excurgo
目的地ツアーブログ
当サイトのリンクからViatorで予約されると、Excurgoは手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。
Powered byViator
excurgo

世界中のViatorのツアーと体験。ここで比較してViatorで予約 — 追加料金はかかりません。

企業情報
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
旅行者
  • サポート
  • キャンセル
  • よくある質問
探索
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
  • サポート
  • キャンセル
  • よくある質問
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
© 2026 Excurgo. Viatorを活用したツアーアグリゲーター。
プライバシー利用規約Cookie
ツアー/London/ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎

ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎

4.7(223)London15 分–1h
VIATOR3.9(10)TRIPADVISOR4.8(213)
ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎
ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎
ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎
ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎
ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎
+2 photos
ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎
ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎
ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎
ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎
ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎
ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎

概要

所要時間
15 分–1h
料金
$94 / 人
場所
London, イギリス
評価
4.7 / 5 · 223 件のレビュー
グループ
プライベート
キャンセル
24時間前まで無料キャンセル
ホテル送迎
あり
確認
即時
チケット
モバイルチケットまたは印刷したチケットの受付可
事業者
TravelThru

説明

4.8つ星のレビュー評価で6年以上の経験があります。 信頼できる空港タクシーサービス、空港シャトルサービス、民間交通機関、地上交通機関は、お客様の快適さと利便性を最優先に設計されています。 快適でスタイリッシュなご旅行をお楽しみください。当ホテルのプロフェッショナルチームが、お客様の旅をスムーズで楽しいものにいたします。 不慣れな空港の操縦や交通機関の遅延を心配するストレスと決別。 私たちのサービスでは、タッチダウンした瞬間からリラックスして手間のかからない旅を楽しむことができます。

原文からGoogle 翻訳により自動翻訳されています。

催行日と料金

催行日
毎日
開始時刻
1日31回(7:00〜22:00)
最短の空き日
10月18日(日)
大人 (17〜64歳)
$94

料金は2名で予約した場合の1人あたりです。1名で参加する場合は$197です。

人数が多いほど1人あたりの料金が下がります。

Viator上の催行会社の最新スケジュールより(10月17日確認)。

ツアーオプション

LHRから市内中心部まで

市内中心部 送迎を含む

含まれるもの

含む
空港/出国税
含まない
コーヒー/紅茶

集合場所と時間

空港到着ゲートにて、ドライバーがお客様のお名前が書かれた看板を持ってお待ちしております。 フライトの着陸時間ではなく、特定の時間にピックアップされることをご希望の場合は、固定ピックアップ時間をお知らせください。また、フライトを追跡しないようにオペレーションチームにお知らせください。 ドライバーはフライトの着陸時間を追跡し、フライトが空港に着陸してから最大60分間待機します。 その他のピックアップポイントでは、ドライバーは最大15分間待機します。

旅行者の評価

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

4.7
223 レビュー
5
194
4
14
3
2
2
7
1
6

Londonのツアーとの比較

  • 最低料金$94は、Londonの同程度の所要時間のツアーの標準的な料金$68より39%高い

Viatorの4,762件のツアーをExcurgoが比較(毎日更新)。

重要情報

  • 近くに公共交通機関があります
  • 幼児用の座席があります
  • あらゆる体力レベルの方に適しています

キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

1日前以上100%の払い戻し
0〜1日前まで0%の払い戻し

レビュー(223)

レビューはViatorとTripadvisorが収集したものです

N
Nancy_T
October 4, 2026 · via Viator
Somewhat disappointing experience

The bottom line is we got to where we needed to go so that's the good thing. The concerning part was how many times I interacted with people in advance about our special needs (a large vehicle for carrying an extra large piece of luggage) & the driver who came to pick us up still had the incorrect information and almost took us to the wrong place. I know it wasn't his fault; he had been given incorrect information. Because I had messaged with so many different people about this need of ours, it was disappointing to know we would have ended up in the wrong place if I hadn't been paying attention. When the driver stated where he thought we were supposed to go, I didn't understand him and initially agreed because I assumed he had the correct information. However I pulled out my paper and showed it to him just to verify and sure enough, he had been giving the wrong information. As I said, we ended up where we needed to go which is most important. However it just seemed like there shouldn't have been this potential huge mix-up when I had conversed with the company so many times prior to our trip. I would recommend using this company but I would tell whomever I was referring to be sure to make sure the driver is going to the right place.

事業者からの返答

Dear Mr/Ms Nancy_T, Thank you very much for taking the time to share such detailed and honest feedback about your experience with TravelThru. We are glad to hear that, ultimately, you arrived at the correct destination and that the most important part of your journey was completed successfully. However, we sincerely apologize for the unnecessary concern and uncertainty you experienced before and during the transfer. We completely understand your disappointment. You had made the effort to contact our team several times in advance and clearly explained your special requirement regarding the large vehicle needed to accommodate your extra-large piece of luggage. After providing this information multiple times, you had every reason to expect that the details would be correctly recorded and communicated to the driver. For the driver to arrive with incorrect information and believe that you were supposed to go to a different destination is a serious communication failure on our side. We are particularly sorry that you had to notice the discrepancy yourself and check your booking documents to prevent what could have become a much more serious situation. We fully understand how concerning this must have been, especially when you had already taken the necessary steps beforehand to make sure everything was properly arranged. We also truly appreciate your understanding toward the driver and your recognition that the incorrect information was not his fault. The issue should have been resolved before the trip, and the driver should have received the correct booking details and special requirements from the beginning. We will therefore treat your feedback as an important reminder that information regarding vehicle requirements, luggage, and destination details must be carefully checked and clearly communicated to the assigned driver. While we are relieved that you were able to reach the correct destination, we agree that you should never have had to worry about whether the driver had the right information after communicating with our team so many times in advance. We sincerely regret that we did not provide you with the level of confidence and peace of mind that you should have received. We would like to assure you that your feedback will be shared with our relevant team for further review, particularly regarding how special requests are recorded, followed up, and communicated to our local transportation partners. We need to improve this process so that customers do not have to repeatedly explain the same requirements or personally verify essential information with the driver. Thank you as well for your recommendation despite the issue you encountered. We truly appreciate your balanced and constructive feedback. If you are willing, we would be grateful if you could contact our Quality Assurance Team at npu@travelthru.com with your booking details so that we can review the case in more detail and follow up with the parties involved. Once again, please accept our sincere apologies for the communication failure and for the concern this caused during your journey. We are grateful that you brought this matter to our attention and hope we can have the opportunity to provide you with a much smoother and more reassuring experience in the future. Best regards, Logan Quality Assurance Team TravelThru

M
Marj_K
September 7, 2026 · via Viator
Some confusion

Our flight was one hour late and it seemed to cause our Driver some amount of concern because he had other rides already scheduled that same afternoon. I had reached out ahead of time to the provider to let them know our flight was going to be one hour late. It’s not clear that my message to Viator made it all the way to the provider.

事業者からの返答

Dear Mr/Ms Marj_K, Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the concern and inconvenience caused by your flight arriving one hour later than scheduled. We understand that you had proactively contacted Viator to inform them about the delay, and we are sorry that it was not clear whether this information had been successfully communicated to the local provider. We fully understand how frustrating it can be when you have already taken the necessary steps to notify the service provider, but the information does not appear to reach the driver as expected. We also regret that the driver seemed concerned about the impact of the delay on his other scheduled rides. While we understand that drivers may have subsequent bookings to manage, our priority is to ensure that communication regarding flight delays is handled clearly and that passengers receive the appropriate support without feeling pressured or inconvenienced. Your feedback is very valuable to us, and we will review the communication process between Viator, our local provider, and the driver to help prevent similar situations in the future. We truly appreciate your patience and understanding, and we hope we will have the opportunity to provide you with a smoother experience on your next journey. Best regards, Logan Quality Assurance Team TravelThru

M
Mary_A
July 25, 2026 · via Viator
Ride from Airport to Central London

This was a ride for my daughter. The driver was wonderful - on time and polite. This was much appreciated by me since my daughter was in another country. I would definately reccoment.

事業者からの返答

Dear Mr/Ms Mary_A, Thank you very much for taking the time to share your wonderful feedback with us. We are delighted to hear that your daughter had such a positive experience with our service. We understand how important it is to feel reassured when a loved one is traveling in another country. It’s especially rewarding to know that the driver was punctual, polite, and provided a service that gave you peace of mind while your daughter was traveling. Your kind words and recommendation mean a great deal to our entire team and motivate us to continue providing safe, reliable, and professional service to all of our travelers. Thank you once again for choosing TravelThru. We truly appreciate your trust and support, and we look forward to serving you and your family again on your future travels. Best regards, Logan Quality Assurance Team TravelThru

S
S3785FUannm
June 10, 2026 · via Tripadvisor
Would use again

Great experience driver helpful and friendly

事業者からの返答

Dear Mr/Ms S3785FUannm, Thank you very much for taking the time to share your positive feedback with us. We are delighted to hear that you had a great experience with our service. It’s especially rewarding to know that your driver was both helpful and friendly throughout your journey. Providing courteous, professional, and attentive service is something we strive for with every transfer, and we are pleased that this contributed to a positive travel experience for you. Your kind words are greatly appreciated and serve as valuable motivation for our entire team to continue delivering excellent service to all of our travelers. Thank you once again for choosing TravelThru. We truly appreciate your trust and support, and we look forward to serving you again on your future travels. Best regards, Logan Quality Assurance Team TravelThru

W
waynemD3491AG
May 24, 2026 · via Tripadvisor
Disappointing Experience

Disappointing experience! Abdul, our driver, berated me for being late and causing him to lose another ride. Our flight was delayed getting into LHR and Customs was slow due to heavy holiday travelers. Why Abdul did not check our flight status is beyond me but any driver would have done that since it is common for flights to be delayed. Not my problem and I should not have been charged an extra 40 BP for it! Would not recommend!

事業者からの返答

Dear Mr/Ms waynemD3491AG, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sincerely sorry to hear about your disappointing experience and the frustration caused during your airport transfer. We completely understand your concerns, especially considering that your flight was delayed arriving into Heathrow Airport and that customs processing was slower than usual due to heavy holiday travel. Situations such as flight delays and extended immigration wait times are unfortunately common during busy travel periods, and we fully understand why you expected this to be taken into consideration. We are particularly sorry to hear that your interaction with Abdul left you feeling uncomfortable and upset. Customers should always be treated with professionalism, patience, and respect, regardless of operational difficulties or scheduling impacts. We sincerely apologize if the communication and handling of the situation did not reflect the level of service you expected and deserved. We also understand your dissatisfaction regarding the additional £40 charge, especially under the circumstances you described. Please rest assured that we take concerns such as these seriously and will share your feedback with the relevant operations team and local provider for further review and investigation. To allow our team to properly investigate the matter, including the additional charge and the handling of your delayed arrival, please kindly send your booking details and any relevant information to npu@travelthru.com. Our team will be happy to review the case further and assist you accordingly. We truly regret that this experience negatively impacted your impression of our service, and we appreciate you bringing these concerns to our attention. Best regards, Logan Quality Assurance Team TravelThru

S
Shannon_C
May 20, 2026 · via Viator
Take the train

We couldn’t find our driver upon exiting from customs. We waited for 30 minutes - full transparency, we got through much quicker than expected. After several messages and phone calls, we met up with our driver. He didn’t tell us his name or converse with us AT ALL. He sped through the airport to the car when we tried to keep up with our luggage. He drove us to the city for over an hour and a half and never said a word to us. After a rough car ride (brake/gas happy), he stopped just long enough to dump our luggage and he sped away. Overall, not the experience we thought we were signing up for. Next time, I would just take the train!

事業者からの返答

Dear Mr/Ms Shannon_C, Thank you for taking the time to share your detailed feedback with us. We sincerely regret to hear that your experience did not meet your expectations and apologize for the frustration and disappointment caused during your transfer. We completely understand how stressful and uncomfortable it must have been to be unable to locate your driver upon exiting customs, especially after arriving earlier than expected. While we appreciate your transparency regarding the timing, we recognize that waiting for approximately 30 minutes and needing to make several calls and messages before meeting the driver is far from the smooth and seamless arrival experience we aim to provide. We are also truly sorry to hear about the lack of communication and professionalism during the transfer itself. Our drivers are expected to warmly greet customers, assist them appropriately, and provide a welcoming and comfortable experience throughout the journey. We regret that the driver’s behavior, hurried manner, lack of interaction, and driving style left you feeling uncomfortable and dissatisfied. Additionally, we are very concerned to hear your comments regarding the rough driving experience and the way your arrival at the destination was handled. Customer comfort, safety, and hospitality are extremely important to us, and we sincerely apologize that these standards were not reflected during your trip. Please rest assured that your feedback will be shared directly with the relevant local operator and management team for immediate review and appropriate follow-up. Experiences such as yours are taken seriously, as they help us identify areas where improvements are needed to ensure better service for all travelers. We truly regret that this experience left you disappointed and did not provide the level of service you were expecting when booking with us. Thank you again for your honest feedback and for giving us the opportunity to address these concerns. Best regards, Logan Quality Assurance Team TravelThru

R
Ross_O
May 5, 2026 · via Viator
Excellent trip

Prompt, courteous and efficient. Driver met us on time and easily navigated us to central London. Very helpful and highly recommenf

事業者からの返答

Dear Mr/Ms Ross_O, Thank you very much for taking the time to share such wonderful feedback. We are truly delighted to hear that you had such a positive experience with our service. It’s especially rewarding to know that your journey was prompt, smooth, and efficiently handled from start to finish. We are very pleased to hear that your driver arrived on time, greeted you professionally, and ensured that your transfer into central London was comfortable and completely stress-free. We are also delighted to know that your driver was courteous, helpful, and made your journey even more enjoyable through professional and attentive service. Our drivers always strive to provide not only safe and reliable transportation, but also a welcoming and supportive experience for every customer. Your recommendation means a great deal to our entire team and serves as wonderful motivation for us to continue delivering the highest standards of professionalism, punctuality, and customer care. Thank you once again for choosing TravelThru. We truly appreciate your trust and support, and we look forward to serving you again on your future travels. Best regards, Logan Quality Assurance Team TravelThru

D
Daniel_P
April 22, 2026 · via Viator
Driver was not at the...

Driver was not at the designated location when we arrived. It was chaotic trying to connect with driver. It would have been easier to have taken an uber.

事業者からの返答

Dear Mr/Ms Daniel_P, Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your pickup. We understand how frustrating it must have been not finding the driver at the designated meeting point and having difficulty connecting upon arrival. This is certainly not the level of service we aim to provide, especially after a flight when a smooth and stress-free pickup is so important. Please rest assured that we take your feedback very seriously. We will review this case with the driver and our operations team to understand what went wrong and to ensure better coordination and clearer communication moving forward. We truly regret that your experience felt chaotic and did not meet your expectations. Your comments are very valuable to us and help us improve our service. For further assistance and to ensure your case is properly reviewed and resolved, please feel free to contact our support team at npu@travelthru.com. Our team will be more than happy to assist you and follow up on this matter as a priority. Thank you again for bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to serve you again and provide you with the seamless experience you deserve. Best regards, Logan Quality Assurance Team TravelThru

A
Andrew_W
April 12, 2026 · via Viator
Everlasting first impression, Amazing experience!

Absolute welcoming, warming, professional experience. Company communicated very well, was responsive to my inquires, clear directions on where to meet for pickup and a smooth ride to my destination. Driver was friendly, courteous, professional and informative, a very lasting impression for my first time in London. Would highly recommend this company, thank you for such great service!

事業者からの返答

Dear Mr/Ms. Andrew_W, Thank you very much for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you had such a welcoming, warm, and professional experience with our service. It’s great to know that communication was clear and responsive, with easy pickup instructions and a smooth journey to your destination. We are also very pleased that the driver was friendly, courteous, professional, and informative, helping to make your first impression of London such a positive one. Your kind recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your feedback. We look forward to serving you again in the future. Kind regards, Ha Quality Assurance Team TravelThru

N
Norma_R
November 16, 2025 · via Viator
My transportation went...

My transportation went very smoothly. The driver was at the airport. We met up as soon as I retrieved my luggage and off we went to my hotel.

事業者からの返答

Dear Norma_R, Thank you for sharing your positive experience. We’re pleased to hear that your transportation went smoothly and that the driver was promptly waiting for you at the airport. We appreciate your trust in our service and look forward to assisting you again in the future. Warm regards, Thu Ha TravelThru

$94/ 人
4.7(223)
所要時間15 分–1h
確認即時
Viatorで空き状況を確認 →
予約と支払いはViator.comで行います
24時間前まで無料キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

Excurgoの予約手数料はかかりません
支払いと予約確定はViatorが行います
Excurgoサポート

このリンクから予約されると、ExcurgoはViatorから手数料を受け取ります。お客様の追加負担はありません。

Londonの類似ツアーを比較

  • 最安値: ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎 — $94
  • 最高評価: ロンドン中心部からヒースロー空港への専用タクシー送迎 — 4.8 (178 件のレビュー)
  • 最短: ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎 — 15 分–1h
ツアー所要時間評価料金
ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎ヒースローロンドン空港から市内中心部への送迎15 分–1h 4.7 (223)$94
ヒースローからオックスフォード市内中心部までのプライベート運転手付き車サービスヒースローからオックスフォード市内中心部までのプライベート運転手付き車サービス1h 15分—$373見る
ヒースロー空港 LHR からロンドン センターまでのプライベート往復旅行ヒースロー空港 LHR からロンドン センターまでのプライベート往復旅行——$195見る
プライベート往復ガトウィック空港LGWからロンドンシティセンタープライベート往復ガトウィック空港LGWからロンドンシティセンター1h 20分–1h 40分—$253見る
ロンドン市内中心部からサウサンプトンへの専用車送迎ロンドン市内中心部からサウサンプトンへの専用車送迎3 時間—$576見る
ロンドン中心部からヒースロー空港への専用タクシー送迎ロンドン中心部からヒースロー空港への専用タクシー送迎2 時間 4.8 (178)$149見る
プライベートリムジン送迎:ロンドン・シティ・センター~ケアンゴームス、スコットランドプライベートリムジン送迎:ロンドン・シティ・センター~ケアンゴームス、スコットランド2h 30分—$3,522見る
料金$94
4.7(223) 無料キャンセル
空き状況を確認