Easy to follow instructions from Angelo. Clean boat. Perfect addition to your santorini itinerary. Good communication with the staff.





サントリーニ島でのラグジュアリーなボートアドベンチャーをご予約ください。あなた自身の船長になり、素晴らしい海岸線に沿って隠れた宝石を発見することができます。 30馬力のマーキュリー4ストロークエンジンを搭載した最新鋭のボートで、免許不要で透き通った海を航行できるレンタルです。 自由気ままに探索し、水上で忘れられない思い出を作りましょう。 -独自の視点でサントリーニ島の美しさを体験 -ボート免許不要で気軽に冒険 -海岸線沿いの秘境や隠れた名所を発見 -快適でスタイリッシュなライディングのための真新しいボートをお楽しみください
原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。
料金は日付によって異なります。表示は最安値です。
夕日の時間帯に:14:30発の回は日没時(今後数週間は17:25ごろ)にツアー中です。
人気:今後120回の催行のうち44回はすでに満席です。
Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月16日確認)。
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。
レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです
Easy to follow instructions from Angelo. Clean boat. Perfect addition to your santorini itinerary. Good communication with the staff.
An absolutely unforgettable experience! Renting a boat in Santorini was without a doubt one of the highlights of our trip. It is such a unique and breathtaking way to discover the island from a completely different perspective. Seeing Santorini from the sea allows you to truly appreciate its wild, dramatic beauty, the impressive cliffs, volcanic landscape and hidden spots that you simply cannot experience from land. Every moment felt magical and the views were beyond anything we could have imagined. If you are visiting Santorini, I highly recommend this experience. It is definitely a must-do experience!
The specific tour was an exceptional experience for us. The level of service and support before and after the tour was top notch and the boat was in excellent condition. Highly recommended.
We really enjoyed our time with Meltemi Blue Boat Rental. Everything was well organized and the staff were very helpful. The boat was new, clean and easy to use. They showed us everything we needed to know and the GPS made things very easy. It was a nice and relaxing way to see Santorini. Very good experience and recommended.
We had an amazing time with my father and my 8-year-old daughter. The staff were extremely professional, helpful and knowledgeable, and the briefing was detailed and reassuring. The boat was brand new, luxurious and very easy to operate, with excellent GPS and navigation systems. What we loved most was the privacy and freedom to explore Santorini at our own pace and create our own itinerary. It was such a special way to enjoy the island from the sea. Excellent service, beautiful boats and a truly unforgettable experience. Highly recommended!
The whole experience was great from start to finish... The boat was clean, comfortable and in very good condition, and the team was friendly and helpful throughout the trip. Everything was well organised and we had a really enjoyable day out on the water!!!! Definitely recommend it if you’re looking for a relaxing and hassle-free boat experience. 🌊
From start to finish, our experience with Meltemi Blue boat was absolutely flawless. The team went above and beyond to make sure every detail of our trip was perfect. Their local knowledge, professionalism, and genuine hospitality made us feel incredibly welcome and well cared for throughout the entire journey. Thank you for making our holiday so special!
if you are asian, a group of more than 3 people or a youth (age 18 to 30), buckle up and read this review because this company DOES NOT WANT YOUR BUSINESS. we booked a boat ride on 1 july for 5 people. our boat ride was booked for 3pm to 8pm and we were told to reach at 2.40pm. our group reached punctually and signed our forms with a couple. we were told that we would be briefed separately from the couple as we were and i quote verbatim "5 GIRLS". this was a huge red flag already but my friends and i just said sure and laughed it off. we then waited for 15 mins for their briefing to finish (from 240pm-255pm) and then the couple left with the two boatman. we were told that theyll come back in 10 minutes. so we waited. (on hindsight that would have meant, the boatmen will come back at 3.05pm and by the time we had done the briefing + driven there, our boating session would only start at 330pm++, which means the company already knew that in briefing us separately, we wouldnt get our full 5 hours) the boatmen came back at 3.35pm. so by then we had waited close to an hour. but our group were still fine, we just decided that if we only hit the waters at 4pm instead of 3pm, we wanted an extension for the hour we missed. when the boatmen came back, there was no apology, no explanation. the boatmen just started the briefing. when we asked for our one hour extension or a refund of the 52 euros for the hour we missed, the boatmen said it wasnt possible because the delay was due to port works which wasnt their fault. then heres the kicker - we were told we had to get an extra briefing because we were 5 girls. the boatmen told us that there were 5 boys who had rented the boat and crashed it, and now they were wary of any young people, who rented the boat in groups which is why we needed a separate briefing session. so heres the problem - 1) as mentioned, even if there were no port works, we would have started 30 minutes late. so was it really the fault of the port? or was it the fault of the company who were INCOMPETENT in dealing with logistics and buffering enough time for the briefing, and IRRESPONSIBLE enough to not feel a need to compensate for the one hour of boat time, worth 52 euros 2) it wasnt fair that even when we reached at the same time as the couple, they were already well in the waters by then (4pm) while we were told to wait let me tell you how this concluded - we settled on a compromise. the company would cover the fuel, instead of us paying for it. we agreed to it and got in the car to follow them. by then, it was already 4.20pm. a whole 1.5 hours after we arrived. we get in the car. and the boatmen, on the call with his manager, suddenly tells us again and says that we arent able to get on the boat because he doesn't feel safe with us in the boat. i have attached a screenshot of his conversation he had with the manager. he then proceeds to tell us to tell Getyourguide (the platform we booked on) a DIFFERENT REASON FOR THE CANCELLATION - to say that it's an external reason because of the port. he then tells us to not say that THE COMPANY had cancelled the booking. this is plain and simple lying, deception, manipulation, bad business. the company had their own reason for cancelling - not trusting us because of our GENDER AND AGE, and told us to LIE on the platform because they did not want to get into trouble. we went to the boat company right beside it, got a boat, had a fun time and came back just fine. so for discrimination, lack of punctuality, unethical business dealings and overall irresponsibility and incompetence - 0 stars
Dear Guest, We strongly reject the serious allegations of discrimination made in this review. At Meltemi Blue Boat Rental, we proudly welcome thousands of guests every season from all over the world, representing every age group, nationality, and background—as reflected in our hundreds of 5-star reviews from diverse international travelers. Regarding your experience, we would like to set the record straight based on maritime facts and protocol: 1. Independent Briefings Are Standard Protocol We conduct separate safety briefings for every booking—regardless of party size, age, or gender. Each rental is a completely separate contract with different individuals who possess varying levels of boat-handling experience and language comprehension. Providing individual attention to each group's primary driver is an essential safety requirement, not a distinction based on who you are. 2. Safety & Right of Refusal As a licensed boat rental company operating under local Port Authority regulations, we reserve the absolute right and legal responsibility to withhold a vessel if our staff assesses a safety risk on the spot. Driving a vessel in open waters without a license requires strict adherence to safety rules, clear communication, and driver readiness. If our team assesses that safety conditions or operational protocols are not being fully met, we will always prioritize human life and sea safety over a booking—just as any responsible car or boat rental operator worldwide is required to do. If gender or age were ever an issue, we would not have accepted the booking in the first place; our decision was based solely on on-the-spot safety considerations. 3. Port Construction & Delays As is publicly known across Santorini, the port has been undergoing major expansion works this season, causing unpredictable maritime congestion, harbor traffic, and delays completely outside our direct control. We always aim to handle delay disputes fairly, but safety is one area where we will never compromise or take shortcuts. While we are sorry your experience did not go as planned, our safety protocols exist to protect both our guests and everyone on the water. We wish you safe travels. Best regards, Meltemi Blue Boat Rental Team
Operator cancelled my hire due to the weather 48 hours in advance, by their own booking policy this should be a refund to the customer. They proposed changing the date which didnt fit into our plans so couldn't confirm the rebooking. Slow to answer questions on whatsapp. After all this they have blocked me on whatsapp after asking for a refund. I wouldn't trust this company with your money. Having to go through my bank to try recover funds
Dear Customer, We would like to clarify the facts regarding your booking and refund request. When weather conditions force us to cancel a rental for safety reasons, we always provide either a free reschedule or a full refund according to policy. As soon as you informed us that a date change did not fit your schedule, we immediately agreed to issue your full refund and requested your IBAN details to process the bank transfer. However, right after providing your IBAN, you simultaneously initiated a formal bank chargeback. Once a bank chargeback is opened, the banking system automatically freezes direct transfers to prevent duplicate payouts, leaving the refund resolution entirely in the hands of the financial institutions. We have never blocked you on WhatsApp, nor would we ever hold a customer's funds when a weather cancellation occurs. Our communication was simply paused while the official bank dispute process took over. We always process refunds fairly and transparently, but duplicate payouts through both bank transfer and chargeback cannot be processed. Best regards, Meltemi Blue Boat Rental Team
Just great! The boat was clean, comfortable and ideal to enjoy the amazing beaches we visited. The stops for swimming in crystal clear waters made the excursion unforgettable. I highly recommend it to anyone who wants a truly special experience!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα υπέροχα λόγια σας! Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που η εμπειρία σας με την Meltemi Blue Boat Santorini ήταν "Απλώς υπέροχη"! Είναι μεγάλη μας χαρά που βρήκατε το σκάφος μας πεντακάθαρο, άνετο και ιδανικό για να απολαύσετε τις καταπληκτικές παραλίες της Σαντορίνης. Οι στάσεις για κολύμπι στα κρυστάλλινα νερά είναι πράγματι η τέλεια προσθήκη σε κάθε ιδιωτική κρουαζιέρα ή ενοικίαση σκάφους χωρίς δίπλωμα στην καλντέρα. Σας ευχαριστούμε θερμά για την ανεπιφύλακτη σύστασή σας! Ανυπομονούμε να σας υποδεχτούμε ξανά για μια ακόμα αξέχαστη θαλάσσια περιπέτεια.
| ツアー | 所要時間 | 評価 | 料金 | |
|---|---|---|---|---|
サントリーニ島 ライセンス不要の豪華ボートレンタル | 4–9 時間 | 4.3 (11) | $240 | |
Vlichadaからサントリーニ島セルフドライブライセンスフリーボートレンタル | 5 時間 | 4.9 (182) | $263 | 見る |
サントリーニ島のボート レンタル: ライセンス無料、1 日または半日のオプション | 5 時間 | 4.9 (135) | $401 | 見る |
無料ライセンスでサントリーニ島でボートをレンタル | 5 時間 | 5.0 (176) | $263 | 見る |
パロス島の新しいモダンなライセンス無料ボートレンタル | 8 時間 | 5.0 (3) | $275 | 見る |
サントリーニのボートレンタルライセンスの有無にかかわらずサントリーニを探索 | 5 時間 | 5.0 (2) | $458 | 見る |
ライセンス付きまたはスキップされたサントリーニ島でSpeedBoatをレンタルする | 10 時間 | 4.8 (25) | $662 | 見る |