Our trip started with Romeo picking us up from our resort. He was AMAZING!! He was very professional, knowledgeable, kind and just an all around JOY as a guide. He stopped at the Montego Bay & Negril sign for us to take pics. We didn't even ask for that. He then made sure we were comfortable during the entire time. He stopped when we wanted beer and a restroom stop. He made sure we knew where he was during every excursion. Kudos to him!!! The Catamaran ride was fun, in spite of a little "Liquid Sunshine" . Ricks was everything we knew it would be. The food was a little cold, but we understand when there are that many people, everything won't ALWAYS be perfect. We will definitely book again.
事業者からの返答
Thank you so much, cotreniac, for taking the time to share such a wonderful review and for celebrating your special birthday with us! 🎉
We’re thrilled to hear that Romeo made your day so memorable. His professionalism, kindness, knowledge, and genuine care for our guests are exactly what we strive for, and we’ll be sure to share your kind words with him. We’re also glad he was able to add a few special touches along the way, like the Montego Bay & Negril sign photo stop and making sure you were comfortable throughout the day.
It’s wonderful to know you enjoyed the Catamaran Party Cruise and that Rick’s Cafe lived up to your expectations, even with a little Jamaican “liquid sunshine”! 🌧️☀️ We also appreciate your understanding regarding the food temperature and will certainly share your feedback with the team.
Thank you again for choosing us for your birthday celebration. We truly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back for another unforgettable Jamaican adventure! 🇯🇲
Warm regards,
The Team
E
ericadS309YD
September 1, 2026
10/10 I love you Dwight
The experience was a 100% an 10/10 all thanks to badman Dwight he was so the highlight of my whole trip and was very nice respectful and down to earth please give that man a raise from Philly to Montego Bay one love
事業者からの返答
Thank you so much for the amazing 10/10 review! We’re thrilled Dwight made your trip so special. We’ll definitely pass along your kind words and the “raise” request! 😄🇯🇲 We hope to welcome you back to Jamaica again soon!
D
diamondl512
August 22, 2026
10/10
Dave was awesome!! He made sure we were well taken care of!!!
事業者からの返答
Thank you for your review
C
chelseacQ7588XT
August 1, 2026
The best birthday experience
Romeo was the best. Me and my friends loved him. He was very attentive , fun , and the sweetest. He made my birthday so memorable. I would definitely book with him again! Thank you Romeo.
事業者からの返答
Thank you for your honest review! Happy birthday again! Romeo always go above and beyond and we are happy he made your birthday a special one. We look forward in servicing you again soon!
A
annquaviav
July 24, 2026
Fun Time BOOK RIGHT AWAY!
Had so much fun! Dwight was a great tour guide. Even took us to get food after he was so much fun!!
事業者からの返答
Thank you for your honest review
T
tathianat2026
July 23, 2026
Bday Catamaran Experience
1000/10 experience!! My friend booked the catamaran which stopped at Rick’s Cafe for her bday and it was very fun!! The experience was also very affordable. Big shout out to our tour guide Dwight for being so fun and accommodating!! He has to be our tour guide every time we come! Definitely will recommend to a friend & will 1000% be back!!
事業者からの返答
Thank you so much for taking the time to leave this review! ❤️ We're so happy you chose to celebrate your friend's birthday with us and that you had such a great time from start to finish.
Dwight is going to love reading this! We'll definitely pass your kind words along to him, he'll be smiling from ear to ear knowing he helped make your trip so memorable.
We really appreciate the recommendation, and whenever you're back in Jamaica, we'll be here ready to make sure it's another unforgettable day. Safe travels, and we can't wait to see you again!
A
Alexandria_C
June 19, 2026
Bssssss
For $590 we didn’t recieve any kind of meal , still at 7pm we haven’t ate yet …which is crazy because in the description they explain about a meal and still haven’t ate…Rick Cafe no food overly packed , sat there for 45 minutes everybody around us received there food but us !!!!!!!highly NOT RECOMMENDED
!!!!!
事業者からの返答
Thank you for your feedback. We take all reviews seriously and would like to clarify a few points for future guests.
First, our tour listing clearly states that lunch is NOT INCLUDED in this package. We are therefore unsure why your review suggests that a meal was promised as part of the tour.
Regarding Rick's Cafe, it is one of Jamaica's most popular attractions and can become extremely busy, particularly during peak hours. While we understand your frustration with the wait time, food service at Rick's Cafe is managed entirely by their restaurant staff and is unfortunately outside of our control.
Our driver informed us that your food order was placed, but before it was delivered, you chose to leave the restaurant and return to the vehicle. As a gesture of goodwill, our driver then took you and your friend to a local restaurant so you could enjoy authentic Jamaican cuisine.
We are also surprised by this review, as our tour guide reported that you and your friend expressed that you had a great time throughout the day. In fact, you later contacted us about booking additional nightlife experiences with our company.
We certainly regret that your dining experience at Rick's Cafe did not meet your expectations. However, it is important to distinguish between services provided by our company and those operated by third-party venues. We remain committed to delivering enjoyable, professional tours and appreciate the opportunity to clarify these facts.
Y
Yasuo_M
June 17, 2026
Lack of training for guides
Even though only bamboo rafting was booked, confirmation included catamaran riding. The guide was waiting outside the gate and the meeting place was unclear, and the guide did not look for him. The guide didn't even know where the toilet was because he didn't know much about the site. I asked to be shown to a place to eat, but they took me to a place for takeout lunches. However, email communication with the company was going well.
事業者からの返答
Thank you for your feedback. We are sorry that your experience did not meet your expectations.
To clarify, your booking was for the Bamboo Rafting tour only. While other options such as the Catamaran Cruise and Rick’s Café were available, they were not included in your reservation, so we could only provide the tour that was booked and paid for.
As you were arriving by cruise ship, detailed meeting instructions were sent by email. We also attempted to contact you by phone and email when there was difficulty locating you, but did not receive a response. Our driver was waiting at the designated meeting point.
Regarding lunch, the driver made the scheduled lunch stop, but your request to be dropped off and picked up an hour later was not possible due to the tour schedule and your required return time to the ship.
We were surprised by the comments regarding the driver, as Bamboo Rafting is one of our most popular tours and you were assigned one of our most experienced drivers. Despite the language barrier, he did his best to assist your group throughout the day.
At the end of the tour, all six members of your group expressed their appreciation and indicated that they had enjoyed the experience. While we respect all feedback, we do not believe this review accurately reflects what occurred during the tour.
T
Tameka_J
June 2, 2026
Viator will do anything for the sale
I hate that the viator experience dims the great gentleman's shine. I booked through a viator agent and they provided me a booking link for my package which included the rafting with limestone massage, catamaran party cruise and Rick's café. I saw the rate and thought it was to good to be true and it was. Even had the agent cancel my booking for the cruise the next day. Booked and received several confirmations with itinerary of my 9 hour day. The rafting was amazing. Jason was the rafting captain and he was amazing and Romain was our great driver. Bless these great men!!! Got back in the van after the rafting and said next stop catamaran!!! Went bad from there. He said we only booked rafting. I'm showing him all evidence we had more and he basically had to take us back to the pick up point. Started a chat with viator support and even they were confused and resent my voucher to show the driver then somehow started back pedaling saying I didn't book anything but rafting. My booking, my email confirmation and my ticket says I have rafting, catamaran cruise and Rick's café. They basically said no I don't regardless of all my confirmations from them and said nothing they can do. I've disputed everything now when all I wanted was a credit.
事業者からの返答
Thank you for sharing your feedback, and we're glad to hear that you enjoyed your bamboo rafting experience with Jason and that Romeo provided excellent service throughout your trip.
We sincerely regret the confusion and disappointment you experienced regarding the remainder of your itinerary. As the local tour operator, we can only provide the services that are included in the booking details received from the booking platform. For your reservation, the booking information transmitted to us showed a Bamboo Rafting tour only, and our team fulfilled all services associated with that reservation.
We understand that you received confirmations that appeared to include additional activities, and we can appreciate how frustrating it must have been to expect a catamaran cruise and Rick's Café visit only to learn otherwise on the day of your tour. Unfortunately, tour inclusions, pricing, and booking details are managed by the booking platform, and local operators do not have the ability to modify or add services that are not included in the reservation provided to us.
We are pleased that Jason and Romeo made a positive impression despite the circumstances, and we will be sure to share your kind words with them. We hope that Viator is able to review your booking records and provide further clarification regarding the discrepancy you encountered.
Thank you again for your feedback, and we wish you all the best.
7
755samaraa
May 29, 2026
Had a blast on this excursion!
Had a blast on this excursion! We were looked after so well by Dwight and every step was so enjoyable! I would highly recommend.
1人が参考になったと回答
事業者からの返答
Thank you so much for your kind words! We're thrilled you had such a great time, and we’ll be sure to pass your compliments on to Dwight. We truly appreciate the recommendation and hope to welcome you back again soon!
Montego Bayの類似ツアーを比較
最安値: Montego Bay Hotels Airport Private Transfer — $20
最高評価: Rastafari Cultural ATV Community Experience from Montego Bay — 4.9 (2,050 件のレビュー)
最短: Montego Bay Hotels Airport Private Transfer — 30 分