They didn’t turn up
We booked and waited for two hours a and waited in the hotel lobby.
Tried contact unit no reply
事業者からの返答
Hello Ron Holloway,
We missed your booking. You booked the very last minutes and you did not contact us in advance. We found out that you messaged us when you were waiting for the pick up, no calls.
We contacted you since we find out that. We checked with you if you could change the date into the date after, and finally we informed the full refund.
We are so sorry for missing your booking and made you waiting. We would say we always try to do the best. And we also need your support. Please help us message in advance before the time the tour starts, especially when you made the booking (the last minute booking). That will help a lot. In case you can find our contact on the voucher, you can call or ask your hotel to make a call to check for sure, so that.
Hope we can host you another with a good experence.
Best regards,
Luong