Never use this company!!!!! We waited in the airport at the designated pick up area for over an hour. I informed the company i was in front of Como restaurant . I was easy to identify since i was the only person in a wheelchair. They kept saying he will be there in 5 minutes for an hour. I want a full refund immediately
R
ROBERT_B
May 24, 2026
Driver almost left us at...
Driver almost left us at airport, after i called him, he td us where to meet him, he told us i had to do reservation with an hour later that my flight will arrive
事業者からの返答
Dear Guest,
Thank you for reaching us and we are sorry to hear you have an uncomfortable experience. Should you need further assistance, please contact us by email “qa@elifelimo.com” and provide the relevant order information so that we can investigate
Best Regards
I
IntrepidHathaway
April 16, 2026
Driver ditched us at direction of company owner.
New EU passport system implemented that took an hour to clear customs. No one expected this, lines were beyond our control.
Our driver bailed before we were even halfway through immigration. Really crappy company, don’t recommend.
事業者からの返答
Dear Guest,
Thank you for reaching us and we are sorry to hear you have an uncomfortable experience. Should you need further assistance, please contact us by email “qa@elifelimo.com” and provide the relevant order information so that we can investigate
Best Regards
D
Diane_C
October 24, 2025
Responsible driver. Trip to hotel was prompt & pleasant.
We met after customs at the airport, but communications would have been better prior to our flight, not after we landed and were testing our internet services. Most of our Viator services contact us a day or two before the event with details. Although it was a frenzy connecting in a new airport, the driver located us and her driving was wonderful and pleasant. We would work with this company again.
事業者からの返答
Dear Guest,
Thank you for your valuable comment.
We are glad that you had such a wonderful experience.
Kind Regards
G
Greg_P
September 20, 2025
Smooth Pick-Up and Drop-Off
Driver clearly communicated pick-up point when contacted by phone. Smooth ride to out Barcelona hotel. Thank you.
事業者からの返答
Dear Guest,
Thank you for your valuable comment.
We are glad that you had such a wonderful experience.
Kind Regards
S
SkippyMac
September 17, 2025
From Runway to Room, Seamlessly!
WONDERFUL EXPERIENCE! We were met at the airport exit from baggage claim and taken to our vacation rental in the Gothic Quarter in Barcelona. It was pouring down rain and construction everywhere. Our driver went over the top to get us as close to our destination as possible. No drama ….. just smooth sailing.
事業者からの返答
Dear Guest,
Thank you for your valuable comment.
We are glad that you had such a wonderful experience.
Kind Regards
L
Lawrence_H
August 31, 2025
Left at the airport
Please refund for non-pick up. We were left at Barcelona airport and had to take a taxi. You should pay the €31 for the taxi also.
事業者からの返答
Dear Guest,
Thank you for reaching us and we are sorry to hear you have an uncomfortable experience. Should you need further assistance, please contact us by email “qa@elifelimo.com” and provide the relevant order information.so that we can investigate
Best Regards
S
Sally_M
August 8, 2025
Dissatisfied
Our transfer car from the airport never showed up. We had previously confirmed our phone number. No one phoned ys to reconfirm, the number for us to phone was erroneous/no longer in service. They are refusing to refund our money
事業者からの返答
Dear Guest,
Thank you for reaching us and we are sorry to hear you have an uncomfortable experience. Should you need further assistance, please contact us by email “qa@elifelimo.com” and provide the relevant order information.so that we can investigate
Best Regards
K
Kara_S
July 3, 2025
Shady guy driving us and felt unsafe
We arrived and got a message right away. When we went to meet her, no placard with my name, no way of finding her. I called and still no girl. Finally found her and no ride. We had to wait 15 min for a ride. When he finally shows up it's a crappy car with a guy who starts shaming us for Trump attacking Iran. I felt very unsafe.
L
Linda_W
July 2, 2025
Driver arrived promptly,...
Driver arrived promptly, helped with bags, and was an excellent driver. Not much else to say—it was a taxi ride
事業者からの返答
Dear Guest,
Thank you for your valuable comment.
We are glad that you had such a wonderful experience.
Kind Regards
Barcelonaの類似ツアーを比較
最安値: Park Guell Skip-the-Line Guided Tour in Barcelona — $31
最高評価: Girona & Costa Brava Small-Group Tour with Pickup from Barcelona — 4.9 (8,241 件のレビュー)