I would never recommend this tour company to anyone, ever. The excursion is listed as Horseback ride and swim experience Montego with transportation. It cost us $240.00 for my self and my husband. We stayed at iberostar waves rose hall in Montego bay and booked this trip because of it being in Montego bay. Upon pick up we were then told it's a nearly two hour drive to the trip!! We were livid!! Our driver was a fabulous young woman who understood our anger at being scammed and called the operator to book us into a closer location. We were taken to this closer location down a dirt road filled with shacks and trash, parked and were put on two very sweet horses, Sexy Baby and Pepper. We walked through some trash and debris stewn dirt lot for about ten minutes, spent another ten minutes in the water with the horses, then our guide John reminded us as our " excursion " was now over that he appreciates tips!! I laughed and thought he was joking!! My husband being a decent human being tipped him anyway. and we were back at our resort 47 minutes after we set foot in the pickup vehicle. AVOID THIS " TOUR" at all costs!!!! TripAdvisor should know better!!! Apparently, we are nit the only tourists who have been victims of this bait and switch. According to the multitude of people we discussed it with, it happens frequently.
事業者からの返答
We’re sorry the experience did not meet your expectations.
At pickup, you advised that you did not want to travel to the original horseback riding location included with your booking. We explained that the closer location you requested was not our regular attraction and is not owned or operated by Pryceless Jamaican Tours. You were also given the option to cancel, but chose to proceed with the alternative location.
We always aim to be transparent with our guests and regret that the independently operated experience did not meet your expectations.
E
ericsO2073AA
August 7, 2026 · via Tripadvisor
Fun but would not pend the money on it again unless you have some to spend just to be on a horse for photos
It was a enjoyable experience however it was a very fast one. The ride itself was fast maybe 15 min and it felt it was more just for pictures then it was actually enjoying the ride on horse and having a lasting memory and connecting. Also we were on the horse and walked through water but there was no swimming no being able to take in the moment,
事業者からの返答
Thank you for your feedback. We’re glad you enjoyed the experience overall. For safety reasons, our horses are not taken into deep water to swim with guests; the water portion is limited to safely walking through the shallow water. We appreciate your understanding and your comments regarding the ride.
C
Crystal_M
July 30, 2026 · via Viator
Great Tour. Repeat customer.
I always enjoy this tour and it’s a must-do every time I’m in Jamaica, which is 3-4 times a year. I always book with Pryceless JA Tours. Fair pricing and great experience. I always bring new people to have the same great experience as myself. 10/10 recommend over and over again.
A
alfred p
July 26, 2026 · via Tripadvisor
Adventure
Clean and well groomed horses and well handled horses
The pathway was beauty and arrival at beach was breathtaking
V
Vacation25097444674
July 24, 2026 · via Tripadvisor
Had a GREAT time!
Experience was great. Kids had a wonderful time. Horses were gentle yet lively. Well cared for. Definitely will do it again when we come back
事業者からの返答
We love hearing this! So glad the kids had a wonderful time and enjoyed the horses. We’ll be happy to welcome your family back for another great experience in Jamaica!
L
L845SUvalerieb
July 19, 2026 · via Tripadvisor
Awesome
Adrian was very nice and helpful. It was nice experience. My fiancé and I had a blast!
B
Brad_K
July 18, 2026 · via Viator
Fun little excursion!
This was a lot of fun!! I did feel a little sorry for the horses as they looked a little under nourished but Darryl our driver was great and the horses went out in the beautiful water and it was a lot of fun!!
T
Tramez_S
July 18, 2026 · via Viator
Must do activity!
Such an amazing experience! The guides were fantastic and made the entire excursion fun from start to finish. The trail was long enough to feel like a real adventure, and once we got into the water, we had an absolute blast.
One of the highlights was that the guides took incredible photos with our phones, allowing us to enjoy the moment without worrying about capturing it ourselves. The experience never felt rushed, and we had plenty of time to take everything in.
I would definitely recommend this excursion to anyone looking for a fun and memorable adventure!
S
Shiela_F
July 13, 2026 · via Viator
Great time, even in the rain!
We had a great time here. Although it was raining and the activity was delayed, it was still a memorable experience. It was not sunny and very muddy and wet, but the tour guides were awesome. They took great pictures. The horses were well trained and calm. My only complaint was I wish it was longer and went through more of the beach and forest. But otherwise, wonderful. Everyone should do it. It’s a quick excursion. Only about an hour on the horse total. About an hour away from my hotel in montego.
E
eboni_i
July 8, 2026 · via Viator
Best experience ever!
This was the best horseback riding experience of my life! And i've actually booked with carnival excursions before but this was better! Our guide's name was Daveon Pryce and he was totally respectful and professional. He was very knowledgeable and shared lots of interesting facts! He definitely won our loyalty hands down and I will only book with his company from now on. It was very evident that he cared about the customer's satisfaction and providing a great experience. We totally loved him and his big generous heart! Do yourself a favor and book with his company.
Montego Bayの類似ツアーを比較
最安値: Montego Bay Hotels Airport Private Transfer — $20
最高評価: Rastafari Cultural ATV Community Experience from Montego Bay — 4.9 (2,051 件のレビュー)
最短: Montego Bay Hotels Airport Private Transfer — 30 分