We are very disappointed with the operator MTM Experiences in Greece.
We had planned, even paid a surplus for hotel pickup for boarding at the port for this activity.
We were looking for answers to know what time they were coming to pick us up .. unable to reach them by email, by phone. I even communicated with my Air Transat representative in Santorini. He was unable to as well.
The activity was from 9:45 AM to 3:45 PM.
We showed up in front of the hotel from 8:30 AM to 10:10 AM…..without any news from anyone ..
As I was heading to my room, the operator called me saying that they had never received confirmation for our activity!?!?
I had received confirmation by email and the payment had gone through!!!!!
They wanted to reschedule us for another departure the next day but we already had something planned.
They apologized and they refunded us in full …..
we lost one day of our 3 days in Santorini … waiting, trying to reach them …..
事業者からの返答
Dear Customer,
We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment you experienced during your stay in Santorini.
Unfortunately, due to a system error, we did not receive your booking confirmation on our end, despite your reservation being confirmed and paid for. We fully understand how frustrating this situation must have been, especially considering the time you spent waiting and trying to contact us.
We offered an alternative date for the excursion; however, as rescheduling was not possible due to your existing plans, we had no other option but to proceed with a full refund.
We sincerely regret that this technical issue affected your vacation and prevented you from enjoying the experience you had planned. Please accept our apologies for the inconvenience caused and thank you for your understanding.
Kind regards,
The MTM Experiences Team
K
karendJ5954AU
May 31, 2026 · via Tripadvisor
Disappointing customer service
Disappointed as they did not show up to pick us up and when we called the operator was less than helpful. Gave us wrong info and then blamed us. We already were prepared for not getting what we paid for due to ‘operations issue’. Now trying to get a refund is challenging.
I
IoanaC811
May 28, 2026 · via Tripadvisor
Don't bother, very unreliable!
Terrible company, don't bother booking with them! After we booked that messaged they had to change our tour to something else. Different tour we didn't want. After looking better at the reviews on GYG I noticed other people had the same issue, very likely a way to force tourists to take the unpopular tours they can't fill... Such a scam... Don't waste your time, there are agencies in Santorini at literally every corner and you can book the same tour for cheaper without such problems.
6
649littlej
December 6, 2025 · via Tripadvisor
Best customer service
Exceptional customer service, we encountered some personal issues but thanks to Hara’s help everything was resolved.
事業者からの返答
Thank you for sharing your experience! We’re so glad to hear that Hara was able to assist and resolve everything during your visit. Providing exceptional service is our top priority, and we truly appreciate you choosing MTM.
R
Roam550919
September 30, 2025 · via Tripadvisor
Terrible
MTM are highly disorganised. Had to pay for a taxi to The Old Port in Santorini after they had not collected us as promised. Know one picks the phone up. Unprofessional what’s upp message only.
Truly awful experience. When we got to the harbour,no confirmation had come through we were booked. Even though we had paid. They let us on because of our E Mail. Every one else had printouts ready for them with booking details confirming the booking. Awful customer service.
事業者からの返答
We sincerely apologize for the issues you experienced with your Santorini Volcano Cruise booking. We understand how frustrating it must have been to deal with missed pick-ups and difficulty reaching our team. While confirmations are typically sent via email, we regret any confusion or stress caused. Your feedback is very important, and we will review our processes to improve communication and reliability in the future. We truly regret that your experience did not meet your expectations.
MTM Customer Support
N
Nivedita_V
September 17, 2025 · via Viator
Good experience
Had a good time in the tour. well organised. I will definitely recommend. Your guide was helpful. Overall good experience
事業者からの返答
Thank you for your review! We’re glad to hear that you had a well-organized and enjoyable experience on the Santorini Volcano Cruise, and that your guide was helpful.
We appreciate your recommendation and are happy you had a good overall experience!
MTM Customer Support
K
Kenny O
May 12, 2025 · via Tripadvisor
Worth the booking
Flexibility in rescheduling. The events were as described. Pick up and drop off included for guests in different locations
事業者からの返答
Thank you for your kind feedback! We’re glad you appreciated our flexibility with rescheduling, the accurate description of the events, and the convenient pick-up and drop-off service. We look forward to welcoming you again on another adventure!
— MTM Travel & Tourism
T
Tammy H
September 10, 2024 · via Tripadvisor
Terrible
I thought you would get more than a half hour to go into the hotspring. There was like more than 100 people on a boat and it was cramped. Not what I expected. Not worth the time or money. Late picking us up. And it was a long hike. 1.5km straight up hill. Would have like to snorkle or swim but no time. I would not recommend especially if you have small children.
L
lornans
April 22, 2024 · via Viator
No pickup and had to go on the tour on our own.
This review is really for the operator, MTM, instead of the activity itself. I got two emails days apart before the activity with different pickup points, so tried to call up and also sent an email for clarification; there was no response to either. Fortunately, our hotel was only 1 min from the second pickup point where they were not aware of any pickups, so we were at the first pickup point at the designated time, but no driver. When I called the contact number again, the lady who responded was speaking in Greek! I asked somebody else to talk to her whereupon we were told the bus had left and we have to make our way down to the port and get on the tour by ourselves. Funny thing was that even before we were halfway there, an email came to say we were a no-show and have forfeited our payment. I complained back that the driver never came the whole time.
Truth to tell, this review would have been a 1-star if they hadn't finally offered a 50% refund of the amount we paid.
Don't book this activity online. Pickups are unreliable (there was another couple waiting for another company; not sure what happened to them). Go to the port and book personally yourself.
1人が参考になったと回答
J
Joeanne_L
September 23, 2023 · via Viator
Great day on the water
What a great day on the open water! Our guide Gabriel was great, never rushing anyone, really friendly and shared information in English, Spanish and Italian so that everyone could learn about the region. Vassili our captain was extremely skillful with the boat and took us as close as possible to some of the volcanic formations. His knowledge about the area and the recommendations he gave us to visit were highly appreciated and turned out to be amazing!!
If you don’t mind larger group tours, then you should definitely look into this one.
事業者からの返答
Dear Guests,
Thank you for taking the time to post a review of our tour. We are happy to hear you enjoyed your time with us. Our goal is always to exceed your expectations!
We hope to see you again in one of our experiences.
MTM DMC Team.