excurgo
目的地ツアーブログ
当サイトのリンクからViatorで予約されると、Excurgoは手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。
Powered byViator
excurgo

世界中のViatorのツアーと体験。ここで比較してViatorで予約 — 追加料金はかかりません。

企業情報
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
旅行者
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
探索
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
© 2026 Excurgo. Viatorを活用したツアーアグリゲーター。
プライバシー利用規約Cookie
ツアー/Punta Cana/プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬

プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬

4.3(187)Punta Cana2 時間
VIATOR4.3(162)TRIPADVISOR4.8(25)
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
+16 photos
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬

概要

所要時間
2 時間
料金
$55 / 人
場所
Punta Cana, ドミニカ共和国
評価
4.3 / 5 · 187 件のレビュー
言語
EN, ES
グループ
少人数(最大25名)
キャンセル
24時間前まで無料キャンセル
ホテル送迎
あり
確認
即時
チケット
モバイルチケットまたは印刷したチケットの受付可
事業者
Punta Canada Adventures

説明

プンタ カナ北部の静かな田舎の馬牧場へ向かい、リゾートから離れた場所で乗馬の楽しい時間をお楽しみください。プロのガイドが各訪問者の乗馬体験を評価し、乗馬と馬の制御についての指示を提供します。ツアー中はガイドが同行し、美しいマカオのビーチに沿って疾走したり、散歩したりします。このビーチはプンタ カナで最も人気のある海岸線の 1 つで、リゾートから離れており、ほとんど人の手が入っていない場所です。ツアーのいたるところで野生動物を見ることができます。

原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。

催行日と料金

催行日
毎日
開始時刻
1日13回(6:00〜14:30)
最短の空き日
10月4日(日)
大人 (18〜90歳)
$55
ユース (12〜17歳)
$55
子ども (5〜11歳)
$55
幼児 (0〜4歳)
$55

料金は日付によって異なります。表示は最安値です。

Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月3日確認)。

ツアーオプション

乗り合い乗馬ツアー

送迎を含む

プライベートツアー&プロ撮影

所要時間: 2時間 プライベート乗馬 ラグジュアリーなプライベート交通 送迎を含む

プライベート乗馬

送迎を含む

初心者のための特別オプション

15分間のライディングクラス 初心者に最適なオプション: このオプションに含まれるプロの写真セクション 自家用交通 初心者向けのプライベート 送迎を含む

バヤヒベ・トラブラーズ・プライベートツアー

所要時間: 5時間 送迎を含む

含まれるもの

含む
水のボトル
トロップを拾う
プロのガイド
7 日間無制限のインターネットを備えた無料の SIM カード

集合場所と時間

私たちは、プンタカナ/ウベロアルト/バーバロ/ベロ/キャップカナアディカルトランスポートコスト全体から旅行者をピックアップ

旅行者の評価

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

4.3
187 レビュー
5
131
4
23
3
13
2
4
1
16

Punta Canaのツアーとの比較

  • 最低料金$55は、Punta Canaの同程度の所要時間のツアーの標準的な料金$57とほぼ同じ

Viatorの2,655件のツアーをExcurgoが比較(毎日更新)。

重要情報

  • 介助動物の同伴可
  • 近くに公共交通機関があります
  • 背骨に健康上の問題がある方にはおすすめしません
  • 妊娠中の方にはおすすめしません
  • 心血管疾患のある方にはおすすめしません
  • あらゆる体力レベルの方に適しています
  • 通常の体重制限 260
  • 260ポンド以上の旅行者のために特別な馬が必要だったお問い合わせ
  • WhatsAppでお問い合わせ

キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

1日前以上100%の払い戻し
0〜1日前まで0%の払い戻し

レビュー(187)

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

E
Erin A
May 30, 2026 · via Tripadvisor
Horseback riding

We had the best time! The water was beautiful and everyone was friendly.

事業者からの返答

Thank you for choosing us we appreciate you an we always do the best to give your guys the best service possible please let me know if you have any questions my WhatsApp 18296035318

K
Kastoslote E
May 17, 2026 · via Tripadvisor
Spectacular!!

It was the most beautiful & amazing moment! We’ve ran into a problem but they were so helpful and resolved it right away. Much appreciated!

事業者からの返答

Thank you for choosing us we appreciate you an we always do the best to give your guys the best service possible please let me know if you have any questions my WhatsApp 18296035318

L
Lorraine_S
May 14, 2026 · via Viator
Not a good experience

Tour operator called and kept pressuring us to upgrade the tour we booked. We booked a small group and he tried to get me to upgrade to a private (couples) tour. Also said the time we originally booked was no longer available and if we would have to go at 2:00 instead of 12:30 because the time slot we booked was full. He then told me it would be unsafe to ride the horses in a group because too many horses in a group can kick. We ended canceling. I was not paying an extra $110 to upgrade for something I already paid for and having the time changed at the last minute because the operator over booked Viator was great. I sent them all the information and sent them the screenshots of the messages between myself and the tour company and got my money refunded

事業者からの返答

Yes! We been doing horseback riding for 22 years now an we know what is best an must important thing for us is travalers safely if you never rode horses before the best way to go is private tour especially when we have lots of peoples on the Shared event but sometimes peoples don't understand that but we keep it to heat is must important here the travelers safety!! If your have any questions please my WhatsApp is 18296035318

F
F6745RHlizd
March 29, 2026 · via Tripadvisor
Skinny Horses

Our one disappointment: very skinny horses, which can be distressing to an experienced rider. The guide was fun and did it all in his slides. Beach was beautiful— but if we did it again we would’ve found healthier-looking horses without rain rot.

事業者からの返答

Hello! I understand your side about horses looked small than what you use to see they are in Good shape for they type we also have horses bigger for experienced Ridders sorry we didn't know you were experienced you never mentioned it my WhatsApp number is 18296035318 if you have any questions please let me know

R
rachelgA1163EH
March 12, 2026 · via Tripadvisor
Exactly what I was looking for!

We had a fabulous riding experience! The communication via WhatsApp was super helpful and they are very responsive. The ride is an hour long, half on beaches and half through a shaded trail - nice and scenic. I am an experienced rider and wanted to gallop a few times, and was able to. The horses seem well cared for; after my tour they were taken back to the farm and swapped out for the next tour. Our guide, Miguel, was great! Overall a perfect experience -- exactly what I was looking for!

事業者からの返答

Thank you for choosing us we appreciate you an we always do the best to give your guys the best service possible please let me know if you have any questions my WhatsApp 18296035318

N
NicolasA4
February 16, 2026 · via Tripadvisor
Such a great time!

It was just perfect! I had one of those experiences that you want to remember! Miguel my guide was great, and also an amazing photographer! Thanks for all!

事業者からの返答

Thank you for choosing us we appreciate you an we always do the best to give your guys the best service possible please let me know if you have any questions my WhatsApp 18296035318

L
Luisa_A
February 13, 2026 · via Viator
This tour is a scam

This company is a scam, the company uses the name of another company to sell their tour and I know it because I contacted the real company Punta Cana Adventures and they said that they have already reported the situation to Viator but they do not solve the problem yet, if you search for this company Punta Canada Adventures does not appear on Google, the service says that you are picked up from your hotel but they never do, there is no address to get to, a person contacted me my reservation was at 9am and they modified it at 1pm, of course I asked for the refund of my money, they told me where to get to, I got to the place and the beach was super dirty, it is not the beach they show in the photos, the horses look super tired, the “guide” wanted to finish the tour after only 40min and I had paid for two hours and wanted to leave us lying on the beach when I had already coordinated with my driver the pickup point, do not lose your money like this, it is a company that does not exist, irresponsible and dishonest and viator knows it and they do nothing.

事業者からの返答

I will respond to you in English so people can understand!! When I spoked with you on the phone via WhatsApp call I told you that we didn't had enough travalers an you agree to get a Uber to us you requested a patril refund but I reject it that's why you leaving this bad review also if there was trash on the beach it because is was raining an we can't do anything about mother nature!!

A
Annjaunette_C
January 16, 2026 · via Viator
There was no...

There was no communication on what time to meet, only to be at the gate, no response from the company after sending multiple messages to inquiry about the tour, only could tell me it must have been the internet and we got left. I'll NEVER book with this company again!

事業者からの返答

Sorry your missed your pick up my WhatsApp number is 18296035318 we use WhatsApp for better communication because sometimes travelers internet can be really slow in they resort so Whatssap work better with slow connection! As your was told by email

J
Jochem_V
January 9, 2026 · via Viator
Not as expected

Horses were nice and our guide was a nice guy too, but did not meet expectations. We were collected with Uber and dropped off at a plot of land in front of ranch (I presume). No introduction, no explanation just get on the horse. We spent about 20 minutes riding to the beach on public roads before making it to the beach. Once at the beach the horses were pushed in position for some photos (charged extra) no offer to take with our phones. Then we had a 20 break before heading back over paved roads before we were collected with same uber. Whole experience little more than hour. I booked the tour so we could ride on the beach and there was no opportunity for that.

事業者からの返答

Sorry to hear that remember I mentioned that duo to the rain the other trail was blocked so we offer a full refund but you agree to still do it I always give your all the best options an service possible for the same reason my WhatsApp number is 18296035318

C
Curt_H
January 9, 2026 · via Viator
Nobody showed up to pick...

Nobody showed up to pick us up at the scheduled time. We tried calling and contacting the operator but received no response. We went to Macao Beach ourselves and still could not find anyone from the tour. The service was not provided at all. Please issue a full refund.

事業者からの返答

You didn't list your resort name we contacted you by email you responded very late for your pick up your came to Macao beach but our ranch is few mins away from the beach

$55/ 人
4.3(187)
所要時間2 時間
言語EN, ES
確認即時
Viatorで空き状況を確認 →
予約と支払いはViator.comで行います
24時間前まで無料キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

Excurgoの予約手数料はかかりません
支払いと予約確定はViatorが行います
Excurgoサポート 24/7

このリンクから予約されると、ExcurgoはViatorから手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。

Punta Canaの類似ツアーを比較

  • 最安値: Punta Cana Airport Private Transfers to Hotels — $23
  • 最高評価: Punta Cana Zipline Adventure with Buggies and Horseback Riding — 4.9 (5,395 件のレビュー)
  • 最短: Punta Cana Airport Private Transfers to Hotels — 15 分
ツアー所要時間評価料金
プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬プンタカナとバヤヒベでマカオビーチを乗馬するプライベート乗馬2 時間 4.3 (187)$55
Punta Cana Zipline Adventure with Buggies and Horseback RidingPunta Cana Zipline Adventure with Buggies and Horseback Riding6 時間 4.9 (5,395)$100見る
Monkeyland and Plantation Safari Tour from Punta CanaMonkeyland and Plantation Safari Tour from Punta Cana6 時間 4.8 (4,808)$95見る
Punta Cana Airport Private Transfers to HotelsPunta Cana Airport Private Transfers to Hotels15 分 4.9 (4,604)$23見る
ATV Adventure to Water Cave and Macao Beach in Punta CanaATV Adventure to Water Cave and Macao Beach in Punta Cana4 時間 4.8 (3,435)$38見る
Saona Island Day Trip From Punta Cana with Lunch and Open BarSaona Island Day Trip From Punta Cana with Lunch and Open Bar9 時間 4.3 (3,309)$82見る
Small-Group Cruising and Snorkeling Catamaran TourSmall-Group Cruising and Snorkeling Catamaran Tour3h 30分 4.9 (2,651)$99見る
料金$55
4.3(187) 無料キャンセル
空き状況を確認