excurgo
目的地ツアーブログ
当サイトのリンクからViatorで予約されると、Excurgoは手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。
Powered byViator
excurgo

世界中のViatorのツアーと体験。ここで比較してViatorで予約 — 追加料金はかかりません。

企業情報
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
旅行者
  • サポート
  • キャンセル
  • よくある質問
探索
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
  • サポート
  • キャンセル
  • よくある質問
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
© 2026 Excurgo. Viatorを活用したツアーアグリゲーター。
プライバシー利用規約Cookie
ツアー/Granada/グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド

グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド

2.3(10)Granada2 時間
TRIPADVISOR2.3(10)
グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド
グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド
グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド
グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド
グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド
+4 photos
グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド
グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド
グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド
グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド
グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド
グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド
グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド
グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド

概要

所要時間
2 時間
料金
$228 / 人
場所
Granada, スペイン
評価
2.3 / 5 · 10 件のレビュー
言語
EN
グループ
少人数(最大14名)
キャンセル
下記の規定をご覧ください
確認
即時
チケット
モバイルチケットまたは印刷したチケットの受付可
事業者
Passepartours.com
集合場所
「ガイド」の看板の横でガイドに出会います。 ツアー開始の数時間前に、グループガイドの名前と電話番号をお伝えします。

説明

アルハンブラ宮殿はグラナダの丘の上に佇むイスラム建築の傑作です。 私たちのキュレーションツアーは、ユネスコ世界遺産の複雑な美しさと歴史的意義を探索するためにあなたを招待します。 私たちの目標は、非常に質の高いサービスを保証することなので、私たちはゲストのニーズに合わせた居心地の良い訪問を提供しています。 国家資格を持つ現地エキスパートガイドによるツアーをご用意しております。 料金にはスキップ・ザ・ラインのチケットも含まれていますので、待ち時間を無駄にすることはありません。 ガイドはグラナダの街とアルバイシン界隈の素晴らしい眺めを熟考することができるガルDEンス、パルタルとアルカサバ、トーレ·デ·ラ·ベラなど、アルハンブラの主な観光スポットをすべてご案内します。 ナスル朝宮殿を除く、一般参観の旅程に含まれるすべてのスペースを訪れることができます。

原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。

催行日と料金

催行日
毎日
開始時刻
9:00
最短の空き日
10月19日(月)
大人 (12歳以上)
$228
子ども (4〜11歳)
$228
幼児 (0〜3歳)
無料

Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月18日確認)。

ツアーオプション

グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド

旅程

The Alhambra
入場料込み120 分

この訪問では、グラナダの街とアルバイーシン界隈の素晴らしい眺めを熟考することができる有名なトーレ・デ・ラ・ベーラを含む、アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ宮殿、パルタル、アルカサバへのアクセスも可能です。 ナスル朝宮殿を除く、一般参観の旅程に含まれるすべてのスペースを訪れることができます。

含まれるもの

含む
認定ガイド
アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバの入場チケットをスキップ
含まない
ナスル朝宮殿訪問&チケット

旅行者の評価

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

2.3
10 レビュー
5
3
4
0
3
0
2
1
1
6

重要情報

  • 車いす対応
  • 介助動物の同伴可
  • 近くに公共交通機関があります
  • 幼児用の座席があります
  • あらゆる体力レベルの方に適しています
  • 予約にはフルネームとパスポート、または有効なIDの詳細が必要です。また、旅行者はモニュメントへの入場を得るために、オリジナルの有効なパスポートまたはIDを提示する必要があります。

キャンセル

予約後の変更・取り消しは一切できません。 キャンセルされた場合、返金はできません。

0日前以上0%の払い戻し

レビュー(10)

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

C
CJ4155
May 29, 2026 · via Tripadvisor
Dishonest business. Do not trust for tickets.

This business misleads on tickets and pretends they have secured tickets when they have not. I strongly recommend avoiding given they are untrustworthy. My terrible experience: --I received confirmation of my Alhambra booking. --At 8pm the day before, I was asked if I had flexibility to move my Alhambra appointment from 9am to 5pm to accommodate another tourist. I said okay. The company did not reveal at this time that they did not have 5pm tickets in possession. --At 11pm they confirmed we are ready to go tomorrow and will learn our guide's name in the morning. They did not reveal at this time that they did not have tickets in possession. -- At 8:30am the day of they send a message saying the ticket website is down which is a fluke and that they can't get the tickets until it's up again. --I go to the official Alhambra ticket office at noon, and they reveal not only 5pm tickets were never booked, but they have no idea who this company is. They also said their computers were never down. --I followed up with the company. They admitted that they "normally" and "almost always" can get tickets the day of -- meaning, this was a gamble and they hid from me that they didn't have the tickets in possession when asking me to switch tours. They also admitted that it's a third party website they use and that it goes down during high tourist season, so this wasn't an out of the blue occurrence they couldn't have anticipated -- They offered a tour the next day, but I was going to be flying out of the country the next day --They offered a garden tour the same day, but I didn't go to Granada to see the garden, I went to see Alhambra. 500 dollars round trip to get to Granada was wasted. --If they had let me know this was a gamble ticket and that there was no guarantee securing it the day of, I wouldn't be furious. However, because they left out this crucial information, I didn't prepare for backup options like checking the real website at midnight, arriving before the ticket box opened in person to potentially secure tickets, or look into other companies who had tickets secured. This is what makes me really mad. I'm sure the company will write back they they are "very sorry," that it's my fault for trying to book late during high season, and that their alternative offering, (which is not the tour I wanted) makes up for all of this. The fact of the matter is they significantly misled me, and an alternate garden tour doesn't make up for it. Do business with this organization at your own risk.

A
alexanderrE8520RO
May 27, 2026 · via Tripadvisor
Did not provide what we paid for

We purchased tickets for a morning entry into Nasrid palaces which we double checked with them was available as we had a train to catch that day and they gave us an entry time after noon which was after our train would depart. They admitted to adjusting our entry time (without asking us first) and refused to issue a refund.

A
Adventure20983362600
May 21, 2026 · via Tripadvisor
Scam

Literally this is a scam, I got to la Alhambra and they keep saying that the are working to get my ticket (which never happened) i had to call the bank so they help me to solve it

P
PerCinque
April 24, 2026 · via Tripadvisor
Be aware of massive changes to the booked times

Be aware that the time of the activity can unilaterally change last minute up to +- 4-5 hours, which is totally unacceptable. Upon booking I was made aware of this provision in the small print. Upon notification I immediately stated that I wasn’t able to anticipate my arrival by more than 1 hour, but that on the other hand I was extremely flexible as to the language of the tour. Taken note of my prompt reaction my plea was taken note of, but short before midnight of the day before the tour I was told the tour would take place 1 1/2 hours before the booking time. We managed to organise ourselves accordingly, missing out on a relaxing morning stroll at our previous destination. The tour itself was excellent with an amazing guide. All participants had booked for the same time as I did and were struggling to make it to the anticipated time. I did several guided tours in all at major sightseeing places (Rome, Florence, Paris, Seville, Istanbul, Athens, Córdoba… ) and never, no single time, the time of booking has been changed! Wouldn’t it have been for the exceptional guide who earns a full 5stars I’d rated this activity even less. This practice is absolutely unacceptable.

M
Mun96
April 15, 2026 · via Tripadvisor
AVOID! SCAM! See attached screenshots

ABSOLUTE SCAMMERS! DO NOT BOOK THE ALHAMBRA TOUR WITH THIS COMPANY! THEY SELL TICKETS THEY DO NOT HAVE! I booked a guided tour of Alhambra including Nasrid palaces (the main attraction) for my wife and I and paid over £100 for each ticket. At 11:17pm the night before we were due to go, they messaged last minute (screenshots attached) likely thinking I would be asleep. They basically said they only have one ticket at the scheduled time at 12:30pm that I booked even though I paid for 2 tickets. They were cheeky enough to mention an alternate is my wife and I go at 9:30pm to just visit the gardens (and not the main attraction of Nasrid palaces!!!). This was ludicrous and not the experience we booked and paid for and certainly not the time we chose either We planned our whole Spain trip around this booked date for Alhambra and were working around this. We rushed back from Seville back to our hotel base in Málaga for Alhambra only to be told last minute at 11;17pm about the situation. They are selling tickets they do not have access to. This has ruined our holiday entirely and has left my wife extremely upset as this was meant to be the highlight of our trip. You can see from the screenshots the audacity of the message they wrote. Furthermore, as per the screenshots, absolutely no response to my messages or phone calls which is highly worrying for a supposed tour company and extremely unprofessional. Please save yourself the hassle and DO NOT BOOK with them. It will save you ruining a trip

事業者からの返答

Dear customers, we are sorry to hear about this. Your tickets were purchased well in advance, but unfortunately, due to a technical error, one of the two tickets was not purchased. We have received confirmation from the Alhambra offices that the purchase process for the missing ticket was not completed due to a connection interruption with the servers. This meant that the purchase was not completed effectively. To apologize, we have attempted to make up for this by offering you a new solution with a different time and a full refund. Sometimes things can go wrong (in all areas), but we have tried our best. We thank you for your feedback, even if we consider it exaggerated (two reviews from the same profile), and we wish you the best.

O
O2404IGeduardob
October 22, 2025 · via Tripadvisor
Phenomenal experience recommend private tours for comfort and intimate experience.

Our ecellent tour guide, Rasha, was extremely knowledgeable and very informative. Her positive attitude made our visit unforgettable, we recommend her as a guide fully.

A
Andrea W
October 4, 2025 · via Tripadvisor
Amazing experience

Borja was a great tour guide. He was knowledgeable & fun & knew all the best picture spots. It was a fantastic day. Loved it

4
436AntonioR
June 28, 2025 · via Tripadvisor
Good (and expensive)

Great visit with a competent and helpful guide, Alahambra enjoyed in full thanks to this organization that made up for my mistake in the ticketing phase.

R
Relax30820287806
June 22, 2025 · via Tripadvisor
very bad / bad experience

I booked two tickets (€350) for a full visit to the Alhambra Palace with a tour guide. 20 hours before the visit, the company contacted me to postpone the tour to the next day. Of course, I couldn’t refuse because I had lost the right to cancel (within 24 hours). The next day, after waiting a long time to find out the starting time of the tour, a tour guide was sent who did not provide sufficient explanation of the landmarks and the history of the Alhambra. So, we were not alone — two additional people were added to the tour, and we had to walk quickly for 3 hours to reach everything before the Alhambra closed. We were not given any audio devices to communicate with the tour guide. And because of the rescheduling, I didn’t have enough time to return to Malaga by bus and had to take a taxi (€200). Unfortunately , it was a very bad experience, and I do not recommend dealing with this Company. I booked two tickets (€350) for a full tour of the Alhambra with a guide. 20 hours before the start of the tour, the company contacted me to postpone the date to the next day. Of course, I couldn't refuse because I had lost my right to cancel (24 hours). The next day, after a long wait for the exact start time of the tour, a guide was sent who did not explain the sights and history of the Alhambra sufficiently (because she was not sufficiently qualified). Besides, we weren’t alone – two more people were added to our tour, and we had to walk fast for three hours to see everything before the Alhambra closed. No audio equipment was provided for communication with the guide. And due to the delayed schedule, I had no time to take the bus back to Malaga, and had to take a taxi (€200). Unfortunately, it was a very bad experience, and I cannot recommend this company

事業者からの返答

Dear Guest, Thank you for your feedback. We're very sorry to hear the experience didn’t meet your expectations. Please note that your booking was for a small group guided tour, not a private experience — so having a few other guests with you was expected. Due to exceptionally high demand during the high season, we occasionally need to adjust tour times to ensure entry to the monument. We always aim to communicate these changes as early as possible, and we appreciate your flexibility. We’re also sorry to hear you didn’t connect with the guide. All our guides are certified professionals with years of experience, and we typically receive excellent feedback about their service. We will internally review this tour to understand what happened and continue improving. Thank you again for your comments.

J
janicec927
June 20, 2025 · via Tripadvisor
A near disaster

If it wasnt for the quick thinking of our guide your company would have ruined our trip. You failed to provide the Ahlambra tickets to our guide . Did not communicate at all with him or me. Fortunately he asked the Ahlambra gatekeeper to find our data using our passports associated with the Ahlambra tickets you purchased . They saw that and allowed us in. The guide was amazingly good, and he was understandably angry with your company, incredulous that you left him in that situation. We almost missed the site we came thousands of miles to see. I share this experience others who are thinking of using your company. DO NOT PUBLICALLY SHARE MY IDENTITY. Do NOT publish this review for public consumption. I am surprised you ask for a review knowing how you totally mishandled this booking.

事業者からの返答

Dear Guest, Thank you for your feedback. We’re very sorry for the stress and confusion you experienced at the start of your visit. We’d like to clarify that your tickets were correctly secured and visible in the official Alhambra system—as confirmed by your successful entry. Unfortunately, an unexpected internal issue with WhatsApp Business temporarily logged out our entire operator team without notification, which caused a gap in communication with both you and the guide. This was a rare and regrettable situation, and we’ve already implemented improvements to avoid similar occurrences. That said, we’re glad you were able to enjoy the Alhambra experience, and we truly appreciate your acknowledgment of the guide’s quality and professionalism. We’re very sorry for the moment of uncertainty before your visit began and we thank you for sharing your concerns.

$228/ 人
2.3(10)
所要時間2 時間
言語EN
確認即時
Viatorで空き状況を確認 →
予約と支払いはViator.comで行います
キャンセル

予約後の変更・取り消しは一切できません。 キャンセルされた場合、返金はできません。

Excurgoの予約手数料はかかりません
支払いと予約確定はViatorが行います
Excurgoサポート

このリンクから予約されると、ExcurgoはViatorから手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。

Granadaの類似ツアーを比較

  • 最安値: アルハンブラ:ヘネラリフェとアルカサバのツアー。入場料は含まれておりません — $21
  • 最高評価: ヘネラリフェ、アルカサバ、カルロス 5 世とアルハンブラへのガイド付きツアー — 4.8 (62 件のレビュー)
  • 最短: グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド — 2 時間
ツアー所要時間評価料金
グラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイドグラナダ:アルハンブラ宮殿、ヘネラリフェ、アルカサバのチケット&ガイド2 時間 2.3 (10)$228
アルハンブラと歴史地区:ヘネラリフェ、アルカサバ、庭園アルハンブラと歴史地区:ヘネラリフェ、アルカサバ、庭園3–4 時間 4.4 (122)$80見る
アルハンブラ宮殿ツアー : ナスル朝宮殿、アルカサバ、ヘネラリフェアルハンブラ宮殿ツアー : ナスル朝宮殿、アルカサバ、ヘネラリフェ3 時間 4.6 (92)$74見る
ヘネラリフェ、庭園、アルカサバ:入場券付きガイドツアーヘネラリフェ、庭園、アルカサバ:入場券付きガイドツアー2 時間 4.4 (10)$45見る
アルハンブラ宮殿、アルカサバ、ヘネラリフェ庭園(音声ガイド付き)アルハンブラ宮殿、アルカサバ、ヘネラリフェ庭園(音声ガイド付き)1h 30分–2h 30分 4.0 (3)$42見る
アルハンブラ:ヘネラリフェとアルカサバのツアー。入場料は含まれておりませんアルハンブラ:ヘネラリフェとアルカサバのツアー。入場料は含まれておりません3 時間 4.8 (24)$21見る
ヘネラリフェ、アルカサバ、カルロス 5 世とアルハンブラへのガイド付きツアーヘネラリフェ、アルカサバ、カルロス 5 世とアルハンブラへのガイド付きツアー2 時間 4.8 (62)$49見る
料金$228
2.3(10)
空き状況を確認