Gonzalo and Mihai were really nice and welcoming despite a foggy day. great experience





ユネスコ世界遺産に指定されているテイデ国立公園の端まで、風光明媚な舗装された山岳道路をガイド付きのクワッドアドベンチャーで走ります。 昼間のライドやゴールデンサンセットの出発を選べます。途中、パノラマビューで停車して写真撮影もできます。 少人数のガイド付きグループ、車両ごとの簡単な予約、経験不要で、テネリフェの火山の中心部を探索する準備ができているだけ。 安全上のルールにご注意ください:安全上の理由から、携帯電話、カメラ、貴重品は乗車中、備え付けのロッカーに預け、終了時に返却する必要があります。これに基づいて乗車を拒否したゲストは払い戻しを受ける権利はありません。 また、暴力、アルコール、薬物に関する厳格なゼロトレランスポリシーを運営しており、そのような場合でもエクスカーションの開始を拒否する権利を有し、返金はいたしません。
原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。
料金は日付によって異なります。表示は最安値です。
夕日の時間帯に:18:00発の回は日没時(今後数週間は19:19ごろ)にツアー中です。
Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月23日確認)。
ユネスコの世界遺産に登録されているテイデ国立公園を目指して登る、風光明媚な舗装された山岳道路をガイド付きクワッドライド。 松林や火山の景色を眺めながら、許可される展望台に立ち寄り、島やテイデ火山のパノラマビューを楽しみます。
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
Gonzalo and Mihai were really nice and welcoming despite a foggy day. great experience
Very beautiful, I had so much fun
A beautiful experience on the roads of Teide to be repeated, and above all, the guides were very kind and friendly.
I had a great time, especially with the very nice instructors
Booked the quad bikes with my partner, looked good from the pictures, and in the description it mentioned they would contact us in regard to getting a transfer. We were never contacted about the transfer so we had to book a €45 taxi there. Once there the place looked run down, the staff were rude and we felt belittled by the way we were spoken to. The guides kept trying to push extra upgrades onto us which we didn’t accept as we had spent so much money getting there. There was lots of extra costs which we weren’t aware of, €15 insurance, €30 photos. The trip itself wasn’t bad, we stopped many times just to take pictures or pull over for cars, it was a very hot day so these stops felt unbearable we were too warm and we weren’t allowed to bring water with us. Once we hit the last stop we were offered water and a pack of crisps, only 1 flavour which was slightly underwhelming after it was advertised, however this stop had to be cut short we only stopped for 5 minutes maximum not giving us enough time to eat and drink. After it had ended we asked to have a taxi booked as we weren’t able to phone up ourselves, to which the receptionist replied that she wouldn’t if we wanted to get back we’d have to spend €50 on the shuttle bus, which is more expensive than a taxi and would take a lot longer so we declined. We asked again if they could book a taxi for us and they declined. The shop then locked up and we were left stranded for an hour until we were able to get a taxi. Overall, the actual quad bikes themselves weren’t too bad and we would do it again with another company however this company were money grabbers and very rude throughout.
Dear customer, at the time of booking, you were publicly and very carefully advised of the extra OPTIONAL upgrades and/or damage wavers. Only because you did not read, it doesn't mean that you were cheated. We did deliver what we have promised, only that was what you have paid for: the small quad. You cannot complain of that, only because other customer have chosen a larger and more powerful vehicle, paying for the upgrade, as that vehicles cost much more as for buying and operating. Of course pictures cost money, as we pay for the photographic equipment. You did book to drive a quad, not for a photographic session. We did contact you via whats app to offer transfer, but you did not bother to read the text, only 30 minutes before the start of the excursion you answered, when nobody could organise transfer for you anymore. Please read before buying, it's common sense, otherwise, complaining after, makes no sense. We wish you a great holiday!
Terrible experience, after spending €400 and we were 2 couples, after the purchase we had to pay for insurance right there on the spot, they took some photos of us and wanted €30, after we spent €400 they didn't even want to accommodate us with a better price, the staff is not friendly at all. I do not recommend it, go to other agencies that even include the photos in the price or at least give you some photos at a good price.
Dear customer, please read before buying. Everywhere all over the world damage waver is an extra charge, or you pay for the damage of the vehicle, in case you do damage it. Pictures come with costs, so yes, we charge for that as well. Upgrades come with costs, so yes, we charge for them. But everything is optional, you are free NOT TO PAY for them, and you still get what you have paid for, which is driving a quad up to Teide. Paying economy does not give you access to business class, nor gives you the right to complain about not getting that accesed, sorry for that. Thanks, and have a great holiday!
NOT RECOMMENDED — VERY DISAPPOINTING EXPERIENCE When we arrived at the meeting point, our first impression was already very negative. The place looked dirty and poorly maintained, it was extremely hot inside, and right at the entrance there was a huge Pornhub logo. We found it vulgar and completely inappropriate for a tourist company, and it immediately made us question the professionalism and seriousness of the business. But things got much worse when we were told what we had actually booked for €120. The person dealing with us spoke in an almost imperative tone about the upgrade. It didn’t feel like we were being offered an optional extra; it felt like we were being told that we had to pay more if we wanted to have a decent experience. The vehicle we had already paid for was presented as uncomfortable and almost as if we had made a mistake by choosing it. Then came the insurance. We were strongly encouraged to pay for additional insurance, again in a way that felt more like pressure than a genuine optional recommendation. We were told that if we didn’t take the insurance and something happened that was considered to be “our fault,” it would hurt our pockets. The problem is that what exactly constitutes “our fault” is ultimately determined by them, as far as we understood it. That is an incredibly uncomfortable thing to be told after you have already arrived and paid. Instead of simply explaining the insurance options and their conditions clearly beforehand, the message felt like: pay more, because if something happens, you could end up paying dearly. And this was not the only unexpected extra. There were also additional fees for paying by card. None of these costs were made sufficiently clear to us before the excursion. In our opinion, this is a terrible way to sell a tourist activity. You arrive expecting to enjoy an excursion, and instead you are immediately confronted with upgrades, additional insurance and extra charges, while being made to feel that refusing them could have serious consequences. The whole process felt extremely uncomfortable and, frankly, dishonest. And honestly, our recommendation is simple: rent a car instead. You can drive roughly twice as fast as the quads on appropriate sections of the route, rather than being stuck in a slow convoy. You have air conditioning, much more comfort, much more freedom, and you can stop at the countless free viewpoints around Tenerife. And this is the important part: you actually have time to see what you came to Tenerife for — the Teide and the incredible landscapes around it. For us, driving yourself is safer, more comfortable, more flexible and much better for your wallet. You can see practically the whole Teide area, stop wherever you want, enjoy the views and do it without being pressured into paying for upgrades and insurance you weren’t expecting. We would absolutely not recommend this excursion based on our experience. Save your money, rent a car and enjoy Tenerife at your own pace.
Thank you for your feedback — we'll address the points raised. The sign at our meeting point is our own registered brand logo, HUB Excursions; it is simply our company identity. On pricing: the larger-engine quad and the optional insurance are optional, and their prices are shown before booking — none of it is compulsory, and our staff are instructed to present these as free choices, never as pressure. Our tours run on-road and guided because they cross Teide National Park, a protected UNESCO World Heritage site where off-road riding is prohibited for every operator; the group pace and set speed are safety and legal requirements, not a restriction we impose by choice. We're sorry the experience didn't match your expectations, but the way it is described here does not reflect how we operate or how thousands of our guests experience the tour. — HUB Excursions team
A HUGE JOKE! We booked a quad for an excursion in Teide National Park. We booked at the last minute and therefore took the last agency that had space. We should have seen the disaster coming. Arriving on site, we discovered the company's logo (which was not visible when we booked), which was simply the Pornhub logo. An unpleasant welcome, errors regarding the rentals, fees for paying by card, and absolutely useless insurance... This excursion promised 3 hours of quad biking with a snack and drinks. 3 hours of quad biking without specifying that we would not go faster than 25 km/h on a national road with 3 breaks of 30 minutes, so 1 hour and 30 minutes of doing nothing. During these breaks, the instructors pressured us to take photos with their camera; it was to our great surprise that we saw these €30 photos were at a preschool level (backlit, poorly framed, taken at the moment we closed our eyes), and finally, the snack was equal to a can of Pepsi and a bag of chips, so I might as well say I would rather go home and have a real snack. Furthermore, they offered us a good review in exchange for a few free photos, which proves the dishonesty of this agency.
Merci pour votre retour, auquel nous repondons directement. L'enseigne a notre point de rencontre est notre propre logo de marque deposee — HUB Excursions —, rien d'autre que notre identite d'entreprise. Concernant les tarifs : le quad plus grand et l'assurance sont optionnels et affiches avant la reservation ; rien n'est impose. Le parcours se fait sur route et en groupe guide car il traverse le Parc national du Teide, site protege classe a l'UNESCO ou le hors-piste est interdit a tous les operateurs ; l'allure et la vitesse sont des exigences de securite et legales, pas un choix de notre part. Les photos sont un service optionnel et separe. Nous regrettons que l'experience ne vous ait pas plu, mais la description faite ici ne reflete pas notre facon de travailler. — L'equipe HUB Excursions
booked quad hub to go to do teide sunset, really enjoyed it, was full of couples though so as a solo traveller was a little lonely but didn’t fase me. travelled up the mountain with 2 stops, amazing going through the cloud with different weather conditions , they supply helmet and jackets which it does get a bit chilly. when we got back got a drink and snack. If you love a sunset you will love this
Thank you so much for the lovely review — we're so glad you enjoyed the sunset and the ride up through the clouds! Hope to welcome you back. — HUB Excursions team
The best experience. Without a doubt, one of the best activities I have done on the island. The quads were in perfect condition, and the team was very professional, friendly, and attentive from the very beginning. The route was spectacular, with stunning landscapes. The guides explained everything clearly and made the experience fun and safe for everyone. Thank you very much to the entire team for making this day an unforgettable memory.
¡Muchísimas gracias por tu reseña! Nos alegra enormemente que disfrutaras de la ruta, de los paisajes del Teide y del equipo. Cuidamos mucho el estado de los quads y la seguridad de todos, así que es una alegría leerte. ¡Esperamos verte de nuevo por Tenerife! — Equipo HUB Excursions
| ツアー | 所要時間 | 評価 | 料金 | |
|---|---|---|---|---|
テネリフェ:テイデ山ガイド付き四輪バギーツアー 3時間 | 日中または夕暮れ時 | 3 時間 | 2.8 (23) | $115 | |
テイデサンセットクアッド旅行 | 3 時間 | 4.9 (121) | $183 | 見る |
テネリフェ島:テイデ山四輪バギーツアー(昼間または夕暮れ時) | 3 時間 | 5.0 (18) | $126 | 見る |
テネリフェ火山のクワッドでの日没、または日中 | 2–3 時間 | 4.9 (52) | $133 | 見る |
テイデ国立公園クワッドツアー(3H) | 3 時間 | 4.1 (35) | $183 | 見る |
日没のテイデへのクワッドアドベンチャー | 3 時間 | 3.9 (52) | $166 | 見る |
クワッドツアー(オプション:テイデ山の朝またはサンセットツアー) | 2–3 時間 | 4.5 (29) | $113 | 見る |