excurgo
目的地ツアーブログ
優秀 · 5点満点中4.9128,000件以上の旅行者レビューに基づく
Powered byViator
excurgo

世界中の何千もの認証済みツアーと体験。信頼できるパートナーから追加料金なしで比較・予約できます。

企業情報
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
旅行者
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
探索
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
© 2026 Excurgo. Viatorを活用したツアーアグリゲーター。
プライバシー利用規約Cookie
ツアー/Punta Cana/プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ

プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ

4.2(35)Punta Cana3 時間
VIATOR1.0(3)TRIPADVISOR4.5(32)
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
+10 photos
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ

概要

所要時間
3 時間
料金
$45 / 人
場所
Punta Cana, ドミニカ共和国
評価
4.2 / 5 · 35 件のレビュー
言語
DE, RU, PT, EN
グループ
少人数(最大20名)
キャンセル
無料キャンセル
ホテル送迎
あり
確認
即時
チケット
モバイルチケットまたは印刷したチケットの受付可
事業者
Caribbean Sun Tours

説明

エンジンを始動して、忘れられない四輪駆動車の冒険に備えましょう!プンタ カナ北部の田舎道や小道を曲がりくねって進みながら泥を飛ばしましょう。 コーヒー、ココア、特別な地元のカクテルなどの地元の製品を試すために、典型的なドミニカの家にある4×4 ATVの停留所の後ろにあるプンタカナ周辺を探索してください。太陽と砂浜で楽しむマカオ ビーチを訪れてください。地下洞窟の若返りの海で泳ぎましょう。エンジンを回転させて、エキサイティングで忘れられない 4 輪 ATV アドベンチャーに備えましょう!降りて汚れる準備ができている人は、泥を飛ばしてください!ガイドがプンタ カナ北部の田舎道や小道をご案内します。 私たちの最初の目的地は、田舎の奥深くにある典型的なドミニカの家で、その地域の地元の製品、コーヒー、ココア、タバコを探索します.濃厚なドミニカ コーヒーを味わい、人気のママファナ ドリンク、ラム酒、ワイン、ハチミツの地元の万能薬をお楽しみください。

原文からGoogleにより自動翻訳されています。

催行日と料金

催行日
毎日
開始時刻
9:00、12:00、15:00
最短の空き日
10月4日(日)
大人 (11〜90歳)
$45
子ども (6〜10歳)
$20

料金は日付によって異なります。表示は最安値です。

Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月3日確認)。

ツアーオプション

4x4 ATV アドベンチャー (共有)

4×4 ATV共有: このオプションは、同じATVの2人用です。 送迎を含む

4x4 ATV アドベンチャー (シングル)

ATV 4x4 送迎を含む

旅程

Playa Macao
入場料込み15 分

マカオビーチは、ドミニカ共和国の東部にあるラアルタグラシア州にある公共ビーチです。白い砂浜、澄んだ水、そしてバギーや四輪のライダーやサーファーの人気の運命であるため、冒険を求める人々のために、地元の人々や訪問者に人気があります。

含まれるもの

含む
コーヒーとチョコレートの試飲
ホテルへの送迎
プロのガイド
マカオビーチとファラロン訪問
田井野洞窟、泳いで15分
含まない
記念写真(購入可能)
水着
日焼け止め
タオル

集合場所と時間

エル・サラド・アンテス・デ・レッガル・ア・ロス・オヨス・デ・モリーナ

旅行者の評価

4.2
35 レビュー
5
22
4
5
3
4
2
0
1
4

Punta Canaのツアーとの比較

  • 最低料金$45は、Punta Canaの同程度の所要時間のツアーの標準的な料金$57より21%安い

Viatorの2,657件のツアーをExcurgoが比較(毎日更新)。

重要情報

  • 心血管疾患のある方にはおすすめしません
  • 妊娠中の方にはおすすめしません
  • 背骨に健康上の問題がある方にはおすすめしません
  • 適度な体力が必要です
  • 運転の最低年齢は18歳です
  • マカオビーチの時間は約20分です
  • マカオの洞窟やビーチにはお土産の独立した供給者がいる可能性があることに留意してください。
  • カリビアンサンツアーに連絡して、ホテル情報を提供する必要があります。
  • whatsappまたはImessageでお問い合わせいただければ、迅速なコミュニケーションが可能です

キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

1日前以上100%の払い戻し
0〜1日前まで0%の払い戻し

レビュー(35)

A
alonas920
November 12, 2023
AMAZING!

JB was an amazing tour guide! This has been the best excursion we have done in the Dominican Republic. HIGHLY recommend

R
Roudy_L
March 28, 2023
The worse experience they...

The worse experience they don’t pick you up the meet up spot was a lie I went there they oh no we change it last min i end up not doing it

事業者からの返答

We regret that you had a negative experience with our service. However, we would like to clarify that we did not change your meeting point, but you contacted Viator's support and they gave you a different schedule than the one we offer. We are concerned that you described our experience as the worst, since you didn't even get to do the tour. We strive to offer an exceptional experience to all our customers and hope to have the opportunity to serve you in the future.

M
Monique_A
November 28, 2022
Scam, terrible service.

This was the worst service. The address on the ticket is incorrect, then we texted the wats app number and was given 2 other incorrect addresses. At this point the time was past the meet up time. They then said it’s nothing they could do.

事業者からの返答

Hello Good afternoon. We would like to know why it says that we are scam if at all times we were in contact via WhatsApp? when a people is going to scam you never provide true information about the place of departure, we sent you the address that we always send to all our clients, if your driver who you took did not know how to get there, his duty was to give you our telephone numbers so that we could help you get there. Another thing is that if we were scam we would not have authorized the refund when we received the support email from Viator. Since your review wroted is not true, we are going to take legal action since your comment harms our company.

2
208darleenc
October 3, 2022
So much fun!

My friend and I did this excursion and I had more fun than I was even expecting. Thomas was our tour guide and he was very nice. They had a cameraman taking photos. I viewed the photos and they were very nice, but the prices kept changing which made me decide not to buy them. Also, what happened to the days when your pictures were printed? They wanted to e-mail me the pics but I do not have an international plan and there was no way I felt guaranteed to receive them. (Already got scammed by another place that sent me pictures of total strangers!) Other than the pictures (which the booking did clearly state were not included) I had an awesome time on this excursion! The hotel pick-up was accurate to the minute, no transportation problems. Someone did reach out to me the day before the excursion to say my time was not available. I did purchase this quite a bit in advance but they offered another reasonable time on the same day so all in all it was fine.

事業者からの返答

Thank you for taking the time to write a review. We're glad to hear that you had an awesome time on the excursion, and that Thomas was a nice tour guide. We're sorry to hear that you had some issues with the prices photos. Our company provides a cameraman to capture your memories during the excursion, and we offer the option to purchase the photos afterwards. We apologize if the prices were not clear or kept changing, and we will work on making sure that this issue is resolved in the future. We understand your concern about receiving the photos via email, and we apologize for any inconvenience. We can assure you that our company takes the privacy of our customers very seriously, and we will do everything we can to ensure that your photos are safely delivered to you. Thank you for choosing our company for your excursion, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future

C
CatrinaC1975
September 2, 2022
Be careful.... check with your hotel

I was always told it's cheaper to get excursions on your own. I tried that with this company and never again. All resorts have pick up locations and this company didn't pick up at the designated spot. Their pickup location was away from the hotel (although it clearly states hotel pickup) an area before you get to the resort without wifi. As a result, even though I communicated my location with the company 25 minutes before my designated pickup time hoping to be guided to the right spot using the text chain they created I wasn't picked up. Then they didn't want to refund me which is the obvious thing to do in this case. Extremely bad customer service!

事業者からの返答

Actually we have the conversations that our support team had via whatsapp where they told you the pick-up time and place, you decided to leave 25 minutes after the pick-up time, so if you missed the ride due to negligence it is not the fault of our company transportation. Remember that you told us by whatsapp 10 minutes after the pick-up time that the transport was still at the meeting point. We may not be the best but at least we don't lie to customers in our reviews.

M
Myleka S
March 17, 2022
Adventure at its best

Thomas our tour head was awesome as well as our camera guy. I can’t remember his name but he made our pictures look fire. Steven at the coffee plantation was very down to earth and informative. This was a pretty good excursion. I would advise you get the Polaris because it sits up higher unless you like the mad mud splatter and don’t wear anything you want to wear again.

事業者からの返答

Thanks for take your time to leave your experience with the world, We are glad to hear you had a good time during your activity, the photographer name is Wilson and he do his best to take the best pictures ever..!! We hope to see you again. xoxo

W
W8539NNjoseph
January 22, 2022
Needs Improvement

It was a nice trip. The photographer was very bothersome to take our pictures even though we repeatedly told him that we’re not going to buy the photos. Especially on the beach, which wasted some of our time considering we only had 15 minutes there. I expect the locals to bother us, not someone who is with the actual company that we paid for. We were on an ATV but the ride was too slow, there should be an ATV guide leading in front, not the buggy, it’s too slow and makes it boring.

事業者からの返答

All our staff have orders not to disturb our clients during the activity, so we were forced to warn the photographer since it really is an independent company. Regarding the speed you mention, we remind you that this is an activity that offers an experience in which you can meet different points of attraction and not a professional race, for security reasons it is not allowed to drive recklessly. Thanks for his comment and we are sure that something like this will not be repeated again. Greetings

C
carolaabdallah
September 10, 2021
Wonderful attention

The truth this experience has been magnificent, we have definitely loved it in its entirety, we went with the family and enjoyed it like never before, the attention from the beginning to the end was complete and without inconvenience, they were always watching the whole group and they did not let anything pass definitely I WOULD REPEAT IT!!!

事業者からの返答

Muchas gracias por su comentario..! Nos sentimos muy agradecido al saber que la hemos podido llenar todas sus expectativas.. Fue un placer tenerlo con nosotros, esperamos verle de nuevo..!!

L
LightPacker629652
April 9, 2021
A DREAm

It was a great adventure, awesome people since arrival and departure. Pick up time on time they were waiting for us before we got to the point of picking up. I will do it again without a doubt.

事業者からの返答

We're really glad to know you enjoy your trip with us, we always try to give our best to see you happy. Thanks for your support and we hope to see you soon

2
253ramazanu
January 3, 2020
Activity

It took less than the promise, but otherwise top day! Was definitely worth it I would say do!

$45/ 人
4.2(35)
所要時間3 時間
言語DE, RU, PT
確認即時
Viatorで空き状況を確認 →
Viatorの公式サイトで予約
無料キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

最安値保証 — パートナー間で比較
公式パートナーサイトでの安全な予約
Excurgoサポート 24/7

Punta Canaの類似ツアーを比較

  • 最安値: ATV and Buggy Adventure with Water Cave and Beach in Punta Cana — $20
  • 最高評価: Punta Cana Buggy or ATV Tour with Macao Beach, Cave and Tastings — 4.9 (1,965 件のレビュー)
  • 最短: プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ — 3 時間
ツアー所要時間評価料金
プンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディッププンタ カナ アドベンチャー: オフロード 4x4 ATV - 洞窟とマカオ ビーチ ディップ3 時間 4.2 (35)$45
ATV Adventure to Water Cave and Macao Beach in Punta CanaATV Adventure to Water Cave and Macao Beach in Punta Cana4 時間 4.8 (3,428)$38見る
ATV & Buggy adventure in Punta Cana + Water Cave + Macao BeachATV & Buggy adventure in Punta Cana + Water Cave + Macao Beach4 時間 4.8 (2,345)$32見る
Punta Cana Buggy or ATV Tour with Macao Beach, Cave and TastingsPunta Cana Buggy or ATV Tour with Macao Beach, Cave and Tastings4 時間 4.9 (1,965)$25見る
ATV and Buggy Excursion 4x4 in Punta Cana with Water CaveATV and Buggy Excursion 4x4 in Punta Cana with Water Cave3–4 時間 4.9 (761)$25見る
Punta Cana: Horseback Riding, ATV Adventure, and Cave SwimPunta Cana: Horseback Riding, ATV Adventure, and Cave Swim4 時間 4.8 (741)$77見る
ATV and Buggy Adventure with Water Cave and Beach in Punta CanaATV and Buggy Adventure with Water Cave and Beach in Punta Cana3–4 時間 4.5 (352)$20見る
料金$45
4.2(35) 無料キャンセル
空き状況を確認