Good tour, but sound quality wasn’t good, missed a lot of information





_____ このガイドなしのウォーキング ツアーには、アゴラへの入場は含まれません。公式の音声ガイドではありません。入場料や開館時間についてはオンラインでご確認ください。 _____ この手頃なウォーキング ツアーでは、ツアー グループに参加せずに自分のペースで古代アゴラを探索できます。 • アテネの古代中心部で商人、哲学者、神々と交流する • プロデューサー、地元ツアーガイドのクリスティーナ・カランタニスの話を聞く • 1 時間以内にすべてを完了するか、途中の停留所に立ち寄ってください。 • 予約日の前後に無制限に使用可能 • 自宅でバーチャルツアーオプションを使用する 予約すると、「出発前に」に記載された手順と固有のコードが記載されたチケットが届きます。次に、VoiceMap アプリをインストールしてコードを入力するだけです。 アプリには出発点への道順が表示され、適切な場所に着いたら、ヘッドフォンを差し込んで「開始」をタップするだけです。 VoiceMap には自動 GPS 再生機能があり、ターンバイターン方式のルート案内が表示されます。オフラインでも機能します。
原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。
Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月15日確認)。
アテネの古代中心部で商人、哲学者、神々と交流しましょう
パナシナイアの道を通り過ぎると、女神アテナを讃えて毎年開催された有名な祭りについて聞くことができます。
オデオンのそばを通り過ぎると、ローマ皇帝アウグストゥスの義理の息子がアテネ人への贈り物としてオデオンをどのように建設したかを聞くことができます。
アレス神殿の前を通りながら、5 世紀の礼拝の様子を聞くことができます。
神殿の横を通ると、神々の鍛冶屋ヘパイストスの話を聞くでしょう。
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
Viatorの4,132件のツアーをExcurgoが比較(毎日更新)。
予約後の変更・取り消しは一切できません。 キャンセルされた場合、返金はできません。
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
Good tour, but sound quality wasn’t good, missed a lot of information
Scam, we showed up to the meeting point and it was closed. I took pictures of the door and have been unable to get my money back
Hi there, I'm sorry that you were unhappy with your experience. Please note that in the tour description, we do ask that you check the opening times for Ancient Agora and we state that the purchase of the tour is not an entry ticket. Can I ask, did you not receive the email and SMS with instructions we sent you when you booked? Can you email more information to support@voicemap.me? This way, we can identify exactly what went wrong.
It didn’t work, waste of my money! How can I get a refund? There are free guides by scanning a QR code at gate
Hi there, I'm sorry that you were unhappy with your experience. Can you email more information to support@voicemap.me? This way, we can identify exactly what went wrong. Did you not receive the email and SMS with instructions we sent you when you booked? We can troubleshoot the issue and process a refund if you email us your details. I'm sorry for your frustrating experience.
1 star. The directions provided for the meeting point and entrance are completely wrong. I spent 45 minutes walking in the wrong direction before finding the entrance on my own — only to arrive and find the gate already locked. I was not permitted entry to the ruins and left having wasted both my time and my money. This is not a one-off issue. Multiple reviews have flagged this exact problem and nothing has been corrected. That is unacceptable. I paid for an experience I never received. Do not book this tour until the operator fixes the directions.
Hi there, I'm sorry to hear about this experience. The directions to the meeting point haven't been an issue for most visitors on this tour, so I'd like to understand exactly what happened in your case. Could you email us at support@voicemap.me with more detail — where you started from and where the directions led you astray? That'll help us look into it properly, and we can sort out a refund from there. Thank you, Alicia
Easy to follow route. Very informative re Ancient Agora. Even included up-to-date information re change of entrance location.
The directions from the app did not take us to the correct meeting point. We had difficulty finding an open entrance. One entrance was closed. It was pretty good once we finally got inside.
Hi there, I'm sorry that you were unhappy with your experience. When you were having difficulties finding the entrance, did you contact VoiceMap support via email or telephone? We are contactable by both telephone and email, so we can provide support on an issues on site. Again, I'm sorry about the poor experience you had.
It was hard to get started. It says you will receive a code, but you dont. It was until I clicked the contact button where I found a message written with my code. Then once entered, the app kept crashing. So much that we couldn't even use it.
Hi there, Thanks for the detailed feedback. I want to clarify one part: it sounds like you did receive your code — it was there in the message you found via the contact button — so it wasn't actually missing, just not where you expected it to appear at first. That's still useful for us, since it means the way we surface that message could be clearer so people don't have to go looking for it. The app crashing once you'd entered the code is a separate, real problem, though, and I'm sorry it got in the way of using the tour at all. Could you email support@voicemap.me with your device type and the tour name? We'd like to look into what's causing the crash, and sort out a refund given you weren't able to use it. Thanks again for taking the time to explain what happened — it helps us fix things properly. Best, Alicia
The visit to the Ancient Agora was one of the highlights of our family time in Athens and much of that is thanks to our exceptional guide Christina! She transformed a collection of ruins into a vivid living story of ancient Greek life! She was knowledgeable with an ability to bring history to life. She didn't just recite dates and facts she painted a picture by bringing all the elements of history harmoniously together. The pacing of the tour was perfect neither too fast nor too slow providing us with plenty of time to explore and ask questions. She was attentive, enthusiastic and clearly passionate about the history which made the entire experience feel personal and immersive.
The audio tour was okay. My frustrations is that It wasn't made clear until after I purchased the tour that the entry ticket to the Agora was not included. In my opinion, that fact should be highlighted immediately.
Hi there, Please note that we include the following at the top of the product description: _____ This self-guided walking tour does not include entry to the Agora. It's not their official audio guide. Please check online for entry fees and opening times. _____ I'm sorry that you were unhappy with your experience. Can you email more information to support@voicemap.me? This way we can process a refund if you email us your details. Best, Helene
There aren't many group tours available for Ancient Agora, so having this audio guide was very useful and helpful in navigating the site. We saw a lot of people who looked lost or confused about what they were seeing. Important to note that you will be required to download an app and create a login. Save your data and time by doing all of this while on wifi. I liked how the app could track where you were on the site and the audio kicked in as you approached each important stop.
| ツアー | 所要時間 | 評価 | 料金 | |
|---|---|---|---|---|
アテネの古代アゴラ:ガイドなしの音声ツアー | 45 分–1h | 2.9 (14) | $15 | |
アテネの古代アゴラ:あなたの電話でのオーディオツアー(チケット無し) | 1h 30分 | — | $14 | 見る |
ローマのアゴラと古代のアゴラの電子チケット(オーディオツアー付き) | 4 時間 | 3.0 (1) | $50 | 見る |
アテネ、新古典主義の首都:セルフガイドウォーキングオーディオツアー | 1–2 時間 | — | $5 | 見る |
アテネのセルフガイドツアー100人の魅惑的なオーディオストーリー | 1 日 | 4.0 (6) | $3 | 見る |
伝統的なギリシャ料理:アテネのセルフガイド オーディオ ツアー | 1h–1h 30分 | — | $12 | 見る |
アテネのプライベートセルフガイドオーディオシティツアー | 1–2 時間 | — | $9 | 見る |