Pick up was late, wish it hadn't arrived at all! The coach driver had no consideration for passengers, driving on mountain roads, mobile phone in hand and swerving on the wrong side at speed. Tailgating and swinging round vehicles on blind bends.
On arrival, complaint about driver was ignored and the group were left for an hour with no communication. Ultimately set off with appalling safety precautions. Children not strapped in, an engine on fire and another quad with a flat tyre that were dismissed as just carry on, no problem. Enroute passed donkeys and horses tethered in the heat.
Stop every few minutes for staged photo and videos.
Awful experience. They never used to be like that.
事業者からの返答
Hello, I'm sorry for your complaint, but I think you bought this activity from another company. There are 3 companies in Marmaris, I don't know with whom you made your reservation, if you made it through us, why didn't you report your complaint to us immediately? We could help you and make amends.
''But you are not late yet'', please create a complaint letter immediately from the portal where you made your reservation and claim your rights.
If you have made a reservation with us (Arbek Travel local agency), your complaint will reach us and you can be sure that we will do what is necessary.
However, as Arbek Travel, when I check our reservations, we do not see any reservations with us for these recent dates.
Regards
Arbek Travel
Atilla Arman
L
LSL20000
August 6, 2023 · via Tripadvisor
Surprisingly Good
Booked into this experience at our hotel for about
£2OPP, we are a couple for point of view, we were given a Shuttle service that was good however the bus sounded like a tank but got you from A to B, (Around 20mins journey from Marmaris) on arrival we were greeted by the team who made us sign discloser contracts. You are offered a Buggy or Quad we went for the buggy as we have quads back home.
The staff spoke through the process very well and made sure everyone understood even split up all the various nationality and gave each group a instructor who could speak there language (this may not be available for everyone).
We done 10 mins driving round the practice course getting muddy and soaked by various different appliances (I won't spoil it) and we're asked to swap over to ensure we both knew how to drive. We then went down a dusty road full of pots holes and a moderate speed it could be faster, and went inside a woody area where we stopped and had a water fight with with a bunch of hose was good fun. (could of done more driving in the woods though and more mud!)
We swapped over driver and then done the course in reverse back to main course where we continued to get muddy and wet and bubbly!!!
Overall it was a good experience, worth buying the glasses £3 it stops dirt dust and soap going into your eyes, we weren't bother by the snoods they offer, as we aren't snood people. Also lockers are 20l, which is about 58p. Also taking water is worth it, but you can also buy drinks, ice lollies and hotdogs as well when you are there.
Top tip take old clothes cause your going to get
DIRTY! They provide outside showers which you can rinse yourself off with and toilets. Our bus driver wasn't overly fussy about the mess we weee in.
It was nice to see a photographer out and about
However only major complaints was £20 for 3 photos we didn't buy them as it was very expensive to us.
After speaking to another couple £20 seems to be the standard for pictures.
Neither of us where up for taking our phones in case they dropped out, but if you have a spare or getting a new contract you could take it for photos. A go pro would also be a good idea.
We then got back on our shuttle tank and went back to our hotel.
Overall recommend the experience!
事業者からの返答
Thank you very much for your kind comment :). We are very happy that you were satisfied.
I
Ian J
July 20, 2023 · via Tripadvisor
Unimpressed
Calling this a "safari" is really stretching the imagination! An unchallenging drive along bumpy, dusty tracks at a very sedate speed, with no real vistas to enjoy would be more accurate. An adrenalin trip it most certainly isn't! Maybe it was down to the extremely good & dry weather, but there were no river crossings or obstacle courses with jumps as are depicted in the advertising brochures & photos. Contrary to what I was told at the time of booking, the seats on the buggies are not adjustable for leg length, so, if you are short in the leg, please be prepared for this. My petite daughter was not allowed to transfer from a buggy to a quad because "it was too dangerous", and having paid for 4 individual machines, she didn't get the chance to have the experience of actually driving herself, (even though she is a fully qualified & licenced car driver), and she ended up accompanying me in my buggy. No discount was offered. Be prepared for a lot of standing about, both before the experience, and afterwards at very basic facilities. Being held back after you've had your less than 1hr run-out is undoubtedly to facilitate the opportunity for them to try and sell ridiculously priced photos.
1人が参考になったと回答
事業者からの返答
Thank you for sharing such a detailed review. While we are glad you and your daughter were able to participate, we are truly sorry that the tour did not match the thrill, route expectations, or comfort levels described in our promotional materials. Please accept our sincere apologies for your frustration.
We take your concerns very seriously:
Tour Route & Experience: Route conditions and water sections can vary based on weather and safety protocols, but we understand your disappointment regarding the pace and lack of advertised features. We are reviewing our course descriptions and route layouts to ensure they accurately reflect the experience.
Equipment & Safety Rules: Safety is our top priority, which is why strict age and size rules apply to single-driver quads. However, we apologize for the lack of clear guidance regarding machine adjustability and the inconvenience it caused your daughter. We are also reviewing our policy regarding unused individual bookings to ensure fair solutions are offered in such cases.
Wait Times & Photography: We apologize for the prolonged waiting times at the base facility. We are working with our staff to streamline arrivals and departures so guests spend less time waiting and aren't subjected to high-pressure sales.
Rest assured, we are actively taking steps with our operations team to resolve these issues and ensure greater transparency and quality for future guests. Thank you for your feedback, as it helps us identify where urgent updates are needed.
Best regards,
Management Team
5
590lindseyb
September 1, 2022 · via Tripadvisor
Ok if you like water and mud
If you like to be wet and muddy this is for you!! Very expensive and everything is a photo opportunity! A lot of waiting around
事業者からの返答
Thank you very much for your kind comment. We are very happy that you were satisfied.
D
danielle s
April 12, 2022 · via Tripadvisor
Fun Experience!
Fun experience, went with my bestfriend and it was the greatest and fun activity that we had done the whole holiday. The staff were lovely and very helpful.
事業者からの返答
Hi, Thank you very much for your nice review. Hope see you again. Regards Atilla Arman
C
craigbexley
August 25, 2020 · via Tripadvisor
Buggy safari
We booked for 3 buggys on the safari
We all followed in single file around the terrain
Lots of photos being taken
Through a river
And around a course through another muddy puddle
More pics being taken
Never really got going
Was fun
At the end was showered off to remove the mud
The asked for a tip and sold the pictures
My daughter really enjoyed it
3人が参考になったと回答
事業者からの返答
Hi, Thank you very much for your nice review. Hope see you again. Regards Atilla Arman