The driver was om time and got us there fine. But we dis not recibed the Entry Tickets to Dianey Sea. No QR cose nor help from Viator
事業者からの返答
We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced during your recent ride , we checked with our driver seriously, We have sent the e-tickets to Viator customer service on December 14th . we understand that the service fell short of your expectations, and for that, we extend our sincerest apologies. Your feedback is invaluable to us, and we assure you that we will take this opportunity to enhance our service quality.
M
Malcolm_M
August 20, 2025
Terrible Support
Viator support is terrible. They change agents every 2 mins so you need to repeat everything. We couldn’t get because they didn’t get tickets organised. Every agent tries to upsell you and if they can’t they end the conversation and someone else equally as useless takes over. Sooooo disappointed for a $1000 booking. What’s happened to Viator?
事業者からの返答
We appreciate that you are reaching out to us and would like to express our sincerest apologies regarding the issues the customer encountered. It's deeply disappointing to learn about this experience, and we take all concerns seriously.
We investigated this matter carefully, we confirmed with our driver that he met you successfully and the tickets were sent to you and were used, we have reached you through whatsapp, if there is anything we can assist, please kindly reply our message. Apologize again for any inconvenience we may caused
M
Michelle_A
August 14, 2024
Great experience
Great experience once the QRF scan tickets were available. Nice people and helpful. Drivers were very polite and courteous.
K
kelly_c
May 22, 2024
Disney Sea is great and...
Disney Sea is great and worth the effort to go if you like Disney. Would not recommend this tour operator Car Easy Go. They had the wrong park booked ( Tokyo Disneyland and not Disney Sea and insisted that it was not their mistake after showing them the booking confirmation. They were unhelpful to say the least. Their answer to the problem was contact the platform where you booked tour. Viator was able to fix the issue but no one should be stressed out while on vacation like this. Would avoid this tour operator!
事業者からの返答
We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced during this journey, we rechecked the ticket we sent to you carefully, it is DisneySea, which you booked is also Tokyo DisneySea 1-Day Ticket for 4 adults, you can recheck the voucher we sent, dear. Once again, we apologize for any inconvenience caused and hope for your understanding in this matter.
T
Thomas_L
April 25, 2024
Disney Magic.
Alley, our driver picked us up from our hotel at 8 am. It was about a 35 min drive to Disney Sea.
We arrived and waited in line until 9 am when the park opened. We took a gondola ride, a train ride, a boat ride, and a ride on one of the attractions.
We also watched the Big Band show on Broadway. The cast included Micky, Winnie, Goofy, Donald Duck, and Daisy. It was magical.
It was a rainy day, Alley was scheduled to pick us up at 8 pm. We Whatsup him and he picked us up at 4:30 pm instead.
B
Brooke_B
December 26, 2023
Great day!
It was terrific - the park was so much fun and so great to be dropped at the door and picked up at the door after a long but fabulous day
Tokyoの類似ツアーを比較
最安値: Tokyo Shinjuku Sumo Show & Experience with Photo — $78
最高評価: Shinjuku Food Tour in Tokyo Local Eateries — 4.9 (9,976 件のレビュー)
最短: Tokyo Shinjuku Sumo Show & Experience with Photo — 1h 30分