I followed all the directions as to where to meet the driver and he was late. I wasn't sure how to reach him but after about 15 minutes he showed up. The drive to our hotel was fine.
事業者からの返答
Dear Madam,
Our records indicate that your pickup was arranged for 55 minutes after your flight’s scheduled landing. Your flight was scheduled to land at 10:00 AM, and our driver met you at 11:00 AM as planned.
It appears there may have been a misunderstanding regarding the pickup time. According to our records, the driver arrived on time and met you at the designated meeting point as stated in our pickup instructions.
In future if you can not locate your driver, Please contact us on the phone number provided on the confirmation.
Many thanks.
C
Charles_G
July 10, 2023 · via Viator
It was a transfer to...
It was a transfer to London from Gatwick Airport . easy and efficient the driver was personable and helpful
P
PAUL_P
July 2, 2023 · via Viator
Friendly Driver
Very friendly driver and engaged in conversation making us feel welcome. She was great with making suggestions of sights to see.
V
Valerie B
November 13, 2019 · via Viator
Horrible
Because of wrong information given to the contracted transport company from Viator, the driver wasn't at at the airport at the right time. I called the transport company from the desk at a cab company find out what was going on. They said they would look into it and call me back in 5 minutes. We waited another half hour, but no call. We gave up and hired a taxi to take us into London. This cost us an extra £100 .
The transport company took no responsibility, saying that the driver was there as per Viator instructions. Unfortunately , Viator had given them them wrong info.
Obviously , the young man I talked to at Viator to arrange this transfer several weeks earlier wasn't paying attention to detail.
Very disappointing for an otherwise reliable company.
事業者からの返答
Dear Madam,
We are sorry that you had a negative experience with the booking agent.
We were only given one flight number where your group arrived at Gatwick on 2 separate flights. We monitored the given flight number and dispatched a driver accordingly. Driver waited at the meeting point and we made several attempts to contact you via email and calls to get hold of you before withdrawing our driver from the Airport. At that time, we did not know that you were still on the way to Gatwick. When you called us using a phone line at the Airport, we had to contact the driver who was already his way to London to see if he can come back to collect you. We called you back within 5 minutes but person at that cab office informed us no one is standing near the phone awaiting a call.
On your return journey from LHR, we managed to communicate with you directly and provide a smooth service.
As a cab operator we can only work with the information we were given. In order to make sure we have the correct information, we send out final confirmation 48 hours prior to pick up date for every booking we receive via 3rd party agents.
Best practice for passengers is to contact us on atncars@gmail.com prior to their departure date to confirm their booking details or request a final confirmation email by providing their email address on the booking form.
Best Regards.
ATN Cars
D
Danielle_J
May 18, 2017 · via Viator
The driver showed up late to pick us...
<p>The driver showed up late to pick us up, we had to walk very far through the airport and the parking garage to get to his car. Once we got to the parking garage we waited 25 min for the driver to figure out how to pay the parking fees. Overall, the driver was just not organized. I would not recommend this private arrival transfer. On the way back home we took the Gatwick Express train. It was faster, easier and cheaper.</p>
J
James M
October 7, 2016 · via Viator
The driver was very nice...
<p>The driver was very nice, respectful, and courteous. Offered very good information of the area and places to go. Would use again.</p>
Y
Yap_S
June 4, 2016 · via Viator
The shuttle service was very...
<p>The shuttle service was very accommodating to our many changes to the itenary. They were the first to let us know that our initial flight to Gatwick had been cancelled, and managed to picked us up from Heathrow on the rearranged flight. Although the journey was long and tiring, our driver was very nice to show us the various landmark buildings in London, and also the other must visit places in London. She was the most helpful as this was our first trip to London. By far the best Airport transfer the we had. Thanks!</p>
D
David L
April 20, 2016 · via Viator
L'avion a eu 3H de retard, la...
<p>L'avion a eu 3H de retard, la voiture était là à nous attendre et nous a emmenés. Excellent service !</p>
<p>The plane was 3H late, the car driver was there at our arrival and has brought us to our place. Excellent service !</p>