Cancelled at last minute. No intimation or email or call. Had confirmed the trip previous evening. Called them multiple times but no answer. Then viator support informed that they have cancelled
事業者からの返答
R E V I E W F O R W R O N G C O M P A N Y
Dear Mr. Patel,
Thank you for your feedback. We would like to address the situation in more detail.
Your booking for the transfer from Maiori to Bari was confirmed, and all the conditions were clearly agreed upon. You requested a five-hour stop, including four hours in Matera and one hour for lunch, which was confirmed and scheduled according to your request. Our partners in Italy are known for their professionalism and thoroughness and service from us WAS provided 100%!
Everything was prepared according to the original agreement. We understand that you mentioned having trouble reaching us by phone, but all our lines were available, and we did not receive any communication indicating any issues and we are almost 24/7 available. Viator, or our team, also did not receive any official cancellation request from our side, so the mention of the service being canceled is inaccurate.
Our goal is to ensure the highest level of customer satisfaction, and we would like to resolve this issue promptly.
Thank you, and please be sure what company you rate. We doing hard and everyday we provide 20-30 long distance transfers around Europe, the customers are number one for us and we are sad if people make rate for mistake of other company.
Best regards, Jan
The Europe Journey Team