our tour guide was terrible. He could not keep time/pacing; he did not follow the his own tour company’s expectations; and we paid for an English tour, and it was not fully in English. I admire our tour guide - he is much smarter than I am for being able to speak multiple languages. However, the job requires a guide to be able to have a deep enough understanding of a language to communicate the story and history in an effective and engaging way. And sadly, I felt he did not have a deep enough grasp. He kept switching to heavy, full Italian sentences at times. It was a real struggle to try to follow the story. I love history - especially the Medici history. I have taken full college class work on the Medici women. It is really hard to bore me with history - I was so bored and could follow the story, and I even knew a decent amount to begin with!!! Our guide was also very disrespectful with the timing of the tour. It was made very clear by our pre-tour instructions that the start time was 5:15pm and anyone late would not be accommodated. Accordingly, we arrived early. In addition, our guide made it clear that we were the last tour through the palace, which closed at 6:30pm. He emphasized we would need to be efficient. He did not follow his own rule. We waited another 5 minutes for one more family to show up. It is now 5:20pm. And then, the tour guide spent 15 minutes talking outside the palace by the Neptune fountain. Now -5:35pm. Less than a hour to see the palace. We walked to the front of the plaza, and spent another 10 talking outside the palace. 5:45pm!! We paid to tour inside the palace, not sit outside in the plaza. We finally made it inside 25 minutes later. We made it to just the great room and now the tour guide was rambling. We made it another 10 minutes before we decided to the leave tour at 5: 55pm. I wanted to see the palace that we paid entrance into, and our tour guide was still going on in the first room. At this rate, we were concerned we would not get to see the entire palace. We left the tour guide and continued touring the palace on our own. The palace was beautiful. I recommend the experience, just not this tour guide. At one point we were in a walkway that overlooked into the great room. At 6:05pm - the tour had still not made it out of that room!! Luckily, we walked out at 6:31 and we had seen all the rooms. I am not sure if our other tour mates were so lucky. Im glad we walked off - at least we got to see everything! However, this experience was the biggest waste of money. I think you’re better off just buying your own entry ticket and taking your time reading the interpretive pieces. I am going to reach out to the company and ask they refund at least part of our tour. However- it did say nonrefundable. But, this wasn’t us arriving late. This was poor customer service and a bad product. We shall see what happens.
Good morning, We are sorry you did not enjoyed the tour. We replied this morning to your email and nobody said the tour was non refundable. The refund are managed by Trivadvisor/Viator, not by us directly, therefore you should ask Viator for refund. We did our best offering another tour free of charge but we haven't heard back yet. Best regards,
My guide was incredible and her local knowledge and expertise made the tour unforgettable. Must do in Florence.
Our guide was wonderful, and she provided a fascinating look at the palace and the Medici family - cool and interesting details.
Very poor communication, it started to rain half an hour before the start. In the square, we could not find the guide; ten minutes before the start time, I sent a message and they did not respond. When I was able to communicate to talk on the phone, approximately three minutes had passed since the start time, and they told me that they could not do anything, that I should try to locate the guide with a flag. In summary, more than 120 dollars down the drain.
Dear Edgard, We are sorry to hear that you were unable to join the tour. We understand that the weather conditions that day were challenging; however, the tour departed on time as scheduled, and the meeting point information, together with instructions on how to identify the guide, had been provided in advance. We would also like to clarify that we did not receive any messages from you before the tour started. Had you experienced difficulties locating the guide, we strongly encourage contacting us by phone before the scheduled departure time so that we could have assisted you while the group was still at the meeting point. When we were finally able to speak with you, the tour had already started and the group had entered the monument. At that stage, it was unfortunately no longer possible to join the tour or delay the experience for the other participants. While we regret your disappointment, we believe our team followed the established procedures and was unable to take further action once the tour had commenced. Thank you for your feedback. Kind regards
Informative tour of Palazzo Vecchio
| ツアー | 所要時間 | 評価 | 料金 | |
|---|---|---|---|---|
入場券付きフィレンツェのヴェッキオ宮殿のガイド付きツアー | 1h 30分 | 4.7 (273) | $63 | |
フィレンツェ ヴェッキオ宮殿:予約入場券と見学 | 1–2 時間 | 3.2 (25) | $56 | 見る |
フィレンツェ アカデミア美術館ツアー (入場券付き) | 1h 15分 | 4.8 (8,164) | $55 | 見る |
フィレンツェ・パラッツォ・ヴェッキオ ガイド付きツアー(チケット付き&メディチ家物語) | 1h 30分 | — | $205 | 見る |
フィレンツェ:入場券付きの1時間のアカデミア美術館ツアー | 1 時間 | 5.0 (21) | $57 | 見る |
フィレンツェ: アルノルフォ・タワークライムとヴェッキオ宮殿入場券 | 2 時間 | 3.5 (2) | $75 | 見る |
ヴェッキオ宮殿プライベート ツアー + アルノルフォの塔チケット | 1h 30分 | 5.0 (9) | $199 | 見る |