excurgo
目的地ツアーブログ
当サイトのリンクからViatorで予約されると、Excurgoは手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。
Powered byViator
excurgo

世界中のViatorのツアーと体験。ここで比較してViatorで予約 — 追加料金はかかりません。

企業情報
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
旅行者
  • サポート
  • キャンセル
  • よくある質問
探索
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
  • サポート
  • キャンセル
  • よくある質問
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
© 2026 Excurgo. Viatorを活用したツアーアグリゲーター。
プライバシー利用規約Cookie
ツアー/Phuket/ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル

ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル

4.0(25)Phuket3 時間
VIATOR4.3(6)TRIPADVISOR3.9(19)
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル
+6 photos
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル

概要

所要時間
3 時間
料金
$60 / 人
場所
Phuket, タイ
評価
4.0 / 5 · 25 件のレビュー
言語
TH, EN
グループ
少人数(最大30名)
キャンセル
24時間前まで無料キャンセル
確認
即時
チケット
モバイルチケットまたは印刷したチケットの受付可
事業者
I Asia Thailand
集合場所
ホテルからの送迎を使用していない場合は、次のURLにアクセスしてください。フライングハヌマーンジップライン89/16 Moo 6、Soi Namtok Kathu、ウィチソンクラムロード、カトゥー、カトゥー、プーケット83120

説明

フライング・ハヌマン・プーケットは、緑豊かなプーケットの熱帯雨林の樹上を飛ぶスリルを体験できるジップラインアドベンチャーです。 見事な自然美を背景に、ジップラインやスカイブリッジ、空中散歩道が連なり、周囲の風景を一望しながら木から木へと舞い上がることができる。 訓練を受けたガイドが、すべての年齢層に安全で楽しい体験を提供するため、安全は最優先事項です。 冒険好きにも自然好きにも最適なフライングハヌマンは、アドレナリン溢れるラッシュを楽しみながら、プーケットの活気ある生態系とつながるユニークな方法を提供します。 すべての予算でケータリング可能な6つのオプションから選択できます。

原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。

催行日と料金

催行日
毎日
開始時刻
8:00、10:00、13:00、15:00
最短の空き日
10月22日(木)
大人 (4〜60歳)
$60

料金は日付によって異なります。表示は最安値です。

Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月21日確認)。

ツアーオプション

ジップライン 18 プラットフォーム

18のプラットフォーム: ジップライン 18 プラットフォーム 往復送迎に含まれています (ゾーン内) 送迎を含む

コンバインワールドC

含まれるもの: ジップライン10プラットフォーム+ローラー+ スカイウォーク+ワノンゾーンでの食事 含まれるもの 送迎を含む

ジップライン 32 プラットフォーム

32のプラットフォーム: ジップライン 32 プラットフォーム 往復送迎に含まれています (ゾーン内) 送迎を含む

コンバインワールドB

含まれるもの: ジップライン18プラットフォーム+ローラー+ スカイウォーク+ワノンゾーンでの食事 含まれるもの 送迎を含む

コンバインワールドA

含まれるもの: ジップライン32プラットフォーム+ローラー+ スカイウォーク+ワノンゾーンでの食事 送迎を含む

ジップライン 10 プラットフォーム

10 プラットフォーム: ジップライン 10 プラットフォーム 往復送迎に含まれる (ゾーン内) 送迎を含む

含まれるもの

含む
2つのプロフェッショナルで資格のあるSky Rangersが常に各グループに所属しています。
必要なすべての安全装置
ホテルとの往復送迎

集合場所と時間

中心部に位置するプーケットのすべてのホテルからピックアップします。 アオ ポー、ナイヤン、ナイトン、ラヤン、マイカオ地域からは 1 人あたり THB500 の追加料金がかかります。

旅行者の評価

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

4.0
25 レビュー
5
14
4
4
3
3
2
1
1
3

Phuketのツアーとの比較

  • 最低料金$60は、Phuketの同程度の所要時間のツアーの標準的な料金$55より10%高い

Viatorの1,890件のツアーをExcurgoが比較(毎日更新)。

重要情報

  • 背骨に健康上の問題がある方にはおすすめしません
  • 妊娠中の方にはおすすめしません
  • 介助動物の同伴可
  • 近くに公共交通機関があります
  • 適度な体力が必要です
  • あなたが妊娠しているならば、あなたは許可されていません。 (セーフティハーネスはあなたの胃を横切り、あなたの体の全重量を支えます。)
  • 背中、首、関節、または筋肉の問題がある場合は、参加するかどうかを慎重に検討する必要があります。
  • 以前のジップラインの経験は必要ありません。
  • 適切なレベルのフィットネスが必要です。
  • 6 ~ 12 歳のお子様は、ローラー ジップ ライン ラウンドへの参加をお勧めしません。
  • ホテルへのお迎えは、ツアー開始時刻/出発時刻の 30 ~ 60 分前になる場合があります。お迎え予定時刻の 15 分前までにホテルのロビーでお待ちください。
  • 体重が 265 ポンド (120 kg) 未満である必要があります。
  • プーケット タウン外への送迎は追加料金で利用でき、オペレーターに直接お支払いください。サービス提供エリア:ラヤンビーチ、ナイトンビーチ、ナイヤンビーチ、マイカオビーチ、アオポー(1名様THB500、2名様以上の場合は1名様THB300)
  • いくつかの開始時間の選択 - 午前 8 時、午前 10 時、午後 13 時、午後 15 時

キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

1日前以上100%の払い戻し
0〜1日前まで0%の払い戻し

レビュー(25)

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

T
Tourist67346957064
July 22, 2025 · via Tripadvisor
Expensive and fully booked

Many visitors, so the zipline routes are fully booked and you have to book 1 day in advance. You have to wait over an hour for the scooter and the prices for a tour with ziplines are between 2000THB and 3000THB. The scooter cost 1000 THB. The karting track is rather small and less interesting for adults alone. Otherwise it is a pleasant place and I can well imagine that the ziplines are fun if you are willing to pay the price and book early.

事業者からの返答

Dear Guest, Thank you for your review. It appears that your booking was not made with IAsia Thailand, as the prices you mentioned reflect walk-in rates at the venue. To ensure your feedback reaches the appropriate team, we kindly suggest posting your comments under the correct business listing. Best regards, Paul

H
Harri S
August 13, 2024 · via Tripadvisor
Fun Activity

We opted for the 18 zip package which was fab. We were collected from our villa at the time stated and dropped home again afterwards at a time that suited us once we had eaten (we opted to have tea and cake at the Baboon cafe which was beautiful but expensive). Everything was very well organised and safety was absolutely key. It was a great fun way to spend the morning.

事業者からの返答

Dear Harri, Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear you had a fantastic time with the 18 zip package. It's great to know that the pick-up and drop-off services were punctual and accommodating. Safety is our top priority, so we're glad you felt well taken care of. We're happy you enjoyed your morning with us and hope to see you again for another adventure! Thanks, Nick (IAsia Thailand Online)

N
NuttyNat01
May 5, 2024 · via Tripadvisor
A good experience but probably wouldn't return

This was a great adventure, but not enough that I would return. The staff and concept are great, but it's essentially GoApe in Thailand. All very safe but no gloves provided which meant by the end our hands were raw. Now, I'm a little bias becauseI've been ziplining in Costa Rica which truly was above the treetops- this is not and you don't see much. It's also sweltering and for each activity you have to climb the same steep hill ... That said for what it was it was good. Depending on the package you get lunch included which wasn't too bad and a photographer follows you around - you can get all the pictures for around 1000bhat. Also went on the Roller ride which was a bit hairy because due to no gloves, it was really difficult to grip and hold on and if you Let go, you go upside down. TAKE GLOVES off you do this activity. Also shop around for deals -Viator is extortionate in Comparison to the deal I got with Ticket2Attraction - I saved around £70 for the same package including transfers. That was also cheaper than booking direct.

事業者からの返答

Dear Nutty, Thanks for the review but not sure why you have posted in our business when you booked with Ticket2Attraction? Perhaps post in the correct bussiness? Thanks, Paul

C
cokil2019
March 13, 2024 · via Tripadvisor
Absolutely not worth a penny. Do not go!! You will regret yourself!!

As quickly as it began, it ended. The zipline itself lasted for about half an hour, then it ended. Not worth the money you paid for. Gets the feeling that you want to make as much money from tourism as possible. Would have liked my money back.

事業者からの返答

Dear coki, Thanks for review but we are quite confused? You are complaining that this was short at the zipline, but you have only paid for the 10 platforms as per your booking as per screenshot. https://paste.pics/QK01D If you wanted more time, you could also upgrade to the 18 or 32 platforms by speaking to the staff at the park. They would be happy to do this for you Regards, Paul

E
Erika M
February 1, 2024 · via Tripadvisor
Con Artists

Liars and thieves!! So many other places to go in Thailand. Hard pass. My packages promised me to take me back to my hotel. After I was done charged me an expensive price to get me and my small children back. I’m traveling as a single woman with my kids. Really disgraceful

事業者からの返答

Dear Erika, Firstly you did not even book this with IAsia Thailand but direct to the park. How do i know? We include transfers. Please post in the correct business next time. I have called Hanuman and they have drafted me the following. "Dear Ms Erika, I wont thank you for your review as we know about you. You booked the package WITHOUT Hotel TRANSFERS!! You booked the ticket only. You also slipped up as well as how did you get to the park? You made your own way there as well.... So as a single mother you can take your children to the park yourself which is fine but on the way back you expected us to pay for you? You asked the team, they told you the price and you created drama (since the morning) and its disgraceful that you wanted a free ride with other guests who paid for this. Why did you not book a taxi back yourself? Why did you not buy this in the beginning? This is your mistake and not ours and by pulling the single mother card all day is disgraceful. Thanks, Hanuman"

A
Andrew_M
December 12, 2023 · via Viator
Great time!

Great time going across the zipline and the guides explained and ensured our safety throughout. While there was a small wait time, it was always to ensure appropriate safety. The roller was great fun and an adrenaline rush for all

事業者からの返答

Dear Andrew, Thank you for sharing your experience after visiting Hanuman World for the thrilling zip-line adventure. We're thrilled to hear that you had an amazing time soaring through the treetops! At Hanuman World, we're committed to providing exhilarating and safe zip-lining experiences surrounded by the beauty of nature. We're delighted that our zip-line course met your expectations and provided you with an unforgettable adventure. Your positive feedback is incredibly valuable and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences and adrenaline-pumping adventures. Thank you once again for choosing Hanuman World and for sharing your wonderful feedback. Warm regards, Nick

B
Blessy_T
November 19, 2023 · via Viator
Good activity

The normal zipline was quite disappointing as its not as fast as expected. While the safety of the zipline is maximised with 3 total guides for one group (two zipline guides and one photographer) this seems excessive as I feel most people can independently clip and unclip with adequate safety guidelines prior to ziplining. This made the whole process slow also considering a group of 10 that each guide had to assist. However, the roller zipline was super fun and viewing the GoPro video after was quite cool.

事業者からの返答

Dear Blessy, Thank you for sharing your positive feedback about your Hanuman World Zip-line Experience. We're thrilled to hear that you had an amazing time! At Hanuman World, we aim to provide thrilling and memorable adventures and safety is a top priority at Hanuman World. We take extensive measures to ensure a secure and enjoyable experience for all our visitors. Thank you for choosing us and for your fantastic review. Best regards, Nick

J
Jacob B
September 28, 2023 · via Tripadvisor
Overcharging

The zip line experience was great, but unfortunately despite their explicit promise they’ve charged us 300 THB for one way (we arrived by ourselves and sent our driver away after they’ve agreed to drive us all back) per each person who registered for the Skywalk only. So we paid 1,500THB for a drive that would have cost 400 at the most. What a pity. It ruined the whole experience 🥲

事業者からの返答

Hello Jacob, Thanks for your review and sorry to see you were not happy with your zip line. After checking I see the transfers are included in the price of the zip line that you chose and paid for so if you made your own way this is your choice. Prices include return transfers and if you did not want the transfers you should let us know before. In fact we also sent you a message through the system with your pick up times without any reply from you. All you have to do is tell us before you did not want transfers. Thanks Paul

2
248elainev
April 9, 2023 · via Tripadvisor
Excellent activity, fun filled adrenalin rush

Really great fun! The guides made the experience so amazing! Special thanks to Peter and James on the ziplines... the views from the top were gorgeous. Added to the professionalism is the attention to detail like including lunch and a transfer in the package. I bought my package through TAGTHAI which was excellent value.

事業者からの返答

Dear 248elai...., Thank you so much for your positive rating for your recent visit to Hanuman Zip Line. Regards, Nick

L
Lily_B
March 14, 2023 · via Viator
pretty fun

good experience, the tour guides were nice and the buffet was pretty good as well. wasn’t my favorite thing we did here but was still fun.

事業者からの返答

Hi Lily, Thank you so much for this review. We really appreciate you being a customer. Regards, Nick

$60/ 人
4.0(25)
所要時間3 時間
言語TH, EN
確認即時
Viatorで空き状況を確認 →
予約と支払いはViator.comで行います
24時間前まで無料キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

Excurgoの予約手数料はかかりません
支払いと予約確定はViatorが行います
Excurgoサポート

このリンクから予約されると、ExcurgoはViatorから手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。

Phuketの類似ツアーを比較

  • 最安値: 空飛ぶハヌマーン・ジップライン体験ファミリーフレンドリーアドベンチャー — $46
  • 最高評価: 空飛ぶハヌマーン・ジップライン体験ファミリーフレンドリーアドベンチャー — 4.9 (1,536 件のレビュー)
  • 最短: ハヌマンワールドのジップライン10プラットフォーム — 15 分
ツアー所要時間評価料金
ハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリルハヌマンワールドプーケット: ジップライン&キャノピースリル3 時間 4.0 (25)$60
プーケット:ハヌアンワールド ジップラインとランチ、またはルージュライドの組み合わせプーケット:ハヌアンワールド ジップラインとランチ、またはルージュライドの組み合わせ3 時間 4.7 (241)$76見る
プーケット・フライング・ハヌマン・ワールドアドベンチャー-ジップライン・ジャングル体験プーケット・フライング・ハヌマン・ワールドアドベンチャー-ジップライン・ジャングル体験4 時間 5.0 (1)$130見る
空飛ぶハヌマーン・ジップライン体験ファミリーフレンドリーアドベンチャー空飛ぶハヌマーン・ジップライン体験ファミリーフレンドリーアドベンチャー3 時間 4.9 (1,536)$46見る
ハヌマン ワールドでのガイド付き FH1 ジップライン アドベンチャーハヌマン ワールドでのガイド付き FH1 ジップライン アドベンチャー2h 30分—$134見る
スカイウォーク付きプーケットのハヌマン ワールドでのジップライン アドベンチャースカイウォーク付きプーケットのハヌマン ワールドでのジップライン アドベンチャー1–5 時間—$57見る
ハヌマンワールドのジップライン10プラットフォームハヌマンワールドのジップライン10プラットフォーム15 分—$67見る
料金$60
4.0(25) 無料キャンセル
空き状況を確認