All in all we had a great day because of Captain Zack.
So why only give it 3 stars? Well the first boat broke down so we sat in a park in the rain with all of our belongings for an extra hour. Now I would have still given it 5 stars, but I called the owner John and he was snappy and had a horrible attitude.
While Captain Zack made up for it and gave us a great tour, I would not book with them again.
N
nogies
April 5, 2025 · via Tripadvisor
Dont' Waste You Time - They Didn't Show Up!
I booked the cruise for Saturday from 1-5. On Friday they text me twice saying they had me scheduled for 11-3 on Saturday. I told them it was 1-5 as we had friends flying in that morning at 11am and definitely could not make 11-3( my booking said 1-5). On Saturday as our Uber was arriving at the pick up spot I got a text saying that they couldn't get the engine started. I asked if they had another boat they did but it wouldn't be in until 3 then they have to get a truck to trailer it to our pick up spot which would take them another 1 1/2 hours. So it was cancelled. I did get my money refunded but I'm out about $70 for my Uber there and back. I would book with someone else.!! Really ruined our Day:(
事業者からの返答
Hello we tried are best to get you another boat for you guys you said no. We’re sorry our boat broke last minute as we never plan to have broke boat for the day. For the scenario of rescheduling or texting you for a different time we had you confuse as we have three other boats and we had you confused with another Charter we never switched your time. Also never said anything about the time you booked. So for you to write a nasty review it’s not nice as we tried to make everything work with another boat and give you a full refund. You have a good day thank you for booking with us again. I’m sorry about ruining your day.
J
jenniferbM2836WL
July 22, 2024 · via Tripadvisor
Super fun booze barge!
We all had a blast on the booze barge! It was super spacious, had speakers for music, and the lily pad and slide were fun to have! Captain Juan was great! He made sure we had a good time and felt safe at the sand bar party area! We would definitely book again!
C
Cenk_K
June 29, 2024 · via Viator
Disappointed
We had a hard time finding our departing location. It's at the back of a public park, not the easiest when carrying coolers and bags. Our captain offered no help with any bag or cooler transfers, not even a hand to those on boarding. Trip started with a speech on what to say to coast guard and how much to tip! Captain didn't say much or interact after that. He periodically puffed on his vape pen and spent most time on his phone. The second deck had no cushions to sit on, and the pump to the slide was broken. So the upper deck was useless. No working slide, no upper deck, we could have had the same experience for much cheaper.
D
David_G
May 26, 2024 · via Viator
Fun day out on the water
Great day out on the boat. Jason was the best captain. Very friendly and accommodating.
Boat was clean and exactly what we expected.
8
874lynsieb
October 14, 2023 · via Tripadvisor
SO MUCH FUN!!!!
We went on the 4hour cruise for my friend’s bachelorette party and we had a blast!!! Highly recommend. Our captain Juan was so accommodating and friendly! The slide was a hit and the lily pad was so perfect. And the views of the houses were incredible. Best bachelorette I’ve ever been to. Def want to do it again!
事業者からの返答
thank you so much for review hope to haver you guys again
C
CindyNabors
August 22, 2023 · via Viator
Awesome
The trip was so much fun! Captain Juan did a great job! We would highly recommend! The boat was very comfortable.
事業者からの返答
Thank you many new upgrades hope to see you again
J
Jennifer_C
June 24, 2022 · via Viator
Had adults and teenagers...
Had adults and teenagers and all had a great time. Recommend for families and anyone who wants to enjoy the water.
事業者からの返答
thanks we try are best hope to have you guys again
7
781candiceb
June 20, 2022 · via Tripadvisor
Local Adventure
Local adventure
We are locals and we wanted to do something different.
We decided to charter the Luxury pontoon. It was definitely a unique experience.
We cruised around Fort Lauderdale for a little while and decided to stop at a sandbar.
Surprisingly, none of us had ever been to the sandbar in Fort Lauderdale. It was a Friday, so it wasn’t crazy busy.
Everyone took a whirl on the slide and we took advantage of the large floating mat.
Our captain Juan was courteous and
made sure we were all enjoying ourselves.
I would definitely recommend the luxury pontoon for a family get together (older kids), or party. We enjoyed ourselves and would rent again.