Good if you want to know something about the sights without paying $$$
There are very few options for guided tours which are not expensive and this was one of them. It was recommended to us by someone who knows the people who created it. Overall good, gave main information and we would have been lost without it. I did not like the machine voice but otherwise does a good job especially for the price.
Petra itself is really beautiful and not going with a guide allowed us to go at our own pace and capture some great photos without too many people around. I would recommend this if you want to know about the different structures but don't want to pay a lot or have a guide with you for the whole day
Bad experience with this program and do not advise anyone of the tourists who come to visit Petra or Jordan who uses
You're a fake program and it's no use explaining Petra's archaeological park.
I have been with a friend there and all the explanation what this program has given us is different than what we found in the ancient city of Petra.
The next day we went to the guides office and hired a guide to explain us again.
事業者からの返答
Hello. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Could you please confirm if you used our app? We don't have any bookings in Spanish or under your name. If it was indeed our app, kindly provide your booking reference number or registered email, and we’ll gladly process a full refund.
We assure our users that if they’re not completely satisfied with our tours, we offer a 100% refund as part of our customer satisfaction policy. To anyone else reading this review, please feel confident in purchasing our tour, knowing that a full refund is available if you are not entirely satisfied.
As for the information in our app, we only use official and verified sources and can provide primary sources for every fact stated. Our aim is to provide accurate and well-researched content. If you were hoping for a tour focused solely on legends and stories rather than factual information, we understand this might not have been the ideal fit as there are very few legends added with disclaimers.
Again, we apologize if your experience in Petra, whether with our app or another service, was not as expected. Please reach out to us through the app or the booking platform, and we’re happy to assist with a full refund.