We tried to book this tour for our last day in Phuket as it covered some interesting sites. We checked the inclusions before booking however the booking process was confusing and we managed to only book the transfer. The tour operator contacted us and helped us find where to book the actual ticket however it only included the spa portion of the day. None of the other inclusions were now included. The operator asked us to cancel the booking however as it was now only 22 hours before commencement we have now lost $150. Very disappointed and unhappy. I will think twice before booking through TripAdvisor again
Dear Guest, Thank you for your feedback. We are aware of your case and would like to inform you that we have now processed a *100% refund* for your booking. We sincerely apologize for the confusion and inconvenience caused. It was never our intention to leave you disappointed or charge you for an experience you were unable to enjoy. Although the cancellation was made less than 24 hours before the tour, we have decided to issue a full refund as a gesture of goodwill. We truly appreciate your understanding and hope that this resolution helps restore your confidence in our service. If you would consider updating your review to reflect this resolution, we would be very grateful. However, we completely understand and respect your decision if you prefer to leave your review unchanged. Thank you again for giving us the opportunity to resolve this matter. We hope to have the pleasure of welcoming you on one of our tours in the future. Kind regards, Natthicha.






































