They couldn’t accommodate us. Took our money gave no solutions. Rainy season no busses or Ubers causing us to be late to our dinner reservation at 6pm ( it's a ALL DAY PASS they close at 10pm) arrive there at 6:25pm they stated there’s no point in going to dinner because it ends at 7pm. Lost a band in the hot tub went to the front desk to request another one they charged us $50 to replace it. SCAM !! Support the locals they have better hospitality
事業者からの返答
Dear Ms. Tatyana,
We are sorry to hear that you had a negative experience. However, we would like to clarify what happened regarding your reservation.
Your original reservation was for September 18th. You contacted us approximately two hours before your scheduled entry time of 5:00 PM and explained that, due to a personal situation, you would not be able to arrive as originally planned.
Our modification policy clearly states that changes must be requested at least 24 hours in advance. Despite this, we made every effort to assist you and requested an exception so that your reservation could be changed to the following day. This exception was approved on the understanding that you would arrive at the establishment at 5:00 PM on the new date.
Unfortunately, you arrived later than the agreed time. We understand that unexpected circumstances can happen, which is precisely why we made every effort to accommodate your situation beyond the terms of our policy.
For this reason, we are disappointed that our efforts to assist you have been portrayed negatively. We believe it is important for future customers to have the complete context, including the fact that the original request was made only two hours before the scheduled entry and outside the established modification period.
We always do our best to be flexible and assist our customers whenever possible. However, situations like this also remind us why clear cancellation and modification policies are necessary and must be applied consistently.
Sincerely,
Customer Service Team
4
457denat
September 2, 2026
Great option for family fun
This was an amazing experience! The little pools along the way were spectacular and the slides were incredible
M
Maria_P
August 5, 2026
Great day
Once in a lifetime experience. We had a good day relaxing in the many pools available as well as the slides
J
Jeffery_K
August 4, 2026
Baldi thermal springs is...
Baldi thermal springs is a relaxing day of soaking in the perfect mineral enriched water. Highly recommended.
K
KRnycgirl
August 2, 2026
Post hike soak with few crowds
We went around 5 pm on a weeknight and really enjoyed the hotsprings. It seems to be a place for lots of families and many had cleared out by that time so we had many pools nearly to ourselves. After a hike that morning exploring the different pools was just what we needed.
J
Joe_B
July 29, 2026
Fantastic day to spend...
Fantastic day to spend with our family of 5 kids! The slides and all the different pools are super fun to explore and discover.
T
Terricinia_S
July 21, 2026
Great Experience!
We enjoyed all of the different hot springs. The food and drinks are also very good. Highly recommended!
T
Travel13620330561
June 1, 2026
Poor customer service.
Their website had open available spots for June 1st. So me and my husband booked the spots. It did not tell us until after we checkout and paid that it was for June 2nd. I called the company in confusion because we are leaving the 2nd to fly home so I know I booked for June 1st and it said June 1st. They told me basically oh well there are no spots available, they can not squeeze us in and they won’t refund us. They told us they would update the website meaning it was their mistake but still would not refund the money. Rip off.
C
Culture26010144810
May 20, 2026
Family fun day exploring hot springs & water slides
We recently went to Baldi on a day pass while on a family trip in Costa Rica. We are a family of 4 with 2 kids (ages 9 and 12) and 2 adults. We pre-purchased our passes because we had heard it could be really busy and wanted to avoid lines- however we were shocked that there was no line or wait at all. It was actually shockingly not busy at all or at least didn't seem to be to us!
We arrived for around 9:00 a.m. (or whenever it opened) and stayed until about 7:00 p.m. We had an absolute blast exploring Baldi and all it had to offer. We visited every single hot spring and feature it had to offer. The kids didn't get bored for a single second and really loved the little hidden nooks, waterfalls and pools. Of course they LOVED the kid's area, especially the extreme waterslides and went on these for the majority of the day.
I will say, we are a very adventurous family who loves roller coasters and waterslides more than most and the waterslides at Baldi are no joke. The 3 more extreme slides are very intense especially the one middle one- so take the warnings with caution and beware. That said- I could sit in the pool at the bottom of that slide and be entertained for days on end watching people shoot out of it and their reaction!!
There is a Baldi kid section as well that would be suitable for younger children- it wasn't as big but definitely fun for the little ones! I did find however that for the fun kids stuff it's sort of little-kid ish or very extreme!! Not much in between- although you do have endless pools to explore as well.
We had lunch at Baldi and ordered in the pool towards the front entrance. It was easy and very delicious. The kids were very happy with the food as well. We also had drinks throughout the day too and they were also yummy!
I would highly recommend checking out Baldi for the day, especially if you have children or like water slides! You can also change your towels for fresh ones whenever needed which is really helpful when you are there for the day, especially if it's rainy like when we were there!
Oh- and speaking of the rain... we weren't bothered at all by the fact that it was a pretty rainy day since we were wet and in pools all day. That said, there are some pools and large areas that are well covered too- so you can get some reprieve from the weather if you like!
事業者からの返答
Thank you so much for your wonderful review!
We're thrilled your family had such an amazing day at Baldi — from the extreme slides to the hidden pools and waterfalls. It's great to hear the kids stayed entertained all day long. We truly appreciate you sharing all those helpful tips for other families. Thank you for visiting us, and we hope to welcome you back again soon!
H
Heather_W
May 19, 2026
Book directly with Baldi
First time doing Baldi Hot Springs. We are a family of 5 with three small children. The place is a 10/10. The thermal pools range from warm to very hot. Our kids loved that all the pools were warm and they even had slides. Food at the sit down restaurant was very good. Food at the buffet was okay. Bring CASH to “borrow” towels. $10/ per towel. Also, don’t book through travel app. The hotel will not be able to find your reservation. Purchase the tickets directly from Baldi. We made this mistake and had to wait 30 mins while they tried to contact the third party that booked the tickets. The hotel said they’ve been having major issues with third party companies not sending the reservation details.
Overall, amazing resort. Go if you’ve never been!
事業者からの返答
Thank you for your visit!
We truly appreciate your feedback and are so glad your family enjoyed Baldi. Thanks again for sharing your experience!
La Fortunaの類似ツアーを比較
最安値: Authentic Coffee and Chocolate Tour at North Fields — $46
最高評価: Upper Balsa River White Water Rafting Class 3/4 in Costa Rica — 5.0 (1,993 件のレビュー)
最短: Sloth Watching Tour in La Fortuna - Wildlife Experience — 1h 30分