Great service. The only negative thing was, I arrived before my driver. I arrived at the stated time and waited about 20 minutes for my driver. Other than that, it was good.





当社の車両は、基本的な英語を話すドライバーとあなたの旅行に最適な選択です。 旅の時間が短く、快適に感じられます。 あなたの乗り物でリラックスしていると感じるだけで、輸送中に道端の風景を熟考するために心配事を残します。 私たちとの予約は、あなたが持っているでしょう: 1. 車両群は最新世代である。 2. エアコン完備、禁煙車両 3. 隠れたコストが不要 4. プロドライバー 5. 最安値のオファー 6. フライトが遅れた場合の待ち時間に余分な費用がかかりません。 7. プロフェッショナルで責任あるチームによる24時間365日のサポート
原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。
料金は日付によって異なります。表示は最安値です。
夕日の時間帯に:17:00発の回は日没時(今後数週間は17:23ごろ)にツアー中です。
Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月16日確認)。
このプライベートトランスファーには、フライトナンバーと、ホテル名、通り名、家の番号など、特定の降車場所が必要です。これにより、ドライバーは目的地を把握できます。 国内線到着の場合、当社ドライバーがお客様のお名前サインを持って到着ロビーでお待ちしております。 国際線到着の場合、到着ロビーを出て、外のピラー10でドライバーと待ち合わせてください。 タクシー詐欺に遭わないよう、知らない人に名前がないときは絶対に後をつけないでください。 緊急の問題や詳細については、WhatsApp +84-982-804-399までご連絡ください
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
Viatorの9,031件のツアーをExcurgoが比較(毎日更新)。
出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
Great service. The only negative thing was, I arrived before my driver. I arrived at the stated time and waited about 20 minutes for my driver. Other than that, it was good.
Excellent. Punctuality and responsibility. Communication before arrival to inform us about the transfer.
Driver was a no show after informing flight delay and new flight # claims they didn't receive. Had to take a grab.
Dear customer, we are so sorry to hear the story. However the feedback was very misleading and wrong. You gave us a wrong flight number (Korean Air 24, from San Francisco to Seoul, not to Hanoi). Once the booking arrived we sent the messages 2 times on Viator app asking for the correct flight number but no reply from you. And 5 hours later than the pickup time given you called us urgently (approximate 23:30) asking where the driver was. It was really impossible. Hope you will be more responsible and be honest about the posts. Thank you!
The driver was not waiting when we arrived and then took another 30 minutes to find him and get into the car.
Dear customers, We are sorry to hear this. Upon checking we found out that our driver waited for you patiently at the meeting point (the pillar 10 outside of the arrival lobby). The meeting point instruction was also written clearly in your voucher but you did not read it. We also tried to call you but your phone did not work. Until we got a call from a person at the airport saying that you were waiting inside the arrival lobby, the driver reached to your location right after that. We suggest that you should learn more about how to book online and read the voucher information carefully before giving the misleading feedbacks. Good luck!
If your flight is delayed : It has been my experience a couple of times that it has been difficult to find designated driver and even had to ring another pick up when our flights in vietnam were delayed over an hour the car wasnt at the pickup point to pick us up so we had to pay for another car when our first ride had already been paid for on line. In future i will not book and just get driver outside airport. Easier.
Dear, we are sorry to hear that you had to pay for another ride. Honestly, you booked a transfer to pick you up from the airport but you gave no information except your name and pickup time (no flight number, no hotel name for drop off, no contact number...,). At least you need to give us your flight number so that we can know where to meet you (at the domestic or international arrival terminal). Our driver arrived and waited for 1 hour and half but got no message or call from you even our hotline written in your voucher. Our team also sent messages to you several times via the app but no reply. So we hope that you should learn how to book a service next time. Thanks and good luck!
We booked a private sedan transfer from Noi Bai International Airport to our hotel, and the experience was very smooth. Mr. Tho was punctual and waiting for us on arrival, which made everything easy after a long flight. He was friendly, helpful, and handled everything professionally. The car was clean and comfortable, and the drive into Hanoi was relaxed and efficient. Communication was clear throughout, which gave us extra peace of mind. Overall, a reliable and hassle-free transfer service—definitely a great option when arriving in Hanoi.
It was very easy to schedule this transportation, communicate with the driver and locate him after picking up our luggage at baggage claim. When our flight was delayed by 3 hours due to a mechanical issue, the driver was still there and ready to drive us when we arrived.
No prior communication on pick up and no driver to meet at the airport. No support when calling or messaging until after I had arranged alternative transportation.
Dear, we are sorry for the pickup failure. The instruction was clearly written that the meeting point was at the pillar 10 outsie of the arrival lobby. However, you did not go there. Our driver was waiting there almost 1.5 hours but could not see you. Untill we saw your missed call. Once we called back via WhatsApp, you said you were in a taxi. You should give your contact in the booking so that we could reach you for pick up. You booked a service but left no contact. We sent a message via the app but no response from you. Good luck to you!
I booked a pick up for 5 people could only take 4 no help from company to send another vehicle to airport my daughter and her boyfriend had to get a grab which was another expense I also had a return transfer booked with them which I cancelled because of poor service and incorrect information
Dear, We are sorry to hear this. Howver, you should be honest with the posts. Your group has 5 adults and 1 child of 5 years old, plus 5 cabin suitcases and 5 bags. You should book a van but you chose a SUV option to save money. Once you met the driver and the car, the driver could not load all into the car. We suggested a solution that we would arrange an extra car with extra costs but you were very impolite giving bad words to us. You kept saying that you must have an extra car without extra payment and you keep threatening us that you would post a negative review if our team would not offer extra free car. Obviously it was your mistake, not our mistake so we would rather accept a wrong revenge from you rather than obey your unfair requests. This is not a right way to make money. We think that your negative post will not mislead others. The return ride was denied by our team. We hope that you stop doing this way to other operators. It is not very nice anfd totally wrong. You will get the outcomes in the future.
They never showed up to pick us up! She had to get another cab and pay again. This is not what we expect from Viator!
Dear customer, We are sorry to hear this. However, the story was not true. You booked an airport pickup but you canceled our service last minute. You also asked for a full refund but we said it was impossible under our cancellation policy. You should have accepted that instead of making your own story, It is really dishonest and unfair. Thank you.
| ツアー | 所要時間 | 評価 | 料金 | |
|---|---|---|---|---|
ハノイ空港ピックアップ(ハノイ空港からホテルまでのプライベートライド) | 40 分–45 分 | 4.6 (269) | $17 | |
ハノイ-サパ片道プライベート送迎(ホテル送迎無料) | 5h–5h 30分 | 4.6 (26) | $145 | 見る |
ノイバイのプライベートピックアップ空港送迎 | 45 分 | — | $27 | 見る |
ハノイ空港ピックアップ(空港からハノイのホテルまでのプライベートライド) | 35 分–40 分 | 4.7 (17) | $17 | 見る |
ハノイ空港からホテルまでの専用車送迎 | 45 分–1h | 3.9 (7) | $12 | 見る |
空港送迎付きベトナム 9 日間ツアー | 9 日 | 4.9 (49) | $990 | 見る |
7人乗り車でハノイ市内へ空港送迎 | 30 分–1h 30分 | 5.0 (5) | $18 | 見る |