excurgo
目的地ツアーブログ
当サイトのリンクからViatorで予約されると、Excurgoは手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。
Powered byViator
excurgo

世界中のViatorのツアーと体験。ここで比較してViatorで予約 — 追加料金はかかりません。

企業情報
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
旅行者
  • サポート
  • キャンセル
  • よくある質問
探索
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
  • サポート
  • キャンセル
  • よくある質問
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
© 2026 Excurgo. Viatorを活用したツアーアグリゲーター。
プライバシー利用規約Cookie
ツアー/London/入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ

入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ

4.4(11)London6 時間
VIATOR4.1(8)TRIPADVISOR5.0(3)
入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ
入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ
入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ
入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ
入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ
+3 photos
入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ
入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ
入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ
入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ
入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ
入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ
入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ

概要

所要時間
6 時間
料金
$407 / 人
場所
London, イギリス
評価
4.4 / 5 · 11 件のレビュー
言語
DE, RU, CMN, JA
グループ
プライベート
キャンセル
下記の規定をご覧ください
ホテル送迎
あり
確認
即時
チケット
モバイルチケットまたは印刷したチケットの受付可
事業者
Travel Brake Ltd

説明

ユネスコの世界遺産に登録されたストーンヘンジには、英国の田園地帯の中心にある巨大な石の円が、その神秘的な歴史、日帰り旅行からの印象的なものです。ロンドンの宿泊施設。あなたに合った時に。 • 個人的なホテルのピックアップとドロップオフを含むストーンヘンジのセルフガイドツアー • 利便性と柔軟性を兼ね備えた旅行者向けに設計されています。 • スキップラインチケットを使用して、しばしば1時間を超えるバイパスライン • オーディオガイドで自分のペースで荘厳な住居を探索する

原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。

催行日と料金

催行日
毎日
開始時刻
1日11回(8:00〜13:00)
最短の空き日
10月18日(日)
大人 (0〜95歳)
$407

料金は2名で予約した場合の1人あたりです。1名で参加する場合は$808です。

人数が多いほど1人あたりの料金が下がります。

Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月17日確認)。

ツアーオプション

入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ

送迎を含む

旅程

Stonehenge
入場料込み

ドライバーはあなたに会うAccommodationロンドン中心部の宿泊施設から集められます。ストーンヘンジへの専用車で運転してください。ファーストトラックチケットが提供されます。これにより、「群衆に勝つ」ことができ、時間を節約できます。オーディオガイドはさまざまな言語で利用可能です。ストーンヘンジでは、訪問者センターを訪れることができます。ストーンヘンジのツアーの魅力的な伴奏です。内部では、訪問者は遺跡で発掘された考古学的な宝物を鑑賞し、360度の視聴覚ディスプレイを通してユニークな視点を獲得し、一連の再構築された新石器時代の家の中に足を踏み入れることができます。 終了すると、ドライバーは事前に合意したミーティングポイントであなたに会い、ロンドン中心部の宿泊施設に戻ります。 予約の際には、Londonロンドン中心部の宿泊施設の住所/ホテルと希望の集荷時間を午前7時30分から午後3時までに提供する必要があります。

含まれるもの

含む
2時間の視聴時間
入場券
自家用車による輸送
ホテルピックアップ&ドロップオフ
含まない
チップ
食べ物や飲み物

集合場所と時間

週 7 日、午前 7 時 30 分から午後 15 時まで 貸切車ですので、ご都合に合わせてお迎え時間をお選びいただけます。 • ストーンヘンジは毎日午前 9 時に開園します。夏季は最終入場が午後 6 時、冬は午前 9 時 30 分、最終入場は午後 4 時です。 • ロンドンからストーンヘンジまでの所要時間は約 2 時間です。

旅行者の評価

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

4.4
11 レビュー
5
8
4
0
3
2
2
1
1
0

Londonのツアーとの比較

  • 最低料金$407は、Londonの同程度の所要時間のツアーの標準的な料金$214より90%高い

Viatorの4,762件のツアーをExcurgoが比較(毎日更新)。

重要情報

  • あらゆる体力レベルの方に適しています
  • 各トラベラーには、最大1つのスーツケースと1つのキャリーオンバッグが許可されています。大きすぎる荷物や過剰な荷物(サーフボード、ゴルフクラブ、自転車など)には一定の制限があります。旅行前に運送業者に問い合わせて、余分な荷物が受け入れ可能かどうかを確認してください
  • 価格はセダンで1〜3人、ミニバンで4〜5人、大人で6〜8人、バンで旅行している大人を対象としています。
  • このサービスは、ロンドン ソーホー、ウエスト エンド、メイフェア、W1 - ベイズウォーター、パディントン W2 - ノッティング ヒル W8 - ホーランド パーク W11 - シェパーズ ブッシュ W14 - ベルグレイビア、セント ジェームズ、ビクトリア、ウェストミンスター、ホワイトホール、ピムリコ SW1 - ナイツブリッジ SW3 - アールズ コート SW5 - ハマースミス SW6 - ケンジントン SW7 - ブルームズベリー WC1 - コベント ガーデン、ホルボーン WC2 - ユーストン、キングス クロス/セント パンクラス駅、リージェンツ パーク NW1 - ウェストミンスター ブリッジ、ウォータールー、SE1。

キャンセル

予約後の変更・取り消しは一切できません。 キャンセルされた場合、返金はできません。

0日前以上0%の払い戻し

レビュー(11)

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

D
Dale_B
June 12, 2026 · via Viator
Julian was excellent. He...

Julian was excellent. He was knowledgable, friendly, and helpful. He pointed out things along the drive, walked us up to the entrance of Stonehenge and got us started off, took us into Windsor and let us take pictures, then found us a great little pub on the water (away from tourists) for an amazing lunch, and then brought u back to our hotel. it was a wonderful day.

K
Kym_M
December 22, 2025 · via Viator
Great service clean roomy...

Great service clean roomy vehicle would recommend. Very pleasant journey. 6 seater van and driver lovely and her Englush was good.

R
Robyn_H
May 6, 2025 · via Viator
Stonehenge in One Hour

There was poor communication all around. I asked if it would be possible for our private driver to pick us up at our apartment instead of the meeting place. The response from Viator was to send a complicated form which I opted not to fill out and chose to stick to the original meeting place which was about four blocks away. So we went to the original meeting place at the originally scheduled time. The driver did not show up for 30 minutes. Said he had been waiting at our apartment. I tried to contact Viator but was unable to get through to the driver. There was no direct connection between Viator, the driver and me. My husband walked back to our apartment to see if he could find our driver but he got lost. When the driver arrived and I was by myself, he was very upset. He did not want to go pick up my husband but he did and was very rude about it. So we were about 45 minutes late getting on the road to Stonehenge. Because of the delay, our driver wanted us to return to the car at the originally scheduled time so we only had about an hour to see Stonehenge. One hour. The driver did not talk to us and was on his phone the entire time. We arrived back at our apartment 30 minutes ahead of schedule. I thanked him for driving us and he didn't respond so I told him I hoped he would enjoy his extra time that we did not get to spend at Stonehenge. It was not a positive experience. And it was expensive to have a private car. I have travelled with Viator on many different occasions in many different countries and it has always been a positive experience, with this exception.

事業者からの返答

Thank you for sharing your feedback regarding your Stonehenge tour on December 11, 2024. We’re genuinely sorry to hear that the experience did not meet your expectations, and we appreciate the opportunity to respond. As the transport provider, we are committed to delivering reliable and respectful service. In reviewing the details of your booking and the communications available to us, we would like to provide some clarity. Your request to be picked up from your flat at 22 Cranley Gardens was received the day before the tour. As part of our standard process, we sent a follow-up form to confirm and process this change, but it was not completed. Without this confirmation, we proceeded with the original pickup address at 130 Queen’s Gate, as listed in your booking. On the morning of the service, we were informed—via message at approximately 8:40 AM—that you were at 130 Queen’s Gate. At that time, our driver had already gone to 22 Cranley Gardens, based on the earlier inquiry and lack of further instruction. This understandably caused confusion and delay. While we regret the disruption this caused to your experience, we do want to assure you that our team acted in accordance with the most recent information available to us. That said, we are very sorry that this impacted your visit to Stonehenge and left you feeling rushed and dissatisfied. We also take your comments about the driver’s demeanor seriously and will be addressing that internally to ensure all travelers are treated with courtesy and respect, regardless of the circumstances. We value your feedback and are always looking to improve the way we communicate with travelers — especially in time-sensitive situations like this. If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out directly.

K
KevnRobin
October 18, 2024 · via Tripadvisor
Anniversary trip.

Driver was great, very knowledgeableof the area! Trip was expensive but worth it. We would do it again. Stonehenge was amazing,

W
William_H
September 5, 2023 · via Viator
Stonehenge tour

We hired a private driver to take us from central London, then back. She was excellent. This is the ONLY way to be taken out to Stonehenge. Be prepared for a long day due to traffic out of, and back into London. 7 hours total. If you MUST see it in person, them by all means do it with a private driver.

1人が参考になったと回答
R
Robert_A
November 14, 2022 · via Viator
Everything that was...

Everything that was promised was delivered. The driver was friendly and personable and made the trip very pleasant.

J
Jeremy_D
June 28, 2022 · via Viator
Just ok

Stonehenge was very cool and worth the drive. That said, avoid this company for a private ride there. Pictures were of a mercedes van with the back seats facing each other for visiting. Mentioned on board wifi What showed up was a VW transporter with row seating. Hard plastic doors that your elbows rested on and every bump was felt. Really a horrible ride. Driver was new, didn’t talk much but she seemed very kind and is the reason for 3 i instead of 1 stars. Driver side rear tire was quite out of balance so the vehicle shook the whole time. Spoke with Emanuel the supervisor before we left and he matter of factly said “did i request those things?” I said no they were in the pictures and the reason he got our booking. His answer was the pictures are not representative of the actual tour. We still went as there was a zero refund policy. Later the add was not to be found and i got a message from them saying all was exactly as it should be. Just kinda dicks about our concerns about being mis-lead.

事業者からの返答

Thank you for taking the time to leave us a review of your experience with our service. Firstly, the service that you received is as it is portrayed in the adverts as you said but it seems as if you might have confused our ads with someone else’s as this service never mentioned on board wifi and seats facing each other in the vehicle. Secondly, after your disappointment with the row seating, it seems as if you felt that everything else about the ride was off; which you spent time looking for as you mentioned how the rear tire was quite out of balance making the vehicle shake the whole time. as everything on first glance you were unsure of for instance our driver, yes our female driver has just started, but later you came to realise that she is very kind so there was no need to discriminate against her and our product at first glance.

M
mgfaulkner
June 28, 2022 · via Tripadvisor
A Dream Come True Day

I had my own agenda for this day - in addition to Stonehenge I wanted to visit the village my ancestors came from - Steeple Ashton - though it is quite off the beaten path. Juliana MacNicol was outstanding and made sure we had a day that will be a cherished memory. I recommend her!

B
Barbara_D
July 3, 2021 · via Viator
Stonehenge

Very nice man,forgot his name. Not sure if it was worth the price of tickets but still enjoyed it Stonehenge was interesting but no audio to go with it.

事業者からの返答

Thank you for taking your time to leave us a feedback your driver on the day was Joao. Unfortunately due to current pandemic Stonehenge are not providing audio guides.

P
Paul_R
September 24, 2019 · via Viator
Exceptional Experience

Our driver was very prompt and quite helpful. He provided a lot of information for the area. He did not rush us when we wanted to spend time walking around the non designated area. He was very polite and accommodating. We had a wonderful time and appreciated our driver!

$407/ 人
4.4(11)
所要時間6 時間
言語DE, RU, CMN
確認即時
Viatorで空き状況を確認 →
予約と支払いはViator.comで行います
キャンセル

予約後の変更・取り消しは一切できません。 キャンセルされた場合、返金はできません。

Excurgoの予約手数料はかかりません
支払いと予約確定はViatorが行います
Excurgoサポート

このリンクから予約されると、ExcurgoはViatorから手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。

Londonの類似ツアーを比較

  • 最安値: タワーブリッジ入場券 — $24
  • 最高評価: 入場料を含むロンドンからのストーンヘンジの朝の半日ツアー — 4.8 (801 件のレビュー)
  • 最短: タワーブリッジ入場券 — 1h 30分
ツアー所要時間評価料金
入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ入場券付きロンドンからの専用車でのストーンヘンジ6 時間 4.4 (11)$407
入場券付きロンドンからのハンプトンコート宮殿への専用車入場券付きロンドンからのハンプトンコート宮殿への専用車4–5 時間 4.5 (10)$488見る
入場料を含むロンドンからのストーンヘンジの朝の半日ツアー入場料を含むロンドンからのストーンヘンジの朝の半日ツアー6h 30分 4.8 (801)$89見る
セント・ポール大聖堂入場チケットセント・ポール大聖堂入場チケット1–3 時間 4.5 (1,279)$37見る
タワーブリッジ入場券タワーブリッジ入場券1h 30分 4.5 (171)$24見る
ロンドン発ストーンヘンジ&オックスフォード日帰りツアー(入場料込み)ロンドン発ストーンヘンジ&オックスフォード日帰りツアー(入場料込み)10h 30分 4.8 (72)$107見る
ロンドン・ダンジョン入場チケットロンドン・ダンジョン入場チケット1h 50分 4.1 (2,274)$37見る
料金$407
4.4(11)
空き状況を確認