Very beautiful thermal baths with spaces for hydromassage. The Palm, where I spent 4 hours, is complete, in addition to cabins, bathrooms, showers, lockers, and also restaurants with different food choices. At the entrance, they give you a kind of watch to open and close the lockers, and where all paid services are included, from food to the rental of the bathrobe and slippers (if you don't bring your own) and drinks. Unfortunately, we found a huge crowd even though it was a Monday because the area dedicated to children was under maintenance and they exceptionally let them into "the palm," overcrowding it too much, which is why we left ahead of time!
H
Hit100
September 13, 2026
Immense
Truly a wonderful experience, these thermal baths are immense, one day is not enough to do all the attractions... top
事業者からの返答
Grazie di cuore per questa splendida recensione! Siamo davvero felici che l'esperienza alle Terme di Bucharest sia stata all'altezza delle aspettative. Hai perfettamente ragione, la struttura è così grande e ricca di attrazioni che un solo giorno non basta per provare tutto! Speriamo di averti presto di nuovo con noi per un'altra giornata di relax e divertimento.
L
Lori_M
August 31, 2026
fun at Therme
It is a very relaxing day at Therme, unless you are running around after your kids on the slides. The swimup bars are very fun.
事業者からの返答
Dear traveler,
Thank you for your review! We’re delighted to hear that you had a relaxing and fun day at Therme Bucharest. 😊 And yes, the swim-up bars are definitely a favourite for many visitors — although keeping up with the kids on the slides can make it a little less relaxing! 😄
We hope to welcome you again for another day of relaxation and fun!
Regards.
E
Emma_T
August 29, 2026
Vacation
The facility was beautiful, clean, and well organized. I had an amazing time, the wait times were not long and it was not too crowded. Also the price for all three levels was very good, definitely recommend.
事業者からの返答
Dear traveler,
Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you had such a great time at Therme Bucharest and enjoyed the beautiful, clean and well-organized facilities.
It’s especially nice to hear that you found the three areas to be good value and that the queues and crowds were manageable during your visit. We truly appreciate your recommendation and hope to welcome you back for another relaxing day at Therme! 😊
Regards.
E
effie_L74
August 17, 2026
Wellbeing experiences
It is worth spending an entire day in the spa and living this experience. You relax, away from cell phones and focus on your body.
事業者からの返答
Αγαπητέ Ταξιδιώτη,
Σας ευχαριστούμε θερμά για την όμορφη κριτική σας! Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που απολαύσατε μια ολόκληρη ημέρα στις Therme Bucharest και ότι η εμπειρία σας βοήθησε να χαλαρώσετε, να αποσυνδεθείτε από την καθημερινότητα και να αφιερώσετε χρόνο στον εαυτό σας.
Ελπίζουμε να σας καλωσορίσουμε ξανά σύντομα για μια ακόμη εμπειρία ευεξίας!
Με εκτίμηση,
S
saimon_s
July 11, 2026
Great spa
The spa resort Is Amazing also the massage me and my wife we had a full body massage by Chris and Sandy both were really good
事業者からの返答
Dear Traveler,
Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you and your wife had such an enjoyable experience at Therme Bucharest. It's great to know you loved the spa facilities and that your full-body massages with Chris and Sandy made your visit even more memorable.
Thank you for sharing your experience with future travelers. We hope to welcome you back for another relaxing day the next time you're in Bucharest.
Warm regards,
N
nadinac0upe
July 11, 2026
Relaxing
Really Good so much to do. Plenty of seating area and places to eat..very clean. My facial was excellent. Water temperature perfect. Great place to relax. The reception was not very helpful and quite rude. The way you book your treatments need to improve. Very long queues only one person booking the treatments.
.
事業者からの返答
Dear Traveler,
Thank you for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that you enjoyed the relaxing atmosphere, the clean facilities, the variety of pools and restaurants, and that your facial treatment was excellent. It's wonderful to know you found Therme Bucharest to be a great place to unwind.
We also appreciate your honest feedback regarding the reception and the treatment booking process. Your comments about the queues and customer service are valuable and will certainly help future visitors know what to expect.
Thank you once again for your review, and we hope you'll have an even smoother and more relaxing experience on your next visit to Bucharest.
Warm regards,
U
U6927DDangelab
June 30, 2026
Trip to Bucharest
Beautiful thermal baths, a bit crowded but worth seeing
事業者からの返答
Dear Traveler,
Thank you for your review! We're delighted to hear you enjoyed the beautiful and clean facilities at Therme Bucharest. While it can get a bit busy, we're glad you still found it to be a place worth visiting.
We appreciate you sharing your experience and hope to welcome you again on your next trip to Bucharest.
Warm regards,
B
burnleyprocky
June 28, 2026
Absolutely amazing place
Went here last Friday with my lad who treated me for Father's day! What a place this is! From the pools, different themed saunas, the food and the outside area with swim up bars, it is literally a paradise 👌. They also have a waterside area as well that is amazing. I would definitely recommend going here if you want a full on day of pampering. 1st class
事業者からの返答
Dear Traveler,
Thank you for your fantastic review! We're so glad to hear you had such an amazing Father's Day experience at Therme Bucharest. It sounds like you made the most of everything, from the pools and themed saunas to the swim-up bars, outdoor areas, and water slides.
We're delighted that you found it to be a true paradise and appreciate your recommendation to future visitors. Thank you for sharing your experience, and we hope you and your son have the opportunity to enjoy another relaxing day at Therme on a future visit to Bucharest.
Warm regards,
V
Victoria_P
June 6, 2026
Viator did not send QR codes
Do not book with Viator
No QR code so could not gain entry
Asked for a refund £68 no customer service no help centre.
Probably won’t get a refund as less than 24 hours.
Annoyed
事業者からの返答
Dear Victoria,
It appears that there was an issue with your booking, as it never reached us. As a result, you did not receive the QR codes the day before your visit, as we normally send them to all guests.
As soon as we received your messages, we investigated the matter and processed a full refund for the booking. The refunded amount should be returned to your account within the next few days.
We sincerely apologize for the inconvenience caused and thank you for your understanding.
Kind regards,
Bucharestの類似ツアーを比較
最安値: Bucharest Highlights Walking Tour — $22
最高評価: The Real tour of Communism — 5.0 (786 件のレビュー)