Would not recommend. Meeting point was not clear. Description of the tour was not clear and it was a waste of time and money
事業者からの返答
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your feedback regarding your recent experience with our tour. We sincerely regret that the excursion did not meet your expectations and apologize for any inconvenience this may have caused.
As guest satisfaction is our top priority, we would appreciate it if you could provide us with more information to help us understand what went wrong in your case. We carefully select the meeting points for our tours to ensure a stress-free experience for our guests. Additionally, our descriptions are meticulously crafted to ensure reliability and clarity.
Please feel free to contact us directly with further details about your experience.
Thank you, and we look forward to hearing from you soon.
K
K7345KKdaveg
September 26, 2023 · via Tripadvisor
Informative and Entertaining
A great day climbing the volcano and seeing Thirasia for lunch. Our guide was excellent and she obviously had a passion for the volcano and geology which made it all the more interesting.
事業者からの返答
Dear Dave,
Thank you for taking the time to share your positive experience with Cretan Holidays. We're delighted to hear that you had a great day climbing the volcano and exploring Thirasia.
Your feedback is invaluable to us, as it motivates us to continuously improve and enhance our guests' experiences. We look forward to welcoming you back in the future for even more memorable adventures.
P
Pierre_S
August 26, 2023 · via Viator
Would not recommend
I Would not recommend this excursion/activity tour while staying on the island of Santorini in Greece
事業者からの返答
Dear Pierre,
We genuinely value guest satisfaction, and we're truly sorry to hear that the excursion didn't meet your expectations.
We would greatly appreciate it if you could provide us with more information about your experience, such as the specific aspects that didn't meet your expectations. This will help us pinpoint what went wrong and work towards rectifying any issues. Our goal is to ensure that every guest enjoys a fantastic time on our excursions.
Please feel free to contact us directly at our email address.
Thank you
9
909farnersr
August 26, 2022 · via Tripadvisor
SCAM
Book the activity to enjoy a sunset on the high seas and not only did no one come to pick me up at the meeting point, but I also had to be contacting them repeatedly by phone to receive a response regarding what happened. Eventually I was told that someone had taken the bus with my name on it and that they took the activity for granted.
事業者からの返答
Dear Farners,
Thank you for taking the time to give us your feedback.
We are really sorry about the problem you had with your pickup.
Sometimes Santorini is extremely busy, so by mistake the driver picked up wrong guests.
We are really sorry about that and as you do not have any other available date to join the excursion we have procced to refund you.
For once again we are really sorry and we hope to welcome you in the future.
Thank you,
E
Eileen_F
May 20, 2022 · via Viator
Nice boat trip
Nice boat trip. Swimming in hot springs was not quite what it stated. Jumped into the sea and if you were lucky you found some pockets of warm water. The payment of €5 to access a very long climb to see a few holes that just looked like a quarry in the Uk. Don’t go in open shoes as the volcanic stones & sand will hurt your feet. Great views from the top but you can see them from other places on Santorini. I wouldn’t advise it on a hot day.
事業者からの返答
Dear Eileen,
Thank you for taking the time to leave us a review. Guests feedback always make us better.
We are glad to hear that you liked the views. Santorini is a really beautiful island.
You're right that it would be better for someone not to wear open shoes for this excursion.
Hope to see you again soon.
Thank you,
J
Jane_W
May 18, 2022 · via Viator
I had an email to tell me...
I had an email to tell me pick up from my hotel. Then got a phone call to say I should of been at the office in Kamari.
Terrible
事業者からの返答
Dear Jane,
Thank you for your review.
We are sorry to read that you had this problem with your Pickup for your excursion. Usually pickup times never change and the schedule is always kept. Probably there was a delay in the bus due to traffic and a last minute change was made to avoid further problems. We are sorry again and hope that next time everything goes more smoothly.
Thank you
A
Ann_D
September 22, 2021 · via Viator
Nice experience
Nice day but very hot, making the climb to the top harder. Bring enough water, closed shoes and a hat. Not enough places in the shade on the boat.
事業者からの返答
Thank you for your review Ann,
We have forward your comments about the boat to our partners for further improvement.
We hope to see you again soon!
Thank you!
M
Marian_M
July 13, 2021 · via Viator
Lovely day
Great trip pick on time a bit chaotic at port as to which boat you were on but apart from that a good day a long hike to volcano but worth it nice lunch in Thirissia then lovely boat ride under Oia then near coast back to port made better by happy hour. Would highly recommend Caldera Tours.
S
Sam_H
June 25, 2021 · via Viator
Worthwhile cruise
Highlight was swimming in the volcanic hot springs but make sure everything you are wearing during and after is black. The springs will stain your clothing. Swimming at Thirassia is challenging because of the rocks- wear swimming shoes if you can.
事業者からの返答
Dear Sam
Thank you very much for your review. We are glad that you had a good time and thank you for the good tips to fellow guests!
Kind regards
M
Martin_R
September 1, 2020 · via Viator
Swimming in bay with the hot and cold water.
It was a good day out and the crew were most helpful. We were transported from and to our hotel in a comfortable vehicle.
事業者からの返答
Dear Martin
Thank you for your kind review.
We are happy to hear that you enjoyed the trip and our services.
With kindest regards