Our guide, Jen, was delightful and the tour was fun, easy, and overall a great time! Highly recommend!
We are super grateful for your business and feedback. Glad you enjoyed!!





フォートローダーデールのヴェネツィア諸島の中心部で最も人気のあるツアーです。あなたはこのパドル旅行で大邸宅、メガヨット、帆船、海洋と鳥の生活と隠された小さな秘密の組み合わせを見るでしょう。日差しを浴びながら、これは簡単なレジャーパドルとして評価されています。
原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。
Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月17日確認)。
私たちは、ミドルリバーを通り、沿岸内の水路に沿って、そしてマングローブ、海ぶどう、時にはマナティーなどの南フロリダの大邸宅、ヨット、そして地元の動植物を見ているヴェネツィア諸島を通って行きます!
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
Viatorの496件のツアーをExcurgoが比較(毎日更新)。
出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
Our guide, Jen, was delightful and the tour was fun, easy, and overall a great time! Highly recommend!
We are super grateful for your business and feedback. Glad you enjoyed!!
This was a very relaxing kayak experience with an awesome setting. I felt safe and not rushed, enjoyed good conversation and lots of laughs. There was even some surprise entertainment for we paddled along side a bachelorette party on a boat with great music allowing us to dance seated with paddles held high!! It was a hot day and water was provided but also wearing the proper gear added to the comfort. There were 5 travelers and the guide, Jen. She made sure we were well informed about our route and how to master the wakes from the cruising boats. I would participate again!
Thank you so much Joan for your feedback. We are grateful for your feedback and for being an awesome guest!!
Excellent tour guide, was knowledge about the area and made the experience doable for everyone, incredibly leisurely tour, had all the gear and offered to stop for water, pictures, or sunscreen reapplication anytime.
Thank you so much for booking our tour. You guys were awesome and it was such a beautiful day for a great tour. We appreciate you and are grateful for your business!
You see it all. Beautiful homes, boats and mangroves. Guide is knowledgeable and makes sure your group is doing good.
Thank you so much for experiencing our tour. We appreciate your business and are happy you enjoyed!
We had a great kayak trip planned and the weather was not good so we shortened it and still got to see some fabulous homes, beautiful neighborhoods and had a lovely afternoon. Normally this is a 4+ mile trek and we cut it down to 2, we were not disappointed and will definitely go back again!
Thank you so much for coming out and experiencing the tour even though it was shortened. Look forward to doing a full tour with you guys in the future. We are super grateful for your business
Our guide, Mike, was slurring his words, had to stop to rest a lot, and didn’t tell us anything about the area. He also let two of our group get so separated that they didn’t know what to do when we got to a low bridge. We would have had a much better time with a different guide or even self-guided. I’d check who’s doing the tour before heading out. Avoid Mike.
HI Kerri this is Matt the owner Im extremely disappointed in hearing this feedback. I want to whole heartedly apologize for this experience. Customer service and satisfaction is our #1 priority and it burns me to hear this. If there is any future opportunities to make this up to you guys in the future to give you the best experience possible. We weren't aware of this as he arrived prior to the actual start if the tour. Our sincere apologies for this experience and this was handled internally and he was released.
The workers we interacted with communicated well and were helpful. The tour leader was knowledgeable and helped keep our group together. It was a nice loop to paddle in a relaxed pace
Thank you so much Jen. We appreciate your business
GREAT experience for experienced lake kayakers. Sea kayaks are slightly different, so there was an added challenge. Would do again.
Thank you so much Estelle for choosing our tour. Happy 2026
Had a great time with Jenna. Would definitely recommend and I’d go again! The weather was perfect and she knows the area well
Great to hear you enjoyed yourself. We appreciate your business
Guide was wonderful but the tour was not what we expected. We did not see any of the big mansions just a normal neighborhood of some smaller and larger homes. It was a lovely tour just not what was expected.
Thank you for your feedback. Although our response is delayed, when the wind direction is not in our favor and to avoid a struggle when going against the current, we have to switch the direction of our tour. We appreciate you trying and we apologize you didn't get to see the best of the area.
| ツアー | 所要時間 | 評価 | 料金 | |
|---|---|---|---|---|
フォートローダーデールカヤックツアー7島 | 2 時間 | 4.9 (153) | $101 | |
観光クルーズ付きトロピカルアイルでBBQディナー&ショー食べ放題 | 4 時間 | 4.2 (1,375) | $86 | 見る |
フォートローダーデール:コンボディールシュノーケルリーフ、カヤック/SUPマングローブ | 4 時間 | 4.9 (61) | $119 | 見る |
フォートローダーデールのトロピカルカヤックツアーとアイランドアドベンチャー | 2 時間 | 4.9 (49) | $99 | 見る |
フォートローダーデール : マングローブのカヤック/SUP、スナック&ドリンク付き | 2 時間 | 5.0 (23) | $75 | 見る |
セブン アイルズ ツアー & フォート ローダーデール マングローブ & ECO パドルボード / カヤック | 2 時間 | 4.9 (12) | $149 | 見る |
#1 VENICE OF AMERICA TOUR - Cold A/C 115' LARGEST IN LAUDERDALE! | 1h 30分 | 4.7 (2,310) | $32 | 見る |