Misleading Invoices, Hidden Fees, and Zero Accountability
I have used Transferz over 6 times for work purposes, but this will absolutely be my last.
I was recently discovered by accident ( checked my bank statements) that I was overcharged due to hidden fees that were never disclosed prior to payment. To make matters worse, the invoice was provided in my local currency. If the transaction had been billed in a foreign currency, an exchange rate difference would be understandable. However, because it was in local currency, these extra charges are completely unjustified. As a global platform, it is your responsibility to be transparent about any additional fees upfront.
Instead of taking accountability, customer service dragged the issue out for two weeks. They requested my bank statements, made me wait a full week, and then simply told me to "check with my bank," leaving the issue completely unresolved.
This lack of transparency and total disregard for a returning customer is unacceptable. I
strongly advise others to beware of their undisclosed charges and useless support.
7
70teea
January 18, 2026 · via Tripadvisor
Fantastic and friendly service! 5*
Fantastic service, coordinator was very helpful and kindly waited for us even after having to go through missing baggage claim! As soon as we landed I got a WhatsApp message from the coordinator signposting me to where our driver was waiting and where to find him.
Cannot fault the service and very grateful that the driver waited for us for so long as our luggage was missing.
Driver was pleasant and got us to our destination fine with no issues.
Would recommend and use again.
L
LUIS_S
October 2, 2025 · via Viator
Smooth and safe
It was very smooth. They also keep you on contact through whatsapp so you know where is pickup at the airport.
事業者からの返答
Dear Traveller,
Thank you so much for taking the time to leave us your feedback. We're glad you enjoyed our services.
See you on the next journey!
Transferz Team
N
Neha_C
October 24, 2024 · via Viator
Great!
Very helpful…. and accommodating. Looking to book again. The porter and driver were great. I am looking to book again.
事業者からの返答
Dear Neha,
Thank you so much for taking the time to leave us your feedback. We're glad you enjoyed your service in Dubai.
See you on the next journey!
Transferz Team
P
Paul_M
August 2, 2024 · via Viator
Transfer from airport (DXB) to Palm Jurmireah
Wonderful service and communications throughout. Attention to detail and on-ground crew was very professional
事業者からの返答
Dear Paul,
Thank you so much for taking the time to leave us your feedback. We're glad you enjoyed your Private One-way Airport Transfer to/from Dubai Airport.
See you on the next journey!
Transferz Team
A
ALP1991
March 7, 2024 · via Tripadvisor
Smooth and Efficient Ride from DBX to Hotel in Business Bay
As soon as I landed in Dubai (DBX), I received a WhatsApp message from Muhmmad welcoming me to Dubai and letting me know that he was ready for me. The airport was extremely crowded when our plane landed just after midnight. Getting through immigration took around 45 minutes. Muhmmad checked in on me every 15 minutes or so and sent me a photo of exactly where he was standing in the arrivals hall. I met him once I got my luggage. It turns out that he was the coordinator for drivers. After a 5 minute wait with him, he escorted me and two others to the car park and we each got into our separate cars. My driver was very pleasant and there were no issues at all in getting to my hotel. Side note -- the Uber waiting area was a big mess and I am glad that I did not plan to use Uber. I never saw the taxi line so I can not comment on that option. If I were to visit Dubai again, I would use this service.
事業者からの返答
Dear Customer, Thank you so much for taking the time to leave us your feedback. We're glad you enjoyed your Private One-way Transfer to/from Dubai Airport DXB.
See you on the next journey!
Transferz Team
O
OLIVIER F
March 1, 2024 · via Tripadvisor
Perfect
Perfect, reception at the airport
Spacious, air-conditioned shuttle
I recommend the contact and the appointment upon exit
事業者からの返答
Dear Olivier,
Thank you so much for taking the time to leave us your feedback. We're glad you enjoyed your Private Dubai Airport Transfer.
See you on the next journey!
Transferz Team
K
Kellye_P
February 6, 2024 · via Viator
Great service
The drivers were very professional and on time. They made sure we made it to our destination safely. I would use them again next time I visit Dubai.
事業者からの返答
Dear Kellye,
Thank you so much for taking the time to leave us your feedback. We're glad you enjoyed your Transfer in Dubai.
See you on the next journey!
Transferz Team
K
Kellye_P
January 25, 2024 · via Viator
Great service
Driver kept in constant communication till we found him in the airport. Very professional and friendly. Love the service. I will use them again.
事業者からの返答
Dear Kellye,
Thank you so much for taking the time to leave us your feedback. We're glad you enjoyed your Private One-Way Airport Transfer.
See you on the next journey!
Transferz Team
C
Cal_W
December 24, 2023 · via Viator
Disappointed
Couldn’t modify pickup time and our flight got cancelled from Paris to Dubai. We were put on another flight. We contacted the tour provider and they advised we couldn’t change our pickup time because we were arriving a few hours later.
事業者からの返答
Dear Cal,
First of all, we would like to thank you for taking the time in order to leave us your feedback.
Following your report on this case, we are sorry to inform you that the type of modification that you were requesting was within the 24hs from the original pick-up time and consequently, it could not be applied as per our Terms & Conditions. Hence, we were not able to proceed to modify the flight number and the new pick-up time.
We apologize once again for the inconvenience and we remain at your disposal for further queries.
Kind regards,
TransferZ Team